abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88592406
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

ach die wereld word er dan wel schoner op. dan weet je tenminste zeker dat het geen "levende" zombie is die ligt te chillen :P

zeker dat ik naar de juwelier/bank zou gaan en looten voor mijn leven :D
Je gaat geen door jou gedode zombies begraven, dude, geloof me.
I´m back.
pi_88592644
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

zeker dat ik naar de juwelier/bank zou gaan en looten voor mijn leven :D
ja want je kunt nog zoveel kopen he
pi_88592648
Salt & Burn...
  donderdag 11 november 2010 @ 13:31:35 #229
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_88592808
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:26 schreef planethugo het volgende:

[..]

ach dan kan je nog ergens blij om zijn ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je gaat geen door jou gedode zombies begraven, dude, geloof me.
ok ik geloof je :P
pi_88592975
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:26 schreef planethugo het volgende:

[..]

:D _O-

Wat moet je nou met geld, of juwelen? Ik zou op zoek gaan naar gunshops, supermarkten, warenhuizen en fabrieken wellicht? Die scene in 28 Days Later in die supermarkt vind ik ook leuk gedaan.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:01:56 #231
309742 toetsenbordridder
pi_88594054
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:36 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

:D _O-

Wat moet je nou met geld, of juwelen? Ik zou op zoek gaan naar gunshops, supermarkten, warenhuizen en fabrieken wellicht? Die scene in 28 Days Later in die supermarkt vind ik ook leuk gedaan.
ja alsof iemand dat niet eerst gaat doen :P dat is toch wat standaard in je opkomt. verder zou ik het me zou gemakkelijk mogelijk maken ;) beetje rijk zijn is goed voor je mentaliteit.

maarrrr, wachtend op volgende aflevering dus. 2 hele goeie afleveringen waren dit. ben benieuwd wat ze nu gaan doen, en of rick bij ze maten blijft.
pi_88594461
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

ja alsof iemand dat niet eerst gaat doen :P dat is toch wat standaard in je opkomt. verder zou ik het me zou gemakkelijk mogelijk maken ;) beetje rijk zijn is goed voor je mentaliteit.
En jezelf het zo gemakkelijk mogelijk maken doe je door goed beschermd te zijn, en een voorraad voedsel aan te leggen/op te slaan. Ik zeg gunshop en supermarkt. Wapens, munitie en voedsel is een grotere rijkdom op een dergelijk moment dan wat briefjes waar je niks voor kan kopen, omdat je alles toch zo al kan pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redisformurder op 11-11-2010 14:29:18 ]
pi_88594769
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:01 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

maarrrr, wachtend op volgende aflevering dus. 2 hele goeie afleveringen waren dit. ben benieuwd wat ze nu gaan doen, en of rick bij ze maten blijft.
je snapt dat het weer ouderwets ruilen zal worden in deze wereld? Dat je aan wat flappen dus 0,0 hebt?
  donderdag 11 november 2010 @ 14:31:01 #234
309742 toetsenbordridder
pi_88595129
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

je snapt dat het weer ouderwets ruilen zal worden in deze wereld? Dat je aan wat flappen dus 0,0 hebt?
zombies omkopen :{w dat niemand daar aan gedacht heeft zeg
pi_88596254
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

Pecies, want geld is niets meer dan waardeloos papier dan de voorraad goud vertegenwoordigd. Maar gezien dat goud in een kluis ligt en het nogal zwaar is om mee te nemen heb je daar niet zo heel veel aan.

Ik vraag mij af of alleen dat deel van Amerika, heel Amerika of de hele wereld besmet is geraakt.
pi_88596443
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef Kremers het volgende:

[..]

Pecies, want geld is niets meer dan waardeloos papier dan de voorraad goud vertegenwoordigd. Maar gezien dat goud in een kluis ligt en het nogal zwaar is om mee te nemen heb je daar niet zo heel veel aan.

Ik vraag mij af of alleen dat deel van Amerika, heel Amerika of de hele wereld besmet is geraakt.
Ik gok dat alleen Madagaskar nog zombie-vrij is.
pi_88603291
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef Symer het volgende:

[..]

_O_
namaste
  donderdag 11 november 2010 @ 19:51:33 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_88607371
Aflevering 2 was ook een mooie idd (ja ik heb 'm wat later gekeken deze week).
En mooi dat ze ook eens een keer een Dodge Challenger in een serie proppen.
Zo'n auto zie je ook maar zelden in Nederland rijden, helaas maar 1 gespot. Absoluut van een liefhebber.

Dat boek van de Zombie Survival Guide zag ik eens liggen bij Barnes & Noble in Amerika. Even doorgebladerd en het is echt een boek vol bullshit, geweldig! :) :) Gaat nergens over maar toch een dik boek hoe je een zombie aanval kunt overleven. Heb 'm laten liggen, was geloof ik 15 dollar. Vond ik iets teveel voor zoiets.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:57:48 #239
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_88607689
quote:

Als je kijkt hoe langzaam de zombies zich voortbewegen zou je denken dat afgelegen plekken wel zombie-vrij zijn gebleven.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_88607916
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:09 schreef Symer het volgende:

[..]

Serieus, moest je daar nu over beginnen? Nu heb je me toch Pandemic laten spelen en, natuurlijk, Madagascar bleef weer eens clean...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:40:36 #241
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_88609888
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef JimmyJames het volgende:
Als je kijkt hoe langzaam de zombies zich voortbewegen zou je denken dat afgelegen plekken wel zombie-vrij zijn gebleven.
Dan ga je er vanuit dat het ergens begonnen is en met die logica zou je ook denken dat die trage zombies wel door het leger onder controle gehouden kunnen worden in 1 stad. Tenzij de doden gewoon overal op een bepaald moment uit hun graven kwamen gekropen... in dat geval zou ook Madagaskar niet veilig zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_88610581
quote:

[..]

Zijn er uberhaupt nog valuta die gebonden zijn aan goud dan?
Je suis Charlie Sheen
pi_88611327
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat het ergens begonnen is en met die logica zou je ook denken dat die trage zombies wel door het leger onder controle gehouden kunnen worden in 1 stad. Tenzij de doden gewoon overal op een bepaald moment uit hun graven kwamen gekropen... in dat geval zou ook Madagaskar niet veilig zijn.
De 'aandoening' is echter overdraagbaar, het ligt dan voor de hand te concluderen dat die overdraagbaarheid heeft bijgedragen aan de verspreiding.

De initiële incubatietijd (wel besmettelijk, maar nog geen zombie) kan verklaren waarom het zich zo snel kon verspreiden terwijl de zombies met hun beten daar zo inefficiënt in zijn.
pi_88612097
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef truedestiny het volgende:
Tell It To The Frogs

sneak peak 3de aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88612155
echt vet!, al die kleine details. In die tank ook bv, dat ie verdoofd is!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_88612824
Waar kan ik hem bekijken?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_88613700
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik hem bekijken?
eigenlijk moet je gewoon lekker naar google.nl gaan maarja http://www.sidereel.com/t(...)n-1/episode-2/search
SPOILER
pi_88614029
Nice :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88615363
Best wel veel gore niet? :{ Spooky.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 11 november 2010 @ 22:40:37 #250
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88615826
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Best wel veel gore niet? :{ Spooky.
Dat valt wel mee, maar het is realistische gore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')