Ik heb al een knuppel voor dichtbij. Dat jachtgeweer is om rustig van bovenop de muur op wat zombies te schieten. Een kruisboog zou wat stiller zijn maar die lijkt mij moeilijker te bedienen en als je in een burcht zit maakt dat geluid niet zoveel uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Elegy het volgende:
Waarom een jachtgeweer? Kan je beter een koevoet en een bijl nemen, die hebben geen munitie nodig en zijn stil in het gebruik
Ik vind het niet erg dat ze zich niet strikt aan de comic houden, omdat het anders voor veel kijkers waarschijnlijk erg saai zou worden.
Een aantal dingen zijn chronologisch anders geplaatst of erbij verzonnen maar imo gaat dat prima.
Niet handig, raakt of meteen geïnfecteerd of gaat op de grond liggen als een zombie tegen m aanloopt.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet handig, raakt of meteen geïnfecteerd of gaat op de grond liggen als een zombie tegen m aanloopt.
Vind het ook niet echt nodig hier..het gaat nu voor 10% over de serie en 90% over andere dingen..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Granmal het volgende:
Er lopen tig topics over dit in ONZTsss
Je kan ook gewoon met dat ding schieten, maakt herrie zatquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef Symer het volgende:
Het zou mij wel wat lijken om ergens een flatje op te zoeken met uitzicht over een groot veld en een kanaaltje of riviertje aan de achterkant als makkelijke uitweg. De begane grond volledig barricaderen en op dat veld iets zetten dat zo veel lawaai maakt dat duizend zombies uit heinde en verre daar op af komen.
En dan op de eerste verdieping gaan staan met een M-134 Minigun
Het staat je vrij weer iets over de serie te posten.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt nodig hier..het gaat nu voor 10% over de serie en 90% over andere dingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |