Vergeet Breaking Bad niet. Misschien wel de beste serie @ AMC.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef planethugo het volgende:
eerste aflevering smaakt absoluut naar meer. Dit gaat nog wel uitgroeien tot een heel bekende serie. Maar met schrijvers van The Wire, BSG en The Shield kan dat ook niet anders
die heb ik (nog) niet gezien maar hoor dat die ook wel goed moet zijn, die 3 andere series wéét ik het al vanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vergeet Breaking Bad niet. Misschien wel de beste serie @ AMC.
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Volgens mij hebben de jongens en meisjes film- en seriemakers wat gebrek aan inspiratie de laatste jaren...
Cold.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat we al zoveel series met zombies hebben bedoel je?
Dat kan je over ieder genre zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Om over zombiefilms in het algemeen maar niet eens te beginnen...
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik het uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat kan je over ieder genre zeggen.
Oorlogsfilms, Westerns, Superhelden, Mafia etc..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.
Inderdaad, en dan heb je ook nog Blade, Twilight etcquote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het hele concept "apocalyptic zombie world" is al zo uitgemolken als ik weet niet wat:
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
*Kuch* Donnie Darko.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Over ieder >simpel< genre misschien, zoals romantische komedie of tienerhorrortjes.
Hij heeft duidelijk verstand van zaken.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Het merendeel van die rommel zal ik waarschijnlijk niet eens kennen omdat ik uberhaupt niet naar inspiratieloze troep wil kijken.
quote:
Nee.quote:
Elke maandag nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef Xlarge het volgende:
Ik moet het eerste deel kijken, wellicht vanavond.
Is het tweede deel er al ?
ik zie het jaquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Elke maandag nieuwe aflevering.
Het is vandaag nog geen maandag.
Zou een saai topic worden met alleen die ene user die de strips ook daadwerkelijk gelezen heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Mirel het volgende:
Kunnen de gasten die vragen stellen over de strips hun eigen topic oprichten? Heb geen zin om mogelijke verhaalspoilers te lezen. :|
Lijkt me een goed idee als dat net als in anime/manga topics in spoilertags wordt besproken.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Mirel het volgende:
Kunnen de gasten die vragen stellen over de strips hun eigen topic oprichten? Heb geen zin om mogelijke verhaalspoilers te lezen. :|
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Mirel het volgende:
De strip is anders goed te pruimen dus als ze dat na blijven doen zit dat wat mij betreft wel goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Jorwol het volgende:
Vond de trailer toen al gaaf en deze serie belooft echt een topper te worden. Hopelijk kunnen ze er een goed verhaal in draaien want daar is natuurlijk nog niet echt sprake van..
Volgens mij geef je zelf antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:58 schreef egeltje1985 het volgende:
ik vroeg me eerst af hoe ze zombie's een serie lang boeiend zouden kunnen houden. Bij zombiefilms loopt het vaak al snel uit op een climax: of iedereen gaat dood of er wordt een cure gevonden. Omdat zo'n virus zich zo snel verspreidt ofzo. Ruimte voor menselijke verhalen is er meestal ook niet, het is meestal gewoon zombies hakken. Dat vind ik leuk om te zien hoor, daar niet van, maar een hele serie is misschien wat veel.
Maar deze eerste aflevering smaakt naar meer! Het verhaal gaat niet traag, er zijn freaking veel zombies, ze worden afgemaakt, maar toch heeft de serie zijn rustpunten en er wordt nu al meer verhaal opgebouwd dan in menig zombiefilm.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij geef je zelf antwoord op je vraag.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het idee dat de hele vraag wáárom en hóe het zover is gekomen langzaamaan gedurende deze 6 afleveringen wordt beantwoord, dus qua verhaal zou het dan nog best lang interessant kunnen blijven.
Gekeken. Wat een slechte review zeg. Eerst geblaat hoe ze m hebben kunnen binnenhalen. OMG, ze downloaden, zo zo, die gaan met de tijd mee.quote:
Was het maar alvast maandagquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Elke maandag nieuwe aflevering.
Het is vandaag nog geen maandag.
zombies kan je niet uitmelken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
- Dawn Of The Dead
- Shaun Of The Dead
- Zombieland
- Resident Evil 1
- Resident Evil 2
- Resident Evil 3
- Resident Evil 4
- From Dusk Till Dawn 1
- From Dusk Till Dawn 2
- From Dusk Till Dawn 3
- En vast nog veel meer
Vol met zeikers? Op Timmer81 na is iedereen lyrisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geweldige serie
Helaas zoals altijd in TV serie topics op Fok zit het weer vol met zeikers
Gewoon een herhaling. Encore = nog een keer. Klinkt wat sjieker kennelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:37 schreef Kremers het volgende:
Op de twitter pagina van the walking dead (http://twitter.com/#!/WalkingDead_AMC) staat dat er vanavond een encore op episode 1 wordt uitgezonden genaamd "Days gone bye".
Weet niet precies wat ik mij hierbij moet voorstellen, maar dan is er morgen dus alvast wat te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |