seizoens finale, gelukkigquote:
yepquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef Innisdemon het volgende:
Aflvering 6 is de finale van Seizoen 1?
Als je op afstand wil blijven kun je het beste wel een silencer er op zetten. Anders ben je binnen no-time omsingeld door de zombies die op het geluid van je schoten zijn afgekomen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:27 schreef thesystem het volgende:
Hmmm, een bayonet kan......als ik dan toch voor een side arm moet gaan wordt het een HK USP .375SIG. Geen stil wapen.....ik wil op afstand blijven....
Ik ben meer van de Resident evil style aanpak......
ah okquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
yep
Maar seizoen 2 heeft 13.
Als je mijn stronghold bekijkt lukt dat welquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je op afstand wil blijven kun je het beste wel een silencer er op zetten. Anders ben je binnen no-time omsingeld door de zombies die op het geluid van je schoten zijn afgekomen.(En jij kan wel op afstand willen blijven, maar ik denk dat de zombies dat niet met je eens zijn
)
Thx voor de tip!..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Aanrader: http://www.imdb.com/title/tt1285482/
Britse mini-serie over een groep mensen in een Big Brother huis terwijl er een infectie uitbreekt.
Disclaimer voor mensen die erop afknappen: de zombies rennen als Usain Bolt.
Inderdaad een toffe serie, heb hem gister ook gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Thx voor de tip!..![]()
Gisteren alle EP's (5 in totaal) in een ruk door bekeken en het was zeker de moeite waard..![]()
Snelle Zombie's zijn baas!..
Ja, als je in je stronghold bent maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk. Sterker nog, doe mij dan juist maar wat wapens die flink lawaai maken. Als ze zich dan voor het kasteel verzameld hebben gooi je er een paar molotovs op en je hebt er meteen een flink aantal te pakken. Als ze daar niet dood door gaan maak je ze in ieder geval een stuk minder gevaarlijk. Het gaat mij er meer om wat ik bij mij heb als ik naar mijn stronghold op weg ben of als ik voorraden aan het verzamelen ben. Dan wil ik het liefst zo sneaky mogelijk zijn. Ik kies zelf ook voor een hunting rifle met een scope omdat je dan lekker vanuit je hideout ze een voor een af kunt schieten (je moet iets te doen hebben). En daarnaast zijn die dingen wat makkelijker te gebruiken voor een leek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef thesystem het volgende:
[..]
Als je mijn stronghold bekijkt lukt dat welNo problem
In de regio waar ik woon zullen er zowiezo niet zoveel zitten. Redelijk dun bevolkt gebied met veel mooie posities.
Silencers.....die zijn redelijk fabel....
ja, ze verminderen het geluid maar de kogel wordt een stuk minder effectief...zeker wat afstand betreft. In feite, het enige waarvoor je een wapen nodig hebt is voor zelf verdediging en een doorgang te maken opzoek naar eten....voor de rest gewoon lay low en wachten tot ze verrot zijn....
Je weet dat deze heel kinderachtig ingekopt kan worden he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef Mirel het volgende:
Je bent zo'n beetje de enige die het opvat als spam. Het heeft te maken met zombies, goed genoeg.
Nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
seizoens finale, gelukkig
In hoeverre volgt het de lijn van comic nog?
Sja, er zijn mensen die het ook echt hebben, maar ook COD/MOH/CSS mensenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:10 schreef Innisdemon het volgende:
Wat heeft iedereen hier veel verstand van wapens zeg, je zou denken dat ze elke week met de meest fantastisch wapens op de shootingrange staan.
Jij hebt toegang tot een AR15?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:02 schreef thesystem het volgende:
Persoonlijk weet ik dat ik best een goede schutter ben
Vandaar geen jachtgeweer maar gewoon een AR15 met een AcogOok accuraat tot een 400 meter.....
Ik ben tevens bij mijn loadout uitgegaan van de spullen waar ik toegang tot heb, ik kan er ook wel inzetten een paar .50 snipers en een SAW...maar dat heb ik niet. Dus vandaar mijn loadout zonder special items....
Juist niet, daarom kies ik zo'n simpel geweer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:10 schreef Innisdemon het volgende:
Wat heeft iedereen hier veel verstand van wapens zeg, je zou denken dat ze elke week met de meest fantastisch wapens op de shootingrange staan.
Laatste keer dat ik zo'n topic in ONZ opende zat er binnen 3 posts een slotje op. Daarnaast komen er zo een bende posts over hoe off-topic dit is terwijl het gewoon over zombies gaat. Als je nou gewoon er over heen leest komt dit topic ook niet vol met een discussie over wat er wel en niet gezegd mag worden in een topic over een zombieserie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:12 schreef Granmal het volgende:
Kan dat gespam nu eens ophouden aub? Nogmaals, er lopen al genoeg topics in ONZ erover.
Mooi! Dan is die comic hierna ook nog de moeite waard om te lezen.quote:
Deze serie onderscheid zich door zombies, het heet the Walking Dead, de nadruk ligt op het overleven in een wereld met zombies. Ze doen alleen meer aan het ontwijken van zombies dan zombies dood maken. Ik zie niet in wat het wel of niet dood maken van zombies ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:26 schreef vault_tec het volgende:
ik vind het ook onnodig, als dit nou een actie serie was oke. Maar de nadruk ligt niet op zombies dood maken...
[ afbeelding ]
Oeh, dat is vannacht/morgenochtend al.quote:Op zondag 5 december 2010 15:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ook. Kijken wat ze ervan bakken.
Nice..quote:
Mooi, als er dan zombies zijn kan je mij mooi leren hoe zo'n ding werkt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef thesystem het volgende:
Maaaaar
Ik heb hem legaal, dont worry.....
Lager.. bedoel je niet hoger..?quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef thesystem het volgende:
Heel easy
patroonmagazijn erin rammen, spangreep naar achteren, los laten, aandrukplunjer in drukken, richten, afdrukken![]()
Ohja...als je op 100 meter op een hoofd mikt...mik dan 10 cm lagerivm je kogelbaan, of je moet m inschieten op 100 meter
Ik eerst.quote:
Het wordt er niet beter opquote:Op maandag 6 december 2010 00:23 schreef sbientje het volgende:
ik ben na 2,5 aflevering afgehaakt, moet ik nog gaan kijken? Of is het verder gegaan met moraalverhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |