Ik heb al een knuppel voor dichtbij. Dat jachtgeweer is om rustig van bovenop de muur op wat zombies te schieten. Een kruisboog zou wat stiller zijn maar die lijkt mij moeilijker te bedienen en als je in een burcht zit maakt dat geluid niet zoveel uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Elegy het volgende:
Waarom een jachtgeweer? Kan je beter een koevoet en een bijl nemen, die hebben geen munitie nodig en zijn stil in het gebruik
Ik vind het niet erg dat ze zich niet strikt aan de comic houden, omdat het anders voor veel kijkers waarschijnlijk erg saai zou worden.
Een aantal dingen zijn chronologisch anders geplaatst of erbij verzonnen maar imo gaat dat prima.
Niet handig, raakt of meteen geïnfecteerd of gaat op de grond liggen als een zombie tegen m aanloopt.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet handig, raakt of meteen geïnfecteerd of gaat op de grond liggen als een zombie tegen m aanloopt.
Vind het ook niet echt nodig hier..het gaat nu voor 10% over de serie en 90% over andere dingen..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Granmal het volgende:
Er lopen tig topics over dit in ONZTsss
Je kan ook gewoon met dat ding schieten, maakt herrie zatquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef Symer het volgende:
Het zou mij wel wat lijken om ergens een flatje op te zoeken met uitzicht over een groot veld en een kanaaltje of riviertje aan de achterkant als makkelijke uitweg. De begane grond volledig barricaderen en op dat veld iets zetten dat zo veel lawaai maakt dat duizend zombies uit heinde en verre daar op af komen.
En dan op de eerste verdieping gaan staan met een M-134 Minigun
Het staat je vrij weer iets over de serie te posten.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt nodig hier..het gaat nu voor 10% over de serie en 90% over andere dingen..
Awwwwh.. Ik lok ze wel bij je flatje vandaan met mijn luidruchtige geweer.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef toetsenbordridder het volgende:
[ afbeelding ]
Last Words: auw! nee! aaaah!
Sidekick: Ugjerke, die weet alles beter dan mij
Location: Nederland natuurlijk, anders moet ik nog verkassen ook.
Headwear: iets wat me niet teveel laat opvallen en een schraap van een zombiehand kan weerstaan.
Kleding: normaal.
Stronghold: flatje naast het fort va Ugjerke, 1e verdieping voldumpen met afval en die zombies komen er nooit doorheen.
Wapens: kruisboog en katana, geen luidruchtige onzin voor mij.
Anthem:
En rauwe vis eten de hele tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Dulk het volgende:
ik zou trouwens op een eilandje gaan zitten en dan steeds met een roeibootje heen en weer
nix rauw, gewoon bakken in een pannetje boven een vuurtje, en zoeken naar een aggregaat voor powerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door ButcherPete op 27-11-2010 14:20:14 ]
Die dingen kunnen volgens de Zombie Survival Guide de oceaan oversteken, dus een eilandje doet ze nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 20:55 schreef Symer het volgende:
Van Atlanta is het een uurtje rijden naar de dichtstbijzijnde eilandjes, maar dat zijn dingetjes van niks.
Ik had mezelf een mooi boomhutje gemaakt als ik Grimes was.
Ja maar de kans dat er tientallen tegelijkertijd aanspoelen is niet al te groot. En als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je het strand maar barricaderen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die dingen kunnen volgens de Zombie Survival Guide de oceaan oversteken, dus een eilandje doet ze niets
Yay, over 3 dagen alquote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Het staat je vrij weer iets over de serie te posten.
Alles wat ik te melden had over de vorige aflevering is al gezegd en de volgende ep komt over 3 dagen pas.
Ligt er ook aan hoe ver je van de kust af zit denk ik. Als je op een eiland in een meertje zit en de zombies kunnen vanaf de kant zien dat er bijv. vuur gemaakt word op het eiland zullen ze er rustig heenlopen met z'n allen. Zit je wat verder van de kust af, een van de Kanaal eilanden bijv., dan moet er net heel toevallig een zombie over de bodem van de zee lopen en bij dat eiland terecht komen. Die kans is heel klein.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat er tientallen tegelijkertijd aanspoelen is niet al te groot. En als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je het strand maar barricaderen.
Juist, kanaaleilanden waren ook mijn insteek. Volgens mij hebben het meerendeel van die eilanden ook steile rotskusten dus heb je sowieso minder strand om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe ver je van de kust af zit denk ik. Als je op een eiland in een meertje zit en de zombies kunnen vanaf de kant zien dat er bijv. vuur gemaakt word op het eiland zullen ze er rustig heenlopen met z'n allen. Zit je wat verder van de kust af, een van de Kanaal eilanden bijv., dan moet er net heel toevallig een zombie over de bodem van de zee lopen en bij dat eiland terecht komen. Die kans is heel klein.
Als je zo'n eiland hebt lijken paarden mij ook wel handig trouwens. Dat is natuurlijk een prachtig vervoermiddel in een post-apocalyptische wereld. Oke, het geeft geen bescherming tegen zombies dus het is niet in elke situatie handig. (Zoals wanneer je een stad vol zombies binnenrijd) Maar het verbruikt geen benzine. Paardenbrandstof is gewoon in de natuur te vinden.
Ik wil Nick Ellis als sidekickquote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wil Zoey van L4D als sidekick
Dat is Ellis.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik wil Nick als sidekick
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik wil Nick als sidekick
[ afbeelding ]
mwah , ik zie er nu al genoeg rondlopen die zo de serie inkunnen als je er wat schaafwonden op aanbrengt..quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef FoXje het volgende:
Echt een toffe serie. Je gaat bijna hopen op een Zombie uitbraak
Eensch.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Afl. 4 was de beste sinds de pilot imo.
Vond het echt spannend toen ze met die zak met wapens bij die bende waren, en daarna natuurlijk lachen om die oma en later de hondjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |