abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88481565
Erg sterke aflevering weer! Mooie afwisseling ook van spanning/actie en verhaal! Wie had bijv. gedacht dat het lopen tussen die zombies zo lang zo spannend kon blijven?
pi_88481625
Wat is die vrouw een slet zeg. Ze weet niet eens of haar man is gestorven in het ziekenhuis of niet en binnen hooguit twee maanden balt ze al de beste vriend van haar man.
  maandag 8 november 2010 @ 18:50:43 #103
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88482404
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_88482612
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Is Walkers niet gewoon een ander woord voor zombies? Telkens maar zombies zeggen gaat ook vervelen lijkt me?
pi_88482783
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Die jericho-neger had het in de eerste aflevering toch over de doden, dus de mensen die meteen gestorven zijn, zoals ook de mensen die buiten het ziekenhuis lagen? En the walkers, de lopende doden? Dan hoeft walkers niet zozeer een classificatie zijn. Ik denk ook dat het gewoon een andere benaming is voor zombies.
pi_88483113
Ze werden toch ook soms geeks genoemd?
pi_88483709
ook de 2de aflevering gezien vandaag. en dan maar weer balen dat je een week moet wachten. ik vermaak me prima tot nu toe.
pi_88483825
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef truedestiny het volgende:
ook de 2de aflevering gezien vandaag. en dan maar weer balen dat je een week moet wachten. ik vermaak me prima tot nu toe.
Ja een week duurt zo te lang.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88484081
Tell It To The Frogs

sneak peak 3de aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88484089
Geweldige serie. Ook deel 2 was sterk. Het gaat lekker langzaam allemaal, net als in Jericho, zodat er elke aflevering lekker weinig gebeurt maar het wel non-stop spannend is. Geniaal
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88484818
Waarom komen de ratings voor ep 2 binnen? Ben erg benieuwd :)
pi_88488849
Waarom werden de zombies eigenlijk 'geeks' genoemd? Heb ik niet op zitten letten, of is het gewoon niet gezegd?
Nu viel mij ook op dat hij eerst waarschuwt voor het bloed, en vervolgens zelf z'n handschoen uittrekt om een sleutel te pakken :P . Maar goed, dat maakte de aflevering niet minder spannend. Zo zonde dat we er dit seizoen maar zes krijgen...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88488941
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef Orbis het volgende:
Waarom werden de zombies eigenlijk 'geeks' genoemd? Heb ik niet op zitten letten, of is het gewoon niet gezegd?
Nu viel mij ook op dat hij eerst waarschuwt voor het bloed, en vervolgens zelf z'n handschoen uittrekt om een sleutel te pakken :P . Maar goed, dat maakte de aflevering niet minder spannend. Zo zonde dat we er dit seizoen maar zes krijgen...
wordt het niet verlengd bij succes?
  maandag 8 november 2010 @ 20:57:27 #114
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88489020
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.
Op zich is dat natuurlijk ook helemaal niet belangrijk. Het meer om het gegeven DAT het is gebeurd.
Anderszijds is het ook wel weer vernieuwend als iemand een keer iets origineels weet te verzinnen. In de Romero films is het volgens mij ook nooit verklaard?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_88492535
Bij de Romero films was het toch zo dat de hel vol was? Tenminste, dat kan ik mij herrineren.
pi_88492936
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef truedestiny het volgende:

[..]

wordt het niet verlengd bij succes?
Ik las ergens (hoewel dat vorige week was, er kan veel veranderen in die tijd) dat er voor volgend jaar een seizoen van 13 eps is opgepikt door aMC.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88494131
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Kremers het volgende:
Bij de Romero films was het toch zo dat de hel vol was? Tenminste, dat kan ik mij herrineren.
Nee, dat was de uitspraak van een of andere TV-priester. En in de ouwe film zeggen ze dat het een Voodoo-uitspraak is ofzo. Maar verklaard wordt het niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88494692
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88494909
Mooi :) Hopelijk in april al....

Zal wel augustus/september worden...
  ESF Reporter maandag 8 november 2010 @ 22:34:15 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_88495087
quote:
*O*

Vond de tweede aflevering ook weer tof! Sommige dingen vond ik dan weer een beetje ongeloofwaardig maar toen besefte ik dat het een serie over zombies is.
pi_88495622
13 afleveringen voor season 2 _O_
  maandag 8 november 2010 @ 22:47:01 #122
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88495854
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
13 afleveringen voor season 2 _O_
Goed nieuws ^O^

Aflevering 2 was weer even vet. _O_ _O_
  maandag 8 november 2010 @ 23:02:02 #123
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_88496693
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op :')

Ik raad iedereen écht aan om de comics te gaan lezen. Zijn echt supergoed! Heb alle TPB's gekocht (goed te betalen via www.amazon.co.uk) en zit met smart te wachten op de volgende.

(of je download ze natuurlijk :) )
Is deze de eerste?

The Walking Dead Compendium Volume 1
pi_88497500
Mooi om te lezen dat ze na 2 aflevringen al een tweede seizoen bestellen :) Dan moeten het wel hele goede kijkcijfers zijn geweest.

Eerste seizoen blijft dus kort.
pi_88498811
ik ben nog niet toegekomen aan ep. 2. Hopelijk morgenavond :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')