seizoens finale, gelukkigquote:
yepquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef Innisdemon het volgende:
Aflvering 6 is de finale van Seizoen 1?
Als je op afstand wil blijven kun je het beste wel een silencer er op zetten. Anders ben je binnen no-time omsingeld door de zombies die op het geluid van je schoten zijn afgekomen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:27 schreef thesystem het volgende:
Hmmm, een bayonet kan......als ik dan toch voor een side arm moet gaan wordt het een HK USP .375SIG. Geen stil wapen.....ik wil op afstand blijven....
Ik ben meer van de Resident evil style aanpak......
ah okquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
yep
Maar seizoen 2 heeft 13.
Als je mijn stronghold bekijkt lukt dat welquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je op afstand wil blijven kun je het beste wel een silencer er op zetten. Anders ben je binnen no-time omsingeld door de zombies die op het geluid van je schoten zijn afgekomen.(En jij kan wel op afstand willen blijven, maar ik denk dat de zombies dat niet met je eens zijn
)
Thx voor de tip!..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Aanrader: http://www.imdb.com/title/tt1285482/
Britse mini-serie over een groep mensen in een Big Brother huis terwijl er een infectie uitbreekt.
Disclaimer voor mensen die erop afknappen: de zombies rennen als Usain Bolt.
Inderdaad een toffe serie, heb hem gister ook gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Thx voor de tip!..![]()
Gisteren alle EP's (5 in totaal) in een ruk door bekeken en het was zeker de moeite waard..![]()
Snelle Zombie's zijn baas!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |