Vergeet Breaking Bad niet. Misschien wel de beste serie @ AMC.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef planethugo het volgende:
eerste aflevering smaakt absoluut naar meer. Dit gaat nog wel uitgroeien tot een heel bekende serie. Maar met schrijvers van The Wire, BSG en The Shield kan dat ook niet anders
die heb ik (nog) niet gezien maar hoor dat die ook wel goed moet zijn, die 3 andere series wéét ik het al vanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vergeet Breaking Bad niet. Misschien wel de beste serie @ AMC.
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Volgens mij hebben de jongens en meisjes film- en seriemakers wat gebrek aan inspiratie de laatste jaren...
Cold.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?
Dat kan je over ieder genre zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Om over zombiefilms in het algemeen maar niet eens te beginnen...
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik het uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat kan je over ieder genre zeggen.
Oorlogsfilms, Westerns, Superhelden, Mafia etc..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.
Inderdaad, en dan heb je ook nog Blade, Twilight etcquote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
*Kuch* Donnie Darko.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.
Hij heeft duidelijk verstand van zaken.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
quote:
Nee.quote:
Elke maandag nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef Xlarge het volgende:
Ik moet het eerste deel kijken, wellicht vanavond.
Is het tweede deel er al ?
ik zie het jaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Elke maandag nieuwe aflevering.
Het is vandaag nog geen maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |