Toevallig was deeltje 2 er zondag op hier. Heb het een halfuur volgehouden. Wat een baggerfilm. Ja tuurlijk het is een oude film maar het verhaal sloeg nergens op. Zombie kun je in mijn optiek alleen worden als je nog leeft, niet als je al dood bent.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
return of the living dead 1 en 2 vind ik echt een van deleukste zombie films ooit
Dat vond ik bij Peter Jackson's "Brain dead" ook geniaal. En Evil dead vond ik als 12-jarige heel eng, terwijl die mega-grappig is!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben gek op die twee delen van "return of the living dead". die dialogen in deel 1 tussen chef en die werknemer. prachtig..
Volgend jaar, als seizoen twee er bijna is denk ik dat ik hem wel nog een keer kijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:18 schreef Beach het volgende:
Gaan jullie het trouwens nog een keer kijken? Ik niet, want zo geniaal was het ook weer niet.
hoop dat dit niet waar isquote:Sources say AMC isn't likely to launch the 13-episode second season until next October.
dat is vrij snel, bij sommige series moet je gewoon 1,5 tot 2 jaar wachtenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer begint t eigenlijk?
[..]
hoop dat dit niet waar is
Ik ben natuurlijk een muts dat ik het hier opschrijf, maar Resident Evil 4 (afterlife) vond ik ook erg gaaf. Al was het maar omdat Mila er weer in spettert!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
zijn er nog recentere leuke zombiefilms?
geen zombieland want die heb ik al 2 keer gezien.
Ik vond 28 Days Later en 28 Weeks Later erg fijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
Hm, jammerrr. Wordt het minder spannend, of ver gezocht, of slecht in beeld gebracht...wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
3e is ook nog vet, daarna wordt het wat minder, dus bereidt je maar voor.
Weinig actie, veel drama.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, jammerrr. Wordt het minder spannend, of ver gezocht, of slecht in beeld gebracht...wat?
Hm,dan kan ik net zo goed 'the world turns' ofzo gaan kijken dus.quote:
28 weeks later is een verschrikkelijk domme kutfilm.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vond 28 Days Later en 28 Weeks Later erg fijn.
V.
the crazies is heel vet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
Ja, ik vond "weeks" ook niet zo super. Wat vonden jullie van Cloverfield? Ik had er zoveel goeds van gehoord, dat ik 'm zwaar tegen vond vallen. Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren of er uberhaupt wel zombies inzaten...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
28 weeks later is een verschrikkelijk domme kutfilm.
28 days laters is heel erg vet.
Oja, dat was het! Haha, hij is dus nog slechter blijven hangen dan ik dacht!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
in cloverfield zit een soort godzilla-achtig monster..
t gaat ook meer over het uitbreken van t virus. als je van zombiefilms houdt dan vind je m volgens mij wel leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:08 schreef Luna3 het volgende:
Ow en the Crazies vond ik meer een soort van moderne oorlogsfilm. Vond de scene met het baseball veld heel spannend, maar daarna niet veel goeds meer gezien in die film...
Nee, ik houd heel erg van zombie-film, (en alles wat horror heet) maar ik vond op die baseball-scene na de film gewoon niet spannend, niet eng, niet sterk opgebouwd en niet grappig... Een goede zombie-film moet voor mij minstens 1 van die elementen bevatten... Ik heb trouwens ook de originele versie thuis, misschien dat ik die beter vind...alhoewel ik dat betwijfel. zag er allemaal een beetje kazig uit...)quote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
t gaat ook meer over het uitbreken van t virus. als je van zombiefilms houdt dan vind je m volgens mij wel leuk.
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef Cheiron het volgende:
Shaun of the dead natuurlijkal is die niet zo serieus.
originele is ook een beetje kazigquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, ik houd heel erg van zombie-film, (en alles wat horror heet) maar ik vond op die baseball-scene na de film gewoon niet spannend, niet eng, niet sterk opgebouwd en niet grappig... Een goede zombie-film moet voor mij minstens 1 van die elementen bevatten... Ik heb trouwens ook de originele versie thuis, misschien dat ik die beter vind...alhoewel ik dat betwijfel. zag er allemaal een beetje kazig uit...)
Days vond ik fantastisch, en Weeks viel mij enorm meequote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
28 weeks later is een verschrikkelijk domme kutfilm.
28 days laters is heel erg vet.
Weeks was echt prut naar mijn mening, waar Days geniaal was.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Days vond ik fantastisch, en Weeks viel mij enorm mee
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...LOL, die kan ik mij niet herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
http://www.hulu.com/watch/13599/28-weeks-later-infected-kissquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
LOL, die kan ik mij niet herinneren
V.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Weeks was echt prut naar mijn mening, waar Days geniaal was.
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...Days was geweldig, Weeks was vrij matig, maar die opening scene was wel echt briljant vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Was toch in de huisje op het platteland?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Days was geweldig, Weeks was vrij matig, maar die opening scene was wel echt briljant vond ik
Jupquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Was toch in de huisje op het platteland?
Hier ben ik het volledig met jou eens!! Dan kijk je 'm toch op je comuter?!! Ik ga nu beginnen aan 6. Vannacht 4 en 5 afgekeken, vandaag lekker vrij, nu 6!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
als je de rest hebt gezien dan kijk je m toch sowieso...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |