Toevallig was deeltje 2 er zondag op hier. Heb het een halfuur volgehouden. Wat een baggerfilm. Ja tuurlijk het is een oude film maar het verhaal sloeg nergens op. Zombie kun je in mijn optiek alleen worden als je nog leeft, niet als je al dood bent.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
return of the living dead 1 en 2 vind ik echt een van deleukste zombie films ooit
Dat vond ik bij Peter Jackson's "Brain dead" ook geniaal. En Evil dead vond ik als 12-jarige heel eng, terwijl die mega-grappig is!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben gek op die twee delen van "return of the living dead". die dialogen in deel 1 tussen chef en die werknemer. prachtig..
Volgend jaar, als seizoen twee er bijna is denk ik dat ik hem wel nog een keer kijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:18 schreef Beach het volgende:
Gaan jullie het trouwens nog een keer kijken? Ik niet, want zo geniaal was het ook weer niet.
hoop dat dit niet waar isquote:Sources say AMC isn't likely to launch the 13-episode second season until next October.
dat is vrij snel, bij sommige series moet je gewoon 1,5 tot 2 jaar wachtenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer begint t eigenlijk?
[..]
hoop dat dit niet waar is
Ik ben natuurlijk een muts dat ik het hier opschrijf, maar Resident Evil 4 (afterlife) vond ik ook erg gaaf. Al was het maar omdat Mila er weer in spettert!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
zijn er nog recentere leuke zombiefilms?
geen zombieland want die heb ik al 2 keer gezien.
Ik vond 28 Days Later en 28 Weeks Later erg fijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:04 schreef truedestiny het volgende:
zijn er nog recentere leuke zombiefilms?
geen zombieland want die heb ik al 2 keer gezien.
Hm, jammerrr. Wordt het minder spannend, of ver gezocht, of slecht in beeld gebracht...wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
3e is ook nog vet, daarna wordt het wat minder, dus bereidt je maar voor.
Weinig actie, veel drama.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, jammerrr. Wordt het minder spannend, of ver gezocht, of slecht in beeld gebracht...wat?
Hm,dan kan ik net zo goed 'the world turns' ofzo gaan kijken dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |