Toevallig was deeltje 2 er zondag op hier. Heb het een halfuur volgehouden. Wat een baggerfilm. Ja tuurlijk het is een oude film maar het verhaal sloeg nergens op. Zombie kun je in mijn optiek alleen worden als je nog leeft, niet als je al dood bent.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
return of the living dead 1 en 2 vind ik echt een van deleukste zombie films ooit
Dat vond ik bij Peter Jackson's "Brain dead" ook geniaal. En Evil dead vond ik als 12-jarige heel eng, terwijl die mega-grappig is!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben gek op die twee delen van "return of the living dead". die dialogen in deel 1 tussen chef en die werknemer. prachtig..
Volgend jaar, als seizoen twee er bijna is denk ik dat ik hem wel nog een keer kijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:18 schreef Beach het volgende:
Gaan jullie het trouwens nog een keer kijken? Ik niet, want zo geniaal was het ook weer niet.
hoop dat dit niet waar isquote:Sources say AMC isn't likely to launch the 13-episode second season until next October.
dat is vrij snel, bij sommige series moet je gewoon 1,5 tot 2 jaar wachtenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer begint t eigenlijk?
[..]
hoop dat dit niet waar is
Ik ben natuurlijk een muts dat ik het hier opschrijf, maar Resident Evil 4 (afterlife) vond ik ook erg gaaf. Al was het maar omdat Mila er weer in spettert!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
zijn er nog recentere leuke zombiefilms?
geen zombieland want die heb ik al 2 keer gezien.
Ik vond 28 Days Later en 28 Weeks Later erg fijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
Hm, jammerrr. Wordt het minder spannend, of ver gezocht, of slecht in beeld gebracht...wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
3e is ook nog vet, daarna wordt het wat minder, dus bereidt je maar voor.
Weinig actie, veel drama.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, jammerrr. Wordt het minder spannend, of ver gezocht, of slecht in beeld gebracht...wat?
Hm,dan kan ik net zo goed 'the world turns' ofzo gaan kijken dus.quote:
28 weeks later is een verschrikkelijk domme kutfilm.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vond 28 Days Later en 28 Weeks Later erg fijn.
V.
the crazies is heel vet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
Ja, ik vond "weeks" ook niet zo super. Wat vonden jullie van Cloverfield? Ik had er zoveel goeds van gehoord, dat ik 'm zwaar tegen vond vallen. Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren of er uberhaupt wel zombies inzaten...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
28 weeks later is een verschrikkelijk domme kutfilm.
28 days laters is heel erg vet.
Oja, dat was het! Haha, hij is dus nog slechter blijven hangen dan ik dacht!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
in cloverfield zit een soort godzilla-achtig monster..
t gaat ook meer over het uitbreken van t virus. als je van zombiefilms houdt dan vind je m volgens mij wel leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:08 schreef Luna3 het volgende:
Ow en the Crazies vond ik meer een soort van moderne oorlogsfilm. Vond de scene met het baseball veld heel spannend, maar daarna niet veel goeds meer gezien in die film...
Nee, ik houd heel erg van zombie-film, (en alles wat horror heet) maar ik vond op die baseball-scene na de film gewoon niet spannend, niet eng, niet sterk opgebouwd en niet grappig... Een goede zombie-film moet voor mij minstens 1 van die elementen bevatten... Ik heb trouwens ook de originele versie thuis, misschien dat ik die beter vind...alhoewel ik dat betwijfel. zag er allemaal een beetje kazig uit...)quote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
t gaat ook meer over het uitbreken van t virus. als je van zombiefilms houdt dan vind je m volgens mij wel leuk.
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef Cheiron het volgende:
Shaun of the dead natuurlijkal is die niet zo serieus.
originele is ook een beetje kazigquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, ik houd heel erg van zombie-film, (en alles wat horror heet) maar ik vond op die baseball-scene na de film gewoon niet spannend, niet eng, niet sterk opgebouwd en niet grappig... Een goede zombie-film moet voor mij minstens 1 van die elementen bevatten... Ik heb trouwens ook de originele versie thuis, misschien dat ik die beter vind...alhoewel ik dat betwijfel. zag er allemaal een beetje kazig uit...)
Days vond ik fantastisch, en Weeks viel mij enorm meequote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
28 weeks later is een verschrikkelijk domme kutfilm.
28 days laters is heel erg vet.
Weeks was echt prut naar mijn mening, waar Days geniaal was.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Days vond ik fantastisch, en Weeks viel mij enorm mee
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...LOL, die kan ik mij niet herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
http://www.hulu.com/watch/13599/28-weeks-later-infected-kissquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
LOL, die kan ik mij niet herinneren
V.
[..]
Weeks was echt prut naar mijn mening, waar Days geniaal was.
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...Days was geweldig, Weeks was vrij matig, maar die opening scene was wel echt briljant vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Was toch in de huisje op het platteland?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Days was geweldig, Weeks was vrij matig, maar die opening scene was wel echt briljant vond ik
Jupquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Was toch in de huisje op het platteland?
Hier ben ik het volledig met jou eens!! Dan kijk je 'm toch op je comuter?!! Ik ga nu beginnen aan 6. Vannacht 4 en 5 afgekeken, vandaag lekker vrij, nu 6!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
als je de rest hebt gezien dan kijk je m toch sowieso...
Dit dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:33 schreef Platina het volgende:
Aflevering 1: Belachelijk slecht geacteerd op het moment dat hij zelfmoord wilt gaan plegen en dan binnen 0,2 seconden al in de tank zit. Openingsscene met het kleine meisje is maar ruk. Op het moment dat hij op het paard zit zou hij echt wel al lang gebeten zijn, zombies om het hele beest heen en hij valt er van af en geen zombie te zien
Wat zijn al die doden bij het ziekenhuis, geen zombies in ieder geval. De cliffhanger is wel vet.
7/10
Aflevering 2: Binnen 30 dagen na de outbreak ligt vrouwlief al met een andere gast te krikken. Weer een schrijnend stuk acteerwerk wanneer ze stil staan bij de zombie die in stukken gehakt wordt. Zombies die stenen gebruiken om deuren in te slaan? Beetje raar maar oke. Auto wordt gestart met een schroevendraaier die op magische wijze ergens vandaan getoverd wordt?
6/10
Verder gaat het allemaal wel erg rap, ze hadden iets meer karakteruitdieping mogen doen in aflevering 2 en ze pas in aflevering 3 laten ontsnappen. Ga nu aan aflevering 3 beginnen, maar wat ik allemaal lees zal het allemaal bergafwaarts gaan.
[..]
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...Ik weet niet of ik het goed herinner, maar werd die vrouw niet aangevallen door een meute zombies? Dan word je toch aan stukken gereten in plaats van dat je slechts 1 keer gebeten wordt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al gekeken maar idd geen zombiefilm. best spannend soms maar er wordt weer lekker veel op het toeval gerekend. 6,5 geef ik ervoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
the crazies is heel vet.
al zijn dat geen echte zombies
[..]
Bij weeks vond ik een scene zo belachelijk ...Je bent geil, of niet. Als ik geil ben pak ik desnoods ook een zombie. Je kunt het niet uitzweten! You have to be a horny motherfucker to fuck a green bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgezegd@fok.nl
ik denk niet dat iemand zich hieraan waagt. Wellicht FoxLife maar denk dat t teveel shoot en kill is dan het huidige TrueBlood (vampiers) wat ze uitzenden.quote:
Ha! nog een gelijkgestemdequote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Merkie het volgende:
Wat een epische troep is deze serie toch. Total garbage.
vanwege de zombiesquote:Op maandag 31 januari 2011 04:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Ha! nog een gelijkgestemde
Ben toch benieuwd wat mensen zo fantastisch vinden aan deze serie?
Dito hier.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb de serie deze week gekeken, en weet het wel te waarderen hoor, zeker de eerste twee afleveringen. Daarna gaat het inderdaad meer om de mensen en hun relaties tot elkaar dan om de zombies, dat had beter gekund. Maar ik kijk evengoed uit naar seizoen 2.
geen smaakquote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vanwege de zombiesdan ben ik al gauw tevreden.
Dead Set vond ik wel ok, zag er net iets te low budget uit. vind walking dead leuker.
Dit is niet zo, na aflevering 2 gaat het nergens meer over en daarom zeggen mensen dat het om de personages en relaties gaat. Maar dat is bullshit, je weet helemaal niets over de personages en hun onderlinge relaties, ook niet na 6 afleveringen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb de serie deze week gekeken, en weet het wel te waarderen hoor, zeker de eerste twee afleveringen. Daarna gaat het inderdaad meer om de mensen en hun relaties tot elkaar dan om de zombies, dat had beter gekund. Maar ik kijk evengoed uit naar seizoen 2.
Nou, toch wel; die ene vrouw wordt blijkbaar mishandeld door haar vent, de andere vrouw denkt dat haar man dus dood is, zijn beste vriend duikt er bovenop en je krijgt nog later te zien waarom ze dacht dat manlief dood was, en nog later krijg je een flashback tezien waarin de beste vriend zijn maat achterlaat in het ziekenhuis...en dus ervanuit gaat dat vriend dood is. Verder gaat het over de agressieve broer van andere opvliegende broer die achtergelaten wordt...die krijgt flashbacks over wat 'ie allemaal fout heeft gedaan in zijn leven en zaagt uiteindelijk zijn arm af... Euhm, ik kan nog wel even doorgaan. Kortom; het gaat meer over de mensen en hun verleden dan over de dreiging van de zombies.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is niet zo, na aflevering 2 gaat het nergens meer over en daarom zeggen mensen dat het om de personages en relaties gaat. Maar dat is bullshit, je weet helemaal niets over de personages en hun onderlinge relaties, ook niet na 6 afleveringen.
Ik denk dat Merkie bedoelt te zeggen dat er geen diepgang in de karakters zit. Hetgene wat jij opnoemde is les 101 in scripts schrijven. Standaard bullshit dus. De karakters zijn bij verre niet interessant genoeg om een vervolg te rechtvaardigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nou, toch wel; die ene vrouw wordt blijkbaar mishandeld door haar vent, de andere vrouw denkt dat haar man dus dood is, zijn beste vriend duikt er bovenop en je krijgt nog later te zien waarom ze dacht dat manlief dood was, en nog later krijg je een flashback tezien waarin de beste vriend zijn maat achterlaat in het ziekenhuis...en dus ervanuit gaat dat vriend dood is. Verder gaat het over de agressieve broer van andere opvliegende broer die achtergelaten wordt...die krijgt flashbacks over wat 'ie allemaal fout heeft gedaan in zijn leven en zaagt uiteindelijk zijn arm af... Euhm, ik kan nog wel even doorgaan. Kortom; het gaat meer over de mensen en hun verleden dan over de dreiging van de zombies.
Ik denk dat jij je zo op de zombies hebt gefocused (die er inderdaad jammerlijk genoeg niet veel waren) dat je niet goed op de rest hebt gelet. Misschien moet je ze nog eens gaan kijken.
Ik heb me nergens op gefocust, en heb het gewoon over me heen laten komen. Maar dit is allemaal onboeiende informatie dat in een kwartiertje geschreven is. Precies wat Platina hierboven zegt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nou, toch wel; die ene vrouw wordt blijkbaar mishandeld door haar vent, de andere vrouw denkt dat haar man dus dood is, zijn beste vriend duikt er bovenop en je krijgt nog later te zien waarom ze dacht dat manlief dood was, en nog later krijg je een flashback tezien waarin de beste vriend zijn maat achterlaat in het ziekenhuis...en dus ervanuit gaat dat vriend dood is. Verder gaat het over de agressieve broer van andere opvliegende broer die achtergelaten wordt...die krijgt flashbacks over wat 'ie allemaal fout heeft gedaan in zijn leven en zaagt uiteindelijk zijn arm af... Euhm, ik kan nog wel even doorgaan. Kortom; het gaat meer over de mensen en hun verleden dan over de dreiging van de zombies.
Ik denk dat jij je zo op de zombies hebt gefocused (die er inderdaad jammerlijk genoeg niet veel waren) dat je niet goed op de rest hebt gelet. Misschien moet je ze nog eens gaan kijken.
Voor mij was het al aardig donker en goor, maar als ze dit kunnen overtreffen dan zie ik het tweede seizoen met veel plezier tegemoet.quote:The Walking Dead scoop: Expect a gorier season 2
The sophomore season of AMC’s zombie horror-fest The Walking Dead aims to be even darker and, um, dead-er, when it returns to the cable network sometime in October. It’s hard to imagine that a series full of zombified loved ones receiving bullets or pick axes to the head could get any more intense, but that’s what the producers and cast promised Friday at the Paley Center’s tribute to the show in Los Angeles.
Executive Producer Frank Darabont (The Shawshank Redemption) described season two as “challenging, dark s—.” The deepening love triangle between Rick (Andrew Lincoln), Lori (Sarah Wayne Callies) and Shane (Jon Bernthal) will be a focus, as will the characters adapting to a harsh new world. Forget the threat of zombies: They now have to contend with contaminated water, a lack of medicine, and more than a few standard explosions.
Darabont also promised that season two will start off where season one left off, noting that he wants his characters in a “reactive phase.” He said they’ll be “testing the possibilities” of the violent Merle (Michael Rooker), whom some fans suspect may be the Governor, a twisted and iconic character from the comic.
Rounding out the panel Friday was Executive Producers Robert Kirkman (who wrote the graphic novel) and executive producer Gale Anne Hurd, along with cast members Lincoln, Bernthal, Callies, Laurie Holden, Steven Yeun and Emma Bell. Kirkman and Darabont agreed that fans of the graphic novel should expect the show to deviate from the comic, as Kirkman insisted his canon ”is not law.”
Filming is expected to begin in May.
Just over 6 million people tuned in for the Dec. 5 season finale of Dead, making it the most-watched episode of the season. (An additional 2.1 million viewers took in the show during its 11 p.m and 1 a.m. encore airings.) With an average of 3.5 million viewers over its six-episode season aged 18 to 49, the zombie series is now the most watched drama series in basic cable history in the ad-favored demo.
dat hoeft voor mij ook niet. Echt zo een cliche verhaaltjequote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef Tim86 het volgende:
Ja klinkt goed, al vind ik de love triangle niet bijzonder boeiend..
Tijdje terug besteld, meteen 2x gelezen. Heerlijk doemscenario, goed uitgewerkt ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 03:41 schreef Platina het volgende:
Lees 'World War Z', stukken beter dan deze baggerserie.
Pff wachten tot oktober! Waaaaaaaaaaarom? Hij was zo vetquote:Op maandag 7 maart 2011 10:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Eerste zin uit het bericht:
The sophomore season of AMCs zombie horror-fest The Walking Dead aims to be even darker and, um, dead-er, when it returns to the cable network sometime in October.
Is er een TV serie van?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tijdje terug besteld, meteen 2x gelezen. Heerlijk doemscenario, goed uitgewerkt ook.
Nope, maar het zou zich absoluut lenen voor een verfilming...quote:
Staat gepland denk ik:quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, maar het zou zich absoluut lenen voor een verfilming...
Ja, al een aardig tijdje volgens mij. Ben benieuwd hoe ze het verhaal gaan uitwerken. Ik gok dat ze diverse mensen door de oorlog heen volgens. Misschien eenzelfde concept als Valentine's Day, dat iedereen met elkaar te maken krijgt. Dat zou wel potentie hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Staat gepland denk ik:
http://www.imdb.com/title/tt0816711/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |