Sarah en Scofield.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier wat meer voor zichzelf opkomt. Het zal wel helpen als ik dr met een knuppel een zombie zie inslaan. En de chemie met die kerel in het bos was ook stukken beter dan met scofield.
We can only hope...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:20 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Sarah en Scofield.Gelukkig is het Prison Break niet. En misschien gaat ze nu wel echt dood.
Ze gebruiken dus 16mm camera's wat zorgt voor het grainy effect.quote:A: Oh all kinds. Everything comes from the comic book. And then Frank's taken it to its own place where it needs to be for us. Photographically all I've done is take most of the color out -- I've desaturated things and I'll bleed the color out. It's still a color image, it's still acceptable for television (because you can't put a black and white show on television any more) --
Q: You'd like to try, I take it?
A: I would love to try. I think we should just do it! Any convention out there I think we should put our foot through it. That said, we have to do it with color, so we'll just take the color out a bit, and bring it back within the realm of what was originally intended by Kirkman.
Q: Is that a situation where the decision to shoot on 16mm film is useful?
A: 16mm is the perfect choice. Regardless if we did it in HD or 35mm film, we'd add grain in the end to make it have this look. It calls up the language of what we're used to seeing in a horror film. George Romero's stuff was all grainy. It's like looking at a documentary, and you instantly get into the 16mm documentary world. And if you take those same cameras and put them into The Walking Dead, it begins to be a believable, real experience. We were looking at a day exterior the other day, and it actually becomes scary -- the moment when you realize it's possible to do something this frightful in broad daylight.
Nee, waar nog meer dan? In tv zitten sowieso altijd de serie-topics, dus ik heb ook niet verder gekeken.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef kthxbye het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan het feit dat ze 4 verschillende The Walking Dead topics moeten volgen op verschillende fora? Ze gaan ook allemaal zo hard vanwege de populariteit
Op Tweakers, en 2 topics op What.CD (handig ook 2 topics tegelijkertijd daar...)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, waar nog meer dan? In tv zitten sowieso altijd de serie-topics, dus ik heb ook niet verder gekeken.
Omdat z'n post deed blijken (voor mij) dat Amerikaanse series niet het soort zijn van de leuke cameratrucs en lange shots. Breaking Bad is een goede uitzondering daarop.quote:
Oh sorry, wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef Mirel het volgende:
Torrentfora zijn vol met idioten. Heb ook een pesthekel aan de admins op die sites. Allemaal typische systeembeheerders die klootzakken zijn.
Hij had het over standaard Amerikaanse series.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Omdat z'n post deed blijken (voor mij) dat Amerikaanse series niet het soort zijn van de leuke cameratrucs en lange shots. Breaking Bad is een goede uitzondering daarop.
Het is iets in hun hersenen dat ervoor zorgt dat ze door leven nadat ze al dood zijn. Vernietig je die hersenen, door er doorheen te schieten of aan pulp te slaan met een honkbalknuppel (met iets anders kan ook) dan stopt dat iets in hun hersenen en dan leven ze dus niet meer door na hun dood, zodat ze die andere zombies hun matties niet meer kunnen opeten.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
vraagje trouwens: al die zombies die ze hebben doodgeschoten/geknuppeld, wat gebeurt daar mee? gaan die andere zombies hun matties opeten of moeten ze begraven worden voordat ze echt niet meer gevaarlijk zijn?
maar zombies eten toch al het vlees?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is iets in hun hersenen dat ervoor zorgt dat ze door leven nadat ze al dood zijn. Vernietig je die hersenen, door er doorheen te schieten of aan pulp te slaan met een honkbalknuppel (met iets anders kan ook) dan stopt dat iets in hun hersenen en dan leven ze dus niet meer door na hun dood, zodat ze die andere zombies hun matties niet meer kunnen opeten.
Jawel, kan nog wel giftig zijn, maar als survivor ga je zo iemand niet nog eens aanraken en zo iemand kan je ook niet meer pakken, dus ben je er relatief veilig voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
maar zombies eten toch al het vlees?
en als je een zombie "dood" schiet (door het hoofd dus) blijft zijn lichaam dan niet giftig (om het zo maar even te noemen)? begraven zou ik iig wel doen voor de zekerheid
Al die dooie zombies begraven lijkt me een typisch voorbeeld van sisyfusarbeidquote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
maar zombies eten toch al het vlees?
en als je een zombie "dood" schiet (door het hoofd dus) blijft zijn lichaam dan niet giftig (om het zo maar even te noemen)? begraven zou ik iig wel doen voor de zekerheid
ach die wereld word er dan wel schoner op. dan weet je tenminste zeker dat het geen "levende" zombie is die ligt te chillenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Al die dooie zombies begraven lijkt me een typisch voorbeeld van sisyfusarbeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |