Vergeet Breaking Bad niet. Misschien wel de beste serie @ AMC.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef planethugo het volgende:
eerste aflevering smaakt absoluut naar meer. Dit gaat nog wel uitgroeien tot een heel bekende serie. Maar met schrijvers van The Wire, BSG en The Shield kan dat ook niet anders
die heb ik (nog) niet gezien maar hoor dat die ook wel goed moet zijn, die 3 andere series wéét ik het al vanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vergeet Breaking Bad niet. Misschien wel de beste serie @ AMC.
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Volgens mij hebben de jongens en meisjes film- en seriemakers wat gebrek aan inspiratie de laatste jaren...
Cold.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?
Dat kan je over ieder genre zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Om over zombiefilms in het algemeen maar niet eens te beginnen...
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik het uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat kan je over ieder genre zeggen.
Oorlogsfilms, Westerns, Superhelden, Mafia etc..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.
Inderdaad, en dan heb je ook nog Blade, Twilight etcquote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
*Kuch* Donnie Darko.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.
Hij heeft duidelijk verstand van zaken.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
quote:
Nee.quote:
Elke maandag nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef Xlarge het volgende:
Ik moet het eerste deel kijken, wellicht vanavond.
Is het tweede deel er al ?
ik zie het jaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Elke maandag nieuwe aflevering.
Het is vandaag nog geen maandag.
Zou een saai topic worden met alleen die ene user die de strips ook daadwerkelijk gelezen heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Mirel het volgende:
Kunnen de gasten die vragen stellen over de strips hun eigen topic oprichten? Heb geen zin om mogelijke verhaalspoilers te lezen. :|
Lijkt me een goed idee als dat net als in anime/manga topics in spoilertags wordt besproken.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Mirel het volgende:
Kunnen de gasten die vragen stellen over de strips hun eigen topic oprichten? Heb geen zin om mogelijke verhaalspoilers te lezen. :|
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Mirel het volgende:
De strip is anders goed te pruimen dus als ze dat na blijven doen zit dat wat mij betreft wel goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Jorwol het volgende:
Vond de trailer toen al gaaf en deze serie belooft echt een topper te worden. Hopelijk kunnen ze er een goed verhaal in draaien want daar is natuurlijk nog niet echt sprake van..
Volgens mij geef je zelf antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:58 schreef egeltje1985 het volgende:
ik vroeg me eerst af hoe ze zombie's een serie lang boeiend zouden kunnen houden. Bij zombiefilms loopt het vaak al snel uit op een climax: of iedereen gaat dood of er wordt een cure gevonden. Omdat zo'n virus zich zo snel verspreidt ofzo. Ruimte voor menselijke verhalen is er meestal ook niet, het is meestal gewoon zombies hakken. Dat vind ik leuk om te zien hoor, daar niet van, maar een hele serie is misschien wat veel.
Maar deze eerste aflevering smaakt naar meer! Het verhaal gaat niet traag, er zijn freaking veel zombies, ze worden afgemaakt, maar toch heeft de serie zijn rustpunten en er wordt nu al meer verhaal opgebouwd dan in menig zombiefilm.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij geef je zelf antwoord op je vraag.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het idee dat de hele vraag wáárom en hóe het zover is gekomen langzaamaan gedurende deze 6 afleveringen wordt beantwoord, dus qua verhaal zou het dan nog best lang interessant kunnen blijven.
Gekeken. Wat een slechte review zeg. Eerst geblaat hoe ze m hebben kunnen binnenhalen. OMG, ze downloaden, zo zo, die gaan met de tijd mee.quote:
Was het maar alvast maandagquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Elke maandag nieuwe aflevering.
Het is vandaag nog geen maandag.
zombies kan je niet uitmelken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Vol met zeikers? Op Timmer81 na is iedereen lyrisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geweldige serie
Helaas zoals altijd in TV serie topics op Fok zit het weer vol met zeikers
Gewoon een herhaling. Encore = nog een keer. Klinkt wat sjieker kennelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:37 schreef Kremers het volgende:
Op de twitter pagina van the walking dead (http://twitter.com/#!/WalkingDead_AMC) staat dat er vanavond een encore op episode 1 wordt uitgezonden genaamd "Days gone bye".
Weet niet precies wat ik mij hierbij moet voorstellen, maar dan is er morgen dus alvast wat te zien
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord opquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het idee dat de hele vraag wáárom en hóe het zover is gekomen langzaamaan gedurende deze 6 afleveringen wordt beantwoord, dus qua verhaal zou het dan nog best lang interessant kunnen blijven.
Echter heeft Darabont gezegd ook zijn eigen ideeën te gaan gebruiken, dus het kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op
In de meeste gevallen is die angst ongegrond, is mijn ervaring. Ik heb alle Dexter-boeken gelezen, maar blijf de serie overall boeiend en goed vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik durf de comics niet zo goed te lezen, omdat ik dan bang ben dat er weinig spanning meer overblijft voor de tv-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Was dat niet gewoon meer een moment om de zombies een menselijk lijden mee te geven? Ik vind het overigens wel een leuk idee, dat hij haar zou kennen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:28 schreef dabadbass het volgende:
Trouwens wie was die dame in het park? Ik had het gevoel dat ze elkaar kenden?
Dat leek mij ook ja..gewoon om te laten zien dat zombies meer zijn dan monsters..het zijn gewoon mensen geweest die simpelweg bad luck haddenquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Orbis het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon meer een moment om de zombies een menselijk lijden mee te geven? Ik vind het overigens wel een leuk idee, dat hij haar zou kennen.
Ja, dus die zal voor ons wel vanacht / in de ochtend te downloaden zijn.quote:
quote:
Hij gaat natuurlijk rijden met de tankquote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef AureliusM het volgende:
Ben benieuwd hoe hij (levend) uit die tank komt.
gister gekeken en al helemaal gegrepen door het verhaal.quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Orbis het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon meer een moment om de zombies een menselijk lijden mee te geven? Ik vind het overigens wel een leuk idee, dat hij haar zou kennen.
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.
Alleen de pilot denk ik. Deze is 44 minuten.quote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef LastClick het volgende:
duurt deze aflevering ook een uur, of was dat alleen de pilot?
quote:Op maandag 8 november 2010 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
Is de 2e aflevering al in HD van usenet te harken? *handenwring voor vanavond*.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:40 schreef Dulk het volgende:
Er bestaat een spoilerknop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een goede 2e aflevering
de aflevering is toch uitgezonden, dan hoef ik toch niet meer met spoilers te werken?quote:
Er zijn genoeg mensen die wel dit topic lezen, maar de aflevering nog niet gezien hebben. Wel zo netjes om het toch even te doen lijkt mij.quote:Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
de aflevering is toch uitgezonden, dan hoef ik toch niet meer met spoilers te werken?
Er zijn ook nog mensen die school/studie/werk hebben en dus niet in staat zijn om maandagochtend deze aflevering te zien. Een aantal dagen na de maandag een spoilertag gebruiken is wel zo netjes.quote:Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
de aflevering is toch uitgezonden, dan hoef ik toch niet meer met spoilers te werken?
Dat is niet uit te voeren. Wie bepaalt dan bijv. hoeveel dagen we de afl. niet mogen bespreken? En wie gaat zich daar aan houden?quote:Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Skwish het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die school/studie/werk hebben en dus niet in staat zijn om maandagochtend deze aflevering te zien. Een aantal dagen na de maandag een spoilertag gebruiken is wel zo netjes.
quote:Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Skwish het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die school/studie/werk hebben en dus niet in staat zijn om maandagochtend deze aflevering te zien. Een aantal dagen na de maandag een spoilertag gebruiken is wel zo netjes.
Inderdaad, gewoon alle shit uit die winkel voor de deuren, moeten de walkers toch weer overheen klauteren, kan toch net dat beetje extra tijd opleveren.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef Nebo het volgende:
Ze waren wel heel erg overtuigd dat dat stukje glas het uit zou houden he? In plaats van nou die deuren even goed barricaderen
Is Walkers niet gewoon een ander woord voor zombies? Telkens maar zombies zeggen gaat ook vervelen lijkt me?quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Die jericho-neger had het in de eerste aflevering toch over de doden, dus de mensen die meteen gestorven zijn, zoals ook de mensen die buiten het ziekenhuis lagen? En the walkers, de lopende doden? Dan hoeft walkers niet zozeer een classificatie zijn. Ik denk ook dat het gewoon een andere benaming is voor zombies.quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Ja een week duurt zo te lang.quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef truedestiny het volgende:
ook de 2de aflevering gezien vandaag. en dan maar weer balen dat je een week moet wachten. ik vermaak me prima tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt het niet verlengd bij succes?quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef Orbis het volgende:
Waarom werden de zombies eigenlijk 'geeks' genoemd? Heb ik niet op zitten letten, of is het gewoon niet gezegd?
Nu viel mij ook op dat hij eerst waarschuwt voor het bloed, en vervolgens zelf z'n handschoen uittrekt om een sleutel te pakken. Maar goed, dat maakte de aflevering niet minder spannend. Zo zonde dat we er dit seizoen maar zes krijgen...
Op zich is dat natuurlijk ook helemaal niet belangrijk. Het meer om het gegeven DAT het is gebeurd.quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.
Ik las ergens (hoewel dat vorige week was, er kan veel veranderen in die tijd) dat er voor volgend jaar een seizoen van 13 eps is opgepikt door aMC.quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
wordt het niet verlengd bij succes?
Nee, dat was de uitspraak van een of andere TV-priester. En in de ouwe film zeggen ze dat het een Voodoo-uitspraak is ofzo. Maar verklaard wordt het niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Kremers het volgende:
Bij de Romero films was het toch zo dat de hel vol was? Tenminste, dat kan ik mij herrineren.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef sbientje het volgende:
http://tvbythenumbers.com(...)de-big-ratings/71238
Is deze de eerste?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik raad iedereen écht aan om de comics te gaan lezen. Zijn echt supergoed! Heb alle TPB's gekocht (goed te betalen via www.amazon.co.uk) en zit met smart te wachten op de volgende.
(of je download ze natuurlijk)
Het is toch een ongeschreven regel dat zombies nooit als zombie worden aangeduid in zombiefilmsquote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Met van die gaten voor van die kettingzagen ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch een ongeschreven regel dat zombies nooit als zombie worden aangeduid in zombiefilms.
Aflevering 2 was cool. Alleen hoop ik wel dat ze meer de DotD-kant opgaan, zoals een tot op het bot bewapend busje en een met staal versterkte carrosserie.
Liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch een ongeschreven regel dat zombies nooit als zombie worden aangeduid in zombiefilms.
Aflevering 2 was cool. Alleen hoop ik wel dat ze meer de DotD-kant opgaan, zoals een tot op het bot bewapend busje en een met staal versterkte carrosserie.
Het was wel vet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Met van die gaten voor van die kettingzagen ofzo.
Lijkt me iets te 'over the top' voor deze serie.
Je eigen duim breken en je bent vrij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef BasvB het volgende:
Leuke aflevering
Ik hoop dat we meer van Glenn zien dat leek mij wel een toffe gozer
Het was wel zielig voor die hillbilly op het einde waarbij toevallig de sleutels ergens in vallen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:54 schreef dapluiz het volgende:
Die redneck zal wel terug komen ja, anders hadden ze er wel een nog minder bekend iemand voor genomen dan Henry
En ging die gozer in die sportwagen nou ze eigen weg ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Skwish op 09-11-2010 12:25:57 ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
Previews of informatie uit previews wel gaarne in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zegt dat ze daarvoor niet al ruzie hadden dan? Het ontploft alleen op het moment dat de agent er bij komt. Maargoed, een beetje suspension of disbelief mag wel, zeker in een serie over zombies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Sowieso, die groep mensen in dat gebouw moet al een heel aantal dagen samen zijn terwijl ze zooi aan het verzamelen waren. Dan vertel je mij niet dat de redneck en de neger pas ruzie krijgen op het moment dat meneer de agent erbij komt...
Als je dat wil weten, moet je de serie niet afkijken. Ze gaan het namelijk niet vertellen. Dat is in geen een zombiefilm.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vond deze aflevering juist tegen vallen. Ik had gehoopt dat ze iets zouden hinten waar de zombies vandaan kwamen
In resident evil wordt het gewoon gedaan hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dat wil weten, moet je de serie niet afkijken. Ze gaan het namelijk niet vertellen. Dat is in geen een zombiefilm.
Zombies bestaan totdat ze helemaal verrot zijn. En Resident Evil gaat over een mislukt experiment. Maar in films die lijken op The Walking Dead kom je het nooit te weten. Dus ik vrees ervoor...quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In resident evil wordt het gewoon gedaan hoor.
Dit is dan ook geen film maar een serie, waarin er ruimschoots de tijd voor zou moeten zijn om zowel de oorzaak, de verspreiding als de mogelijke oplossing te behandelen. Zombies kunnen immers niet eeuwig zonder voedsel dus ooit moeten ze dood neer ploffen.
Schopte hij dat gereedschap niet van het dak af?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
Beetje jammer vond ik de dakscene, dat die neger die vent alleen laat, terwijl er gewoon gereedschap ligt.
Hij schopte het van dat bruggetje af waardoor het op het dak ligtquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Schopte hij dat gereedschap niet van het dak af?
Oh ja. Nou, als het nog op het dak ligt vindt hij in de volgende aflevering vast wel een manier om daar bij te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij schopte het van dat bruggetje af waardoor het op het dak ligt
quote:He was an organ donor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://twitter.com/WalkingDead_AMC
[ Bericht 3% gewijzigd door BlackJack op 09-11-2010 10:37:36 (bron) ]You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef BlackJack het volgende:
De 10 zombie rules volgens de officiele twitter van de show:Ik heb de Zombie Survival Guide. Vind het mooi om te zien dat de regels in het boek aangaande zombies ook in elke film gebruikt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://twitter.com/WalkingDead_AMC
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Moet dat. Volgens wie? Als het in de strips niet gedaan wordt, zullen ze het in de serie ook wel niet doen. Ongeacht wat RE doet of heeft gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In resident evil wordt het gewoon gedaan hoor.
Dit is dan ook geen film maar een serie, waarin er ruimschoots de tijd voor zou moeten zijn om zowel de oorzaak, de verspreiding als de mogelijke oplossing te behandelen. Zombies kunnen immers niet eeuwig zonder voedsel dus ooit moeten ze dood neer ploffen.
Het moet ook niet. Zombies blijven 'leven' zolang hun hersenen nog goed zijn. Zelfs zonder lichaam doen ze het nogquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Moet dat. Volgens wie? Als het in de strips niet gedaan wordt, zullen ze het in de serie ook wel niet doen.
Eens. Maar het post-apocalyptische thema is ook enorm gaaf, kan er geen genoeg van krijgen.quote:Ongeacht wat RE doet of heeft gedaan.Deze serie draait er (voor zover ik weet) voornamelijk om hoe een groep mensen overleeft in een post-apocalyptische wereld met constante dreigingen van buitenaf. Dat vind ik ook een stuk interessanter.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef bijdehand het volgende:
Eens. Maar het post-apocalyptische thema is ook enorm gaaf, kan er geen genoeg van krijgen.
Precies en daarvoor maakt de oorzaak van het gebeuren niks uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Moet dat. Volgens wie? Als het in de strips niet gedaan wordt, zullen ze het in de serie ook wel niet doen. Ongeacht wat RE doet of heeft gedaan.Deze serie draait er (voor zover ik weet) voornamelijk om hoe een groep mensen overleeft in een post-apocalyptische wereld met constante dreigingen van buitenaf. Dat vind ik ook een stuk interessanter.
Ik dacht altijd dat het andersom was. Hersenweefsel wordt snel onbruikbaar na overlijden door gebrek aan zuurstof. Het virus of wat dan ook dat hun lichamen weer animeert neemt dus alleen de meest basale functies en driften van het lichaam over wat resulteert in de ongecontroleerde locomotie en het 'hersenloze' gedrag dat we zien in zombies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het moet ook niet. Zombies blijven 'leven' zolang hun hersenen nog goed zijn. Zelfs zonder lichaam doen ze het nog![]()
Volgensmij zit dit spontaan dood neer ploffen zonder voedsel in 28 days later en niet in RE. Het is em meer dat iets wat beweegd energie nodig heeft en dat moeten de zombies ergens vandaan halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Moet dat. Volgens wie? Als het in de strips niet gedaan wordt, zullen ze het in de serie ook wel niet doen. Ongeacht wat RE doet of heeft gedaan.
Jij had het over RE in relatie tot het verklaren/de oorzaak van het zombieverschijnsel. Ik heb alle strips nog niet gelezen, maar daar wordt het tot nu toe voor zover ik weet ook niet gedaan. Ik hoop dat ze trouw blijven aan de strip. Voor dit verhaal is de oorzaak niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgensmij zit dit spontaan dood neer ploffen zonder voedsel in 28 days later en niet in RE. Het is em meer dat iets wat beweegd energie nodig heeft en dat moeten de zombies ergens vandaan halen. Ik snap dat dit voor vele van jullie niet nodig is omdat zombies toch al niet echt mogelijk zijn, maar ik blijf van mening dat wanneer je zo een setting kiest je hem toch zo realistisch mogelijk moet weergeven.
Net zoals dat tussen die redneck - neger. Oke het is mogelijk dat het pas op het moment dat de agent er net aan kwam lopen op zijn hoogtepunt was maar dat vind ik excuses acteraf verzinnen en had met een kleine wijziging in dialogen ook prima opgevangen kunnen worden.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgensmij zit dit spontaan dood neer ploffen zonder voedsel in 28 days later en niet in RE. Het is em meer dat iets wat beweegd energie nodig heeft en dat moeten de zombies ergens vandaan halen. Ik snap dat dit voor vele van jullie niet nodig is omdat zombies toch al niet echt mogelijk zijn, maar ik blijf van mening dat wanneer je zo een setting kiest je hem toch zo realistisch mogelijk moet weergeven.
Het klopt wel, ik vond het alleen zo een: Jahhhh dit is wel weer heeeel toevallig. Net zoals dat sleuteltje precies in dat gat vielquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Redisformurder het volgende:
Je probleem betreffende die redneck - neger confrontatie begrijp ik niet zo. Hij kwam als agent/man/buitenstaander net die groep binnen, weten wij (en hij) veel, wat er daarvoor allemaal al is voorgevallen. Verhaal-technisch klopt het wel.
Hier kan ik me slechts bij aansluiten. Hoop nog steeds dat het een geweldige serie wordt though.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond alleen aflevering 1 veel beter.
Ik dacht die gooit die handgranaat van bovenaf op die groep voor de deur ofzo, maar nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het klopt wel, ik vond het alleen zo een: Jahhhh dit is wel weer heeeel toevallig. Net zoals dat sleuteltje precies in dat gat vielWederom het is niet dat het fout is, ik ben alleen van mening dat er meer in gezeten had. Net zoals die glazen ruiten maar dan geen poging doen tot barricaderen maar een beetje schaapachtig toekijken. Ach ik kijk het nog een paar weken aan en misschien moet ikw el concluderen dat het niet voor mij is weg gelegt. Ik heb de strips niet gelezen, dus ik blijf nog even benieuwd. Ik vond alleen aflevering 1 veel beter.
Ja, dat is normaal voor een aflevering. Alleen de eerste en finales duren soms langer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:27 schreef Teteteterek het volgende:
klopt het dat episode 2 slechts 45 minuten duurt?
Dacht ik ook, maar die handgranaat zal later wel van pas komenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef JackHerrer het volgende:
Ik dacht dat hij die handgranaat van het dak zou afgooien om de walkers af te leiden ofzo.
Ik heb 'm thuis liggen. Het is een heel grappig boek! En als je zo naar die regels kijkt, dan herken je er zo'n beetje elke zombiefilm inquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
The Zombie Survival Guide
Kent iemand dit boek?![]()
Is 't wat? Kwam hem tegen, toen ik naar de comics aan 't zoeken was.
Die beste vriend heeft haar verteld dat haar man dood is, volgens mij. Want die gozer had al veel langer een oogje op haar. De relatie tussen haar en haar man was ook niet zo best, getuige het gesprek tussen hem en zijn collega/beste vriend in de dienstauto, aan het begin van aflevering 1. Toen die collega/beste vriend hem een bloemetje kwam geven in het ziekenhuis was de ziekte wrs al uitgebroken ook.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat is die vrouw een slet zeg. Ze weet niet eens of haar man is gestorven in het ziekenhuis of niet en binnen hooguit twee maanden balt ze al de beste vriend van haar man.
Deze heb je ook nog; http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_Zquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook stiekem het idee dat het komt omdat Frank Darabont zelf de eerste episode heeft geregisseerd. Vrijwel alle andere afleveringen, waaronder ook aflevering twee, worden geregisseerd door volbloed serie-regisseurs, wat resulteert in heel ander soort shots (korter, vluchtiger en meer shaky-cam materiaal). Dat geeft meteen een andere ervaring mee aan het verhaal. EP1 straalde door de trage pace en de verrassend mooie, lange shots. Duidelijk een niveau hoger dan 'normale' Amerikaanse series. Bij EP2 zit de pace nog ongeveer hetzelfde, maar het camerawerk deed me al veel meer denken aan een standaard Amerikaanse serie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hier kan ik me slechts bij aansluiten. Hoop nog steeds dat het een geweldige serie wordt though.
Dat denk ik ook. Volgende aflevering zullen ze elkaar weer ontmoeten denk ik, gezien die andere gasten uit de stad daar vandaan kwamen om supplies op te halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die beste vriend heeft haar verteld dat haar man dood is, volgens mij. Want die gozer had al veel langer een oogje op haar. De relatie tussen haar en haar man was ook niet zo best, getuige het gesprek tussen hem en zijn collega/beste vriend in de dienstauto, aan het begin van aflevering 1. Toen die collega/beste vriend hem een bloemetje kwam geven in het ziekenhuis was de ziekte wrs al uitgebroken ook.
Dit toch enigszins slappe verhaaltje is een subplot dat naderhand in de serie nog spannend gaat worden....
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Foals het volgende:
Waarom heeft niemand het over de seks scene in het bos?
Of bedoel je de scene zelf? Weinig over te zeggen. Het is duidelijk geen HBO waar deze serie van is.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat is die vrouw een slet zeg. Ze weet niet eens of haar man is gestorven in het ziekenhuis of niet en binnen hooguit twee maanden balt ze al de beste vriend van haar man.
ik had eigenlijk wel een zombie verwacht, maar dat zou net zo cliche zijn als de trappenhuis scene in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Foals het volgende:
Waarom heeft niemand het over de seks scene in het bos?
Okéquote:Op woensdag 10 november 2010 09:14 schreef Mirel het volgende:
Zeg dan gewoon normale series ipv normale Amerikaanse series.
ik zag er nog geen gay liliputter bij hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
sow hej wat een vette serie. Aflevering 2 vond ik ook weer geweldig. Kritiek die ik hier zie snap ik niet zo goed. Vind het niet onder doen voor een zombie(bios)film tot nu toe.
Enige wat dan minder is, is de samenstelling van de groep. Wel erg politiek correct
das waarquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik zag er nog geen gay liliputter bij hoor.
Nou ja, de 1e twee afleveringen geven nog geen reden om lager te gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:13 schreef Mandal het volgende:
Vraag me ook hoe lang Walking Dead nog een 9.5 scoort op IMDB.
Hoezo?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:14 schreef Mirel het volgende:
Zeg dan gewoon normale series ipv normale Amerikaanse series.
Van je vrienden moet je het hebben dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die beste vriend heeft haar verteld dat haar man dood is, volgens mij. Want die gozer had al veel langer een oogje op haar. De relatie tussen haar en haar man was ook niet zo best, getuige het gesprek tussen hem en zijn collega/beste vriend in de dienstauto, aan het begin van aflevering 1. Toen die collega/beste vriend hem een bloemetje kwam geven in het ziekenhuis was de ziekte wrs al uitgebroken ook.
Dit toch enigszins slappe verhaaltje is een subplot dat naderhand in de serie nog spannend gaat worden....
die Sarah heeft toch wat aan de hand, is dat gedoe met Scofield eindelijk achter de rug, breekt er zombie-epidemie uit en denkt ze dat 'r man dood isquote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben dus.Kan inderdaad nog leuk worden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
die Sarah heeft toch wat aan de hand, is dat gedoe met Scofield eindelijk achter de rug, breekt er zombie-epidemie uit en denkt ze dat 'r man dood is
Brr, ik haatte dr echt in Prison Break. Echt brr...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
die Sarah heeft toch wat aan de hand, is dat gedoe met Scofield eindelijk achter de rug, breekt er zombie-epidemie uit en denkt ze dat 'r man dood is
Dit dus. Vond het echt afschuwelijk om haar te zijn verschijnen in deze serie. Hoop dat ik van dat gevoel af kan komen. Het karakter dat ze hier moet wegzetten helpt niet echt.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Brr, ik haatte dr echt in Prison Break. Echt brr...
wat was ik teleurgesteld dat ze toch niet dood wasquote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dit dus. Vond het echt afschuwelijk om haar te zijn verschijnen in deze serie. Hoop dat ik van dat gevoel af kan komen. Het karakter dat ze hier moet wegzetten helpt niet echt.
Ik hoop dat ze hier wat meer voor zichzelf opkomt. Het zal wel helpen als ik dr met een knuppel een zombie zie inslaan. En de chemie met die kerel in het bos was ook stukken beter dan met scofield.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dit dus. Vond het echt afschuwelijk om haar te zijn verschijnen in deze serie. Hoop dat ik van dat gevoel af kan komen. Het karakter dat ze hier moet wegzetten helpt niet echt.
ik heb hem besteld...quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijg je geen spijt van. WWZ is ook een aanrader.quote:
Ik vind het een slap subplotje hoor. Vrij doorzichtig ook. Zal wrs in de laatste aflevering voor een apotheose moeten zorgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben dus.Kan inderdaad nog leuk worden.
Sarah en Scofield.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier wat meer voor zichzelf opkomt. Het zal wel helpen als ik dr met een knuppel een zombie zie inslaan. En de chemie met die kerel in het bos was ook stukken beter dan met scofield.
We can only hope...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:20 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Sarah en Scofield.Gelukkig is het Prison Break niet. En misschien gaat ze nu wel echt dood.
Ze gebruiken dus 16mm camera's wat zorgt voor het grainy effect.quote:A: Oh all kinds. Everything comes from the comic book. And then Frank's taken it to its own place where it needs to be for us. Photographically all I've done is take most of the color out -- I've desaturated things and I'll bleed the color out. It's still a color image, it's still acceptable for television (because you can't put a black and white show on television any more) --
Q: You'd like to try, I take it?
A: I would love to try. I think we should just do it! Any convention out there I think we should put our foot through it. That said, we have to do it with color, so we'll just take the color out a bit, and bring it back within the realm of what was originally intended by Kirkman.
Q: Is that a situation where the decision to shoot on 16mm film is useful?
A: 16mm is the perfect choice. Regardless if we did it in HD or 35mm film, we'd add grain in the end to make it have this look. It calls up the language of what we're used to seeing in a horror film. George Romero's stuff was all grainy. It's like looking at a documentary, and you instantly get into the 16mm documentary world. And if you take those same cameras and put them into The Walking Dead, it begins to be a believable, real experience. We were looking at a day exterior the other day, and it actually becomes scary -- the moment when you realize it's possible to do something this frightful in broad daylight.
Nee, waar nog meer dan? In tv zitten sowieso altijd de serie-topics, dus ik heb ook niet verder gekeken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef kthxbye het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan het feit dat ze 4 verschillende The Walking Dead topics moeten volgen op verschillende fora? Ze gaan ook allemaal zo hard vanwege de populariteit
Op Tweakers, en 2 topics op What.CD (handig ook 2 topics tegelijkertijd daar...)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, waar nog meer dan? In tv zitten sowieso altijd de serie-topics, dus ik heb ook niet verder gekeken.
Omdat z'n post deed blijken (voor mij) dat Amerikaanse series niet het soort zijn van de leuke cameratrucs en lange shots. Breaking Bad is een goede uitzondering daarop.quote:
Oh sorry, wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef Mirel het volgende:
Torrentfora zijn vol met idioten. Heb ook een pesthekel aan de admins op die sites. Allemaal typische systeembeheerders die klootzakken zijn.
Hij had het over standaard Amerikaanse series.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Omdat z'n post deed blijken (voor mij) dat Amerikaanse series niet het soort zijn van de leuke cameratrucs en lange shots. Breaking Bad is een goede uitzondering daarop.
Het is iets in hun hersenen dat ervoor zorgt dat ze door leven nadat ze al dood zijn. Vernietig je die hersenen, door er doorheen te schieten of aan pulp te slaan met een honkbalknuppel (met iets anders kan ook) dan stopt dat iets in hun hersenen en dan leven ze dus niet meer door na hun dood, zodat ze die andere zombies hun matties niet meer kunnen opeten.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
vraagje trouwens: al die zombies die ze hebben doodgeschoten/geknuppeld, wat gebeurt daar mee? gaan die andere zombies hun matties opeten of moeten ze begraven worden voordat ze echt niet meer gevaarlijk zijn?
maar zombies eten toch al het vlees?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is iets in hun hersenen dat ervoor zorgt dat ze door leven nadat ze al dood zijn. Vernietig je die hersenen, door er doorheen te schieten of aan pulp te slaan met een honkbalknuppel (met iets anders kan ook) dan stopt dat iets in hun hersenen en dan leven ze dus niet meer door na hun dood, zodat ze die andere zombies hun matties niet meer kunnen opeten.
Jawel, kan nog wel giftig zijn, maar als survivor ga je zo iemand niet nog eens aanraken en zo iemand kan je ook niet meer pakken, dus ben je er relatief veilig voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
maar zombies eten toch al het vlees?
en als je een zombie "dood" schiet (door het hoofd dus) blijft zijn lichaam dan niet giftig (om het zo maar even te noemen)? begraven zou ik iig wel doen voor de zekerheid
Al die dooie zombies begraven lijkt me een typisch voorbeeld van sisyfusarbeidquote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
maar zombies eten toch al het vlees?
en als je een zombie "dood" schiet (door het hoofd dus) blijft zijn lichaam dan niet giftig (om het zo maar even te noemen)? begraven zou ik iig wel doen voor de zekerheid
ach die wereld word er dan wel schoner op. dan weet je tenminste zeker dat het geen "levende" zombie is die ligt te chillenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Al die dooie zombies begraven lijkt me een typisch voorbeeld van sisyfusarbeid
Je gaat geen door jou gedode zombies begraven, dude, geloof me.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
ach die wereld word er dan wel schoner op. dan weet je tenminste zeker dat het geen "levende" zombie is die ligt te chillen
zeker dat ik naar de juwelier/bank zou gaan en looten voor mijn leven
ja want je kunt nog zoveel kopen hequote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
zeker dat ik naar de juwelier/bank zou gaan en looten voor mijn leven
ach dan kan je nog ergens blij om zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want je kunt nog zoveel kopen he
ok ik geloof jequote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je gaat geen door jou gedode zombies begraven, dude, geloof me.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want je kunt nog zoveel kopen he
ja alsof iemand dat niet eerst gaat doenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:36 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat moet je nou met geld, of juwelen? Ik zou op zoek gaan naar gunshops, supermarkten, warenhuizen en fabrieken wellicht? Die scene in 28 Days Later in die supermarkt vind ik ook leuk gedaan.
En jezelf het zo gemakkelijk mogelijk maken doe je door goed beschermd te zijn, en een voorraad voedsel aan te leggen/op te slaan. Ik zeg gunshop en supermarkt. Wapens, munitie en voedsel is een grotere rijkdom op een dergelijk moment dan wat briefjes waar je niks voor kan kopen, omdat je alles toch zo al kan pakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
ja alsof iemand dat niet eerst gaat doendat is toch wat standaard in je opkomt. verder zou ik het me zou gemakkelijk mogelijk maken
beetje rijk zijn is goed voor je mentaliteit.
je snapt dat het weer ouderwets ruilen zal worden in deze wereld? Dat je aan wat flappen dus 0,0 hebt?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
ja alsof iemand dat niet eerst gaat doendat is toch wat standaard in je opkomt. verder zou ik het me zou gemakkelijk mogelijk maken
beetje rijk zijn is goed voor je mentaliteit.
maarrrr, wachtend op volgende aflevering dus. 2 hele goeie afleveringen waren dit. ben benieuwd wat ze nu gaan doen, en of rick bij ze maten blijft.
zombies omkopenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
je snapt dat het weer ouderwets ruilen zal worden in deze wereld? Dat je aan wat flappen dus 0,0 hebt?
Pecies, want geld is niets meer dan waardeloos papier dan de voorraad goud vertegenwoordigd. Maar gezien dat goud in een kluis ligt en het nogal zwaar is om mee te nemen heb je daar niet zo heel veel aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
je snapt dat het weer ouderwets ruilen zal worden in deze wereld? Dat je aan wat flappen dus 0,0 hebt?
Ik gok dat alleen Madagaskar nog zombie-vrij is.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pecies, want geld is niets meer dan waardeloos papier dan de voorraad goud vertegenwoordigd. Maar gezien dat goud in een kluis ligt en het nogal zwaar is om mee te nemen heb je daar niet zo heel veel aan.
Ik vraag mij af of alleen dat deel van Amerika, heel Amerika of de hele wereld besmet is geraakt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik gok dat alleen Madagaskar nog zombie-vrij is.
Als je kijkt hoe langzaam de zombies zich voortbewegen zou je denken dat afgelegen plekken wel zombie-vrij zijn gebleven.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef Kremers het volgende:
Ik vraag mij af of alleen dat deel van Amerika, heel Amerika of de hele wereld besmet is geraakt.
Serieus, moest je daar nu over beginnen? Nu heb je me toch Pandemic laten spelen en, natuurlijk, Madagascar bleef weer eens clean...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik gok dat alleen Madagaskar nog zombie-vrij is.
Dan ga je er vanuit dat het ergens begonnen is en met die logica zou je ook denken dat die trage zombies wel door het leger onder controle gehouden kunnen worden in 1 stad. Tenzij de doden gewoon overal op een bepaald moment uit hun graven kwamen gekropen... in dat geval zou ook Madagaskar niet veilig zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef JimmyJames het volgende:
Als je kijkt hoe langzaam de zombies zich voortbewegen zou je denken dat afgelegen plekken wel zombie-vrij zijn gebleven.
Zijn er uberhaupt nog valuta die gebonden zijn aan goud dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pecies, want geld is niets meer dan waardeloos papier dan de voorraad goud vertegenwoordigd. Maar gezien dat goud in een kluis ligt en het nogal zwaar is om mee te nemen heb je daar niet zo heel veel aan.
De 'aandoening' is echter overdraagbaar, het ligt dan voor de hand te concluderen dat die overdraagbaarheid heeft bijgedragen aan de verspreiding.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat het ergens begonnen is en met die logica zou je ook denken dat die trage zombies wel door het leger onder controle gehouden kunnen worden in 1 stad. Tenzij de doden gewoon overal op een bepaald moment uit hun graven kwamen gekropen... in dat geval zou ook Madagaskar niet veilig zijn.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef truedestiny het volgende:
Tell It To The Frogs
sneak peak 3de afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk moet je gewoon lekker naar google.nl gaan maarja http://www.sidereel.com/t(...)n-1/episode-2/searchquote:
Dat valt wel mee, maar het is realistische gore.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Best wel veel gore niet?Spooky.
tip: die moet je met rodents bereiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Orbis het volgende:
[..]
Serieus, moest je daar nu over beginnen? Nu heb je me toch Pandemic laten spelen en, natuurlijk, Madagascar bleef weer eens clean...
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef Chevalric het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goed hè? De dialogen moeten in de eerste delen wel even op gang komen, maar daarna is het echt smullenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef AureliusM het volgende:
Net de eerste 36 comics gelezen. Best spannend kan ik je zeggen.
Ja, het is geweldig hoe verder je in het verhaal komt, hoe verder de personages uitgediept worden. Kan niet stoppen met lezen.quote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Goed hè? De dialogen moeten in de eerste delen wel even op gang komen, maar daarna is het echt smullen
Komop zeg, met een beetje nadenken kom je er toch wel achter hoe je deze serie kan kijken?quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
Zoals 99,9% van Nederland dus niet
Maar wel hier een deel 2 topic over deze serie openen... Fail!
eztvquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
er is in dit topic 1 iemand die het kan zien en die vertelt het dan via msn en facebook door aan de anderen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
Ik ook niet, ik lees gewoon de samenvattingen op de AMC site. Superspannend!quote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Waar kan ik deze vette serie kijken in Nederland? Ik heb geen abonnement met/bij AMC
quote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef SemperSenseo het volgende:
Leuk...![]()
Waarvoor ik diegene dankbaar voor benquote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er is in dit topic 1 iemand die het kan zien en die vertelt het dan via msn en facebook door aan de anderen.
Ja een koning is dat.quote:Op zondag 14 november 2010 14:32 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Waarvoor ik diegene dankbaar voor ben
ghehequote:Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef kthxbye het volgende:
Ik bel altijd mijn neef in Amerika die dan zijn telefoon op de tv legt![]()
Spannend joh
Hoezo heel weinig? Ik snap wel dat ze af en toe wat verwijderen, maar als je gewoon op een RLSlog ofzo kijkt zie je direct al een goede link..quote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
morgen lekker na school/werk internet afstruinen omdat er nog heel weinig links zijn![]()
ik vind vaak hele slechte alleen. maar ik zoek meestal via sidereel.quote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo heel weinig? Ik snap wel dat ze af en toe wat verwijderen, maar als je gewoon op een RLSlog ofzo kijkt zie je direct al een goede link..
Hoe kan ie nou online staan als het nog niet uitgezonden is in Amerika?quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef truedestiny het volgende:
hij staat al online, wat gaat dat toch snel tegenwoordig
edit: removed due to infrigment of copyrights
Zag je na het intro niet aankomen?quote:
Ik ben netwerk-tv gewend, daar lopen dit soort dingen altijd iets vrolijker af.quote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Zag je na het intro niet aankomen?![]()
Saw-momentje
Ik twijfelde tussen het eigentandig afbijtenquote:Op maandag 15 november 2010 10:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben netwerk-tv gewend, daar lopen dit soort dingen altijd iets vrolijker af.
Anders. Minder actie, meer character building, die eps moeten er ook zijnquote:
Gepland onderhoud, stond al een paar dagen aangekondigdquote:Op maandag 15 november 2010 11:33 schreef d1ce het volgende:
Waarom doet eztv.it het niet? En hoe kan ik 'm anders downloaden?
Ja, paar pagina's terug staat een interview waarin ze uitleggen dat ze dat expres doen om een zombiesfeer te creëren.quote:Op maandag 15 november 2010 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Hm, ik moet bekennen dat ik niet alle pagina's van de beide topics heb gelezen, dus wellicht heb ik wat gemist, maar er is iets met het beeld van deze serie. Er lijkt een soort van..grain/korreligheid in te zitten. Elke willekeurige andere serie die ik download heeft dat niet. Moet dat bijdragen aan de sfeer ofzo, want eigenlijk stoor ik me d'r een beetje aan..
Bedankt voor je snelle reactie. Duidelijk antwoord. Nou, ik moet zeggen dat 't me wel een beetje stoort, maar goed, dan zit 't dr maar in, het is niet zo dat ik de serie er niet voor kijk, daar is ie te goed voorquote:Op maandag 15 november 2010 11:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, paar pagina's terug staat een interview waarin ze uitleggen dat ze dat expres doen om een zombiesfeer te creëren.
Ik vind het wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |