Deadset was inderdaad goed te pruimen, vooral de humor was echt tof.quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef B-FliP het volgende:
Heel erg vet en zeker de moeite waard voor de liefhebbers van het zombiegenre..
Heb laatst ook de miniserie Dead set gezien uit de UK. Ook erg tof!
Er is al een derdequote:Op maandag 15 november 2010 12:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond deze 2e episode een beetje minder dat de premiere
Lees de comics. Ze proberen die een beetje aan te houden.quote:Op maandag 15 november 2010 12:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond deze 2e episode een beetje minder dat de premiere, vooral de scene met dat in stukken hakken van de dode zombie was een beetje B-film, maar misschien hoort dat ook wel erbij.
Had alleen gehoopt dat ze meer de richting van de premiere bleven volgen, een absurd thema maar wel serieus vertolkt.
Maar over algemeen zeer goed te kijken serie
Geloof ik best maar ik ga mijn mening niet op comics baseren die ik nog nooit gelezen heb. Het doel van een serie op tv lijkt me ook om een grotere doelgroep aan te spreken, dus waarschijnlijk niet alleen diehard fans van de comic.quote:Op maandag 15 november 2010 13:11 schreef AureliusM het volgende:
[..]
Lees de comics. Ze proberen die een beetje aan te houden.
Merle was de vorige dag al vertrokken. De geeks zullen het wel opgegeven hebben toen ze begonnen te ruiken dat het dak leeg was.quote:Op maandag 15 november 2010 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
I miss my vibrator.
Waar waren al die zombies gebleven die tegen die deur aan het hengsten waren?
Een geek is natuurlijk van origine iemand die in freakshows de meest smerige dingen eet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef Symer het volgende:
Raar woord eigenlijk voor zombies, 'geeks'.
heb het nog nooit geprobeerd (en het leek toch of een ijzerzaag), kan je handboeien doorzagen? (lijkt me toch een slimmer plan)quote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef s0k het volgende:
Beetje cliche om je eigen hand eraf te zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |