Is Walkers niet gewoon een ander woord voor zombies? Telkens maar zombies zeggen gaat ook vervelen lijkt me?quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Die jericho-neger had het in de eerste aflevering toch over de doden, dus de mensen die meteen gestorven zijn, zoals ook de mensen die buiten het ziekenhuis lagen? En the walkers, de lopende doden? Dan hoeft walkers niet zozeer een classificatie zijn. Ik denk ook dat het gewoon een andere benaming is voor zombies.quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Ja een week duurt zo te lang.quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef truedestiny het volgende:
ook de 2de aflevering gezien vandaag. en dan maar weer balen dat je een week moet wachten. ik vermaak me prima tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt het niet verlengd bij succes?quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef Orbis het volgende:
Waarom werden de zombies eigenlijk 'geeks' genoemd? Heb ik niet op zitten letten, of is het gewoon niet gezegd?
Nu viel mij ook op dat hij eerst waarschuwt voor het bloed, en vervolgens zelf z'n handschoen uittrekt om een sleutel te pakken. Maar goed, dat maakte de aflevering niet minder spannend. Zo zonde dat we er dit seizoen maar zes krijgen...
Op zich is dat natuurlijk ook helemaal niet belangrijk. Het meer om het gegeven DAT het is gebeurd.quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.
Ik las ergens (hoewel dat vorige week was, er kan veel veranderen in die tijd) dat er voor volgend jaar een seizoen van 13 eps is opgepikt door aMC.quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
wordt het niet verlengd bij succes?
Nee, dat was de uitspraak van een of andere TV-priester. En in de ouwe film zeggen ze dat het een Voodoo-uitspraak is ofzo. Maar verklaard wordt het niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Kremers het volgende:
Bij de Romero films was het toch zo dat de hel vol was? Tenminste, dat kan ik mij herrineren.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef sbientje het volgende:
http://tvbythenumbers.com(...)de-big-ratings/71238
Is deze de eerste?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op
Ik raad iedereen écht aan om de comics te gaan lezen. Zijn echt supergoed! Heb alle TPB's gekocht (goed te betalen via www.amazon.co.uk) en zit met smart te wachten op de volgende.
(of je download ze natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |