De film Zombieland was in eerste instantie bedoeld als serie, vandaar bijvoorbeeld ook het 'Zombie of the week' idee in de film. Jammer dat zij er geen serie van gemaakt hebben, hun aanpak van het genre had ik wel iedere week willen zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef DanielleM het volgende:
Ziet er een beetje uit als Zombieland. Toffe film is dat!
Ik hoop dat eigenlijk absoluut niet. Zombieland vond ik een leuk tussendoortje maar ik heb liever "realistische" zombiefilms en dus ook series. Als deze serie teveel gaat opvallen door humor ipv spanning (en/of gore ;p) dan ben ik er snel klaar mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een beetje op dezelfde manier aangepakt wordt, met genoeg humor en spanning.
Van wat ik er van gelezen heb wordt het absoluut geen 'grappige' serie, maar juist realistischer en vooral veel gorequote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik hoop dat eigenlijk absoluut niet. Zombieland vond ik een leuk tussendoortje maar ik heb liever "realistische" zombiefilms en dus ook series. Als deze serie teveel gaat opvallen door humor ipv spanning (en/of gore ;p) dan ben ik er snel klaar mee.
In dat geval popel ikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef MrData het volgende:
[..]
Van wat ik er van gelezen heb wordt het absoluut geen 'grappige' serie, maar juist realistischer en vooral veel gore
Ik heb alletwee zijn boekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Beardy het volgende:
Mag ik even wijzen op de zombie boeken van Max Brooks (zoon van Mel Brooks, je weet wel, HISTORY OF THE WORLD en zo)? Daarin worden zombies op een interessante manier beschreven, bijna alsof het echt is .... Solanum infectie als oorzaak.
http://www.bol.com/nl/p/e(...).html#product_images
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |