Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Meen je dat ook echt?quote:Ja, goede vraag
Wel, dit is een nieuwe hoorquote:
Nope, maar de vorige wel nog steedsquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik log even om, topic vol
Maar heb wel olijfjes uit de koelkast gepakt
succesquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, dan ga ik maar even de was ophangen.
Met kleine stukjes fetaquote:
Maar niet voor dit topicquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, het vorige deel is nog steeds dicht
quote:
Je weet wel echt precies wat je moet zeggen he?quote:Nou, redelijke vraag dan
spuit 11quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, het vorige deel is nog steeds dicht
Ik wel hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar daar hadden we het ook niet over
Nee, ik vind die van de appie niet lekkerquote:
quote:
Ik weeg al mijn posts zorgvuldig afquote:[..]
Je weet wel echt precies wat je moet zeggen he?
Pas op dat je je moeder niet ophangt!quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, dan ga ik maar even de was ophangen.
Das wel veel moeitequote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende keer er even bij vermelden dan
Hey Symquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Jah een weekend ziek op bed helaas
Ola
hey Symquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ola
quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Vervelendquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig ben ik wel weer een beetje opgeknapt
In ieder geval genoeg om morgen weer te werken
Plan zo'n ziekte dan ook doordeweeksquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig ben ik wel weer een beetje opgeknapt
In ieder geval genoeg om morgen weer te werken
ik ben bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is dat in een weekend of in een vakantiequote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plan zo'n ziekte dan ook doordeweeks
Hihi. !.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas op dat je je moeder niet ophangt!
Hart voor de zaak :0 Ik heb het niet meerquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is dat in een weekend of in een vakantie
quote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is dat in een weekend of in een vakantie
LL deed het wel!quote:
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het me helaas niet veroorloven thuis te blijven, mijn werk blijft namelijk gewoon netjes liggen en het stapelt alleen maar opquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hart voor de zaak :0 Ik heb het niet meer
Daarom zei ik het ookquote:
Niemand die het overneemt voor je?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het me helaas niet veroorloven thuis te blijven, mijn werk blijft namelijk gewoon netjes liggen en het stapelt alleen maar op
Oooh, dat begreep ik niet, sorryquote:
waar?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah ik heb het hier best gehad eigenlijk
Met onsquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee helaas...quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand die het overneemt voor je?
Waar heb je het best gehad?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat dacht ik al, daarom licht ik het toequote:
Ik wil het wel voor je doenquote:
Dankjequote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom licht ik het toe
quote:
Altijd?quote:Ik weeg al mijn posts zorgvuldig af
wel lief van jequote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doenZeg maar wat ik moet doen
Weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan word ik wel je collega/cq assistentequote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel lief van je, maar ik weet het zelf amper, dus laat staan dat ik het een ander uit kan leggen
Of is hij zo slecht in overdragenquote:
Ja dat ook, en sinds kort een compleet nieuwe werkwijze, die ik mezelf eerst nog eigen moet maken ookquote:
Die dagen heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Stella Artois, nee toch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik zit hier met een open blik Stella en een open blik Strongbow. Ik ben een alcoholist
Tot die conclusie was ik laatst ook al gekomen, jij foute manquote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik zit hier met een open blik Stella en een open blik Strongbow. Ik ben een alcoholist
Ik ben blij dat ik straks alles mag overdragen. Huppakee, weg die zooi, lekker offshoren, doeiquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat ook, en sinds kort een compleet nieuwe werkwijze, die ik mezelf eerst nog eigen moet maken ook
Dat maakt een hoop duidelijkquote:
Ik begin dat idee aardig te krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik laatst ook al gekomen, jij foute man
Wat is dat?quote:
Bierquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begin dat idee aardig te krijgen
Oeh, Stuquote:
Whyquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Dan is het wel ernstig met je
ga je offshore?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik straks alles mag overdragen. Huppakee, weg die zooi, lekker offshoren, doei
quote:
Oh, het ligt zeker weer aan mij, hm?quote:Nee, eigenlijk zelden
Heul niet, anders zou je het niet postenquote:
Echt waar? Ooh, ik vind het wel lekker. Leuk hoe smaken kunnen verschillenquote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het nog al ehhhh bocht...
quote:
Ok, dat verklaard waarom ik het niet kenquote:
Hmmmz, daar ga ik maar eens mee stoppen denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heul niet, anders zou je het niet posten
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergstequote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan telkens dat je zuipt?
Nee, maar ik ben dan niet meer het afvoerputje van projecten. Op zich leuk hoor, problemen voor je kiezen krijgen die een gezond iemand niet kan oplossen, dus schuif maar door naar die pinguin. Maar door wat gedoe met mijn evaluatie heb ik het er wel mee gehadquote:
Het is de waarheid....quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan telkens dat je zuipt?
Nicequote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Stu ik heb nog 3 flesjes strongbow staan, neem je die even mee ? Ja ? Mooi ben ik daar ook weer van af
Wat, het posten?quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergste
Dus als we na drie dagen nog geen alcoholpost hebben gezien van je, weten we dat je jezelf het leplazarus zuipt?quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergste
quote:
Is het dat niet dan?quote:Je zegt het alsof dat iets negatiefs is
ondankbaarheid is 's werelds loon helaasquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan niet meer het afvoerputje van projecten. Op zich leuk hoor, problemen voor je kiezen krijgen die een gezond iemand niet kan oplossen, dus schuif maar door naar die pinguin. Maar door wat gedoe met mijn evaluatie heb ik het er wel mee gehad
Zo'n periode heb ik ook gehad. Duurde iets van 3 jaar bij mijquote:
Dat doe ik eigenlijk sowieso welquote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als we na drie dagen nog geen alcoholpost hebben gezien van je, weten we dat je jezelf het leplazarus zuipt?
En waar ligt dat dan aan?quote:
Nee, want dit is nieuwquote:
Ja, we zijn ook echt enorm vervelend.quote:
Gooi het er uit.quote:
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we zijn ook echt enorm vervelend.
klopt, maar vaak ook nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik snap Flash wel hoor. Het is vaak meer van hetzelfde zeg maar
Ja en soms heb ik daar ook geen zin in en dan kom ik even niet langs, niemand die hem dwingt toch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik snap Flash wel hoor. Het is vaak meer van hetzelfde zeg maar
dat doe ik sowieso nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Nah, eerder het niet meer bij kunnen houden. Ik probeer het niet meer, als je een dag weg bent ga ik geen 1500 reacties terug lezen
Ik heb nog nooit het nut gezien van het teruglezen van SC's eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Nah, eerder het niet meer bij kunnen houden. Ik probeer het niet meer, als je een dag weg bent ga ik geen 1500 reacties terug lezen
Ik ook niet meer, als ik de hele dag aan het werk ben ga ik echt niets teruglezen... Schiet sowieso niet opquote:
Ja. Het is allemaal mijn schuld, dat zei D. net ook alquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!
Zuipen zekerquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het nut gezien van het teruglezen van SC's eigenlijk
Ook nog nooit gedaan. Ik heb wel iets beters te doen
Precies. Je moet hier niet 'verplicht' en/of met tegenzin meedoenquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en soms heb ik daar ook geen zin in en dan kom ik even niet langs, niemand die hem dwingt toch?
Vertel mij wat, dan kom je soms gewoon niet meer aan posten toequote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, als ik de hele dag aan het werk ben ga ik echt niets teruglezen... Schiet sowieso niet op
Ja, nee, dat we het wel even duidelijk hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Het is allemaal mijn schuld, dat zei D. net ook al
En zeggen welk flesje hij in de hand heeftquote:
oei, lijkt me wel een essentieel stukquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik mis een stuk van de reis qua e-ticket. Morgen maar even bellen. Internationaal kom ik er wel, maar de binnenlandse vlucht in maleisie is niet te vinden
Op zich valt dat eigenlijk wel mee hoor. Nee, besteed liever mijn tijd aan mailtjes en andere dingen in de paar uurtjes per dag die ik voor mezelf hebquote:
Oh, ik vond het altijd wel interessant om te doen, maar er is een grensquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vertel mij wat, dan kom je soms gewoon niet meer aan posten toe
quote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik mis een stuk van de reis qua e-ticket. Morgen maar even bellen. Internationaal kom ik er wel, maar de binnenlandse vlucht in maleisie is niet te vinden
Ik ga het niet zwemmen neequote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei, lijkt me wel een essentieel stuk
quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zeggen welk flesje hij in de hand heeft
Zodat we zijn dagboek zijn voor de AA.
Is ook wel zo makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nee, dat we het wel even duidelijk hebben
Ze heeft een lege doos, schiet niet op.quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!
Het is een grapje lieverdquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich valt dat eigenlijk wel mee hoor. Nee, besteed liever mijn tijd aan mailtjes en andere dingen in de paar uurtjes per dag die ik voor mezelf heb
Bij mij zal ie geen drank vinden in de koelkast, dat zou cold turkey zijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heeft ie jou ook al als coach gevraagd?
Ja, en mijn doos danquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft een lege doos, schiet niet op.
Nee, wat voor mannenverslindster ben je dan, met een lege doos?quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Ze heeft een lege doos, schiet niet op.
Dat zeker, nu doe ik het alleen met dingen wat bijzonder is of waar ze het over hebben op dat momentquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik vond het altijd wel interessant om te doen, maar er is een grens
quote:
Alleen op de koelkast staat drankquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij zal ie geen drank vinden in de koelkast, dat zou cold turkey zijn
Omdat ik wil uitleggen dat het teruglezen van SC's zonde vanje tijd is. Pheno deed dat bljkbaar en ik begrijp niet zo goed waarom. Als je iets zgn. 'belangrijks' mist zal je vast wel op de hoogte worden gesteld lijkt mijquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een grapje lieverdWaarom reageer je daar serieus op?
eentje die gevuld moet wordenquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wat voor mannenverslindster ben je dan, met een lege doos?
dat sowieso, maar het lijkt me sowieso lastig om in dergelijke landen zoiets uit te zoeken.quote:
Waarom bewaar je het danquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
Oh wel, ik heb nog steeds twee Warsteiner in blik die over de datum zijn. Van de zomer kwam schoonpa 1x minder langs dan normaal.
Oh ja hoor, ga maar weer doen alsof je zieliger bentquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en mijn doos danMijn doos is leger
gewoon interesse. Dat bestaat ook nogquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik wil uitleggen dat het teruglezen van SC's zonde vanje tijd is. Pheno deed dat bljkbaar en ik begrijp niet zo goed waarom. Als je iets zgn. 'belangrijks' mist zal je vast wel op de hoogte worden gesteld lijkt mij
Ja, dat snap ik wel, maar hier was het een soort gebruikquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik wil uitleggen dat het teruglezen van SC's zonde vanje tijd is. Pheno deed dat bljkbaar en ik begrijp niet zo goed waarom. Als je iets zgn. 'belangrijks' mist zal je vast wel op de hoogte worden gesteld lijkt mij
Schoonpa is de Stuart onder de schoonpa's. Zuipt alles, ook bocht.quote:
Ik denk dat je wel op de hoogte wordt gesteld van 'belangrijke' dingen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon interesse. Dat bestaat ook nogbelangrijke dingen gaan anders langs me heen.
Ja, en dat is weer heel wat anders als Muckenquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar hier was het een soort gebruikHet heeft zelfs een naam
MPG-en
Vrouwenquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ga maar weer doen alsof je zieliger bent
Douche ze en slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niks meer te melden
Ga douchen en mijn nest in![]()
tot later
slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
Sweet dreams LLquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
Ik schijn het gezegd te hebben, dus dan zal het wel zo zijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, dat we het wel even duidelijk hebben
waar ging dit ookalweer over?quote:
Nee, niet?quote:Ik doe toch niet zomaar moeite
Nah, dat lees je twintig dagen later, als je iemand beledigt door een opmerking. Wat je dus kon weten door terug te lezenquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel op de hoogte wordt gesteld van 'belangrijke' dingen hoor
Ja, want alles is stom en iedereen is tegen me en dat weet jij ook welquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ga maar weer doen alsof je zieliger bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nou, dan gaat het niet zo heel goed met verslinden he?quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alles is stom en iedereen is tegen me en dat weet jij ook wel
Waarom zou iemand stom zijn tegen jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij is
![]()
Lekker slapen lief meisjequote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
Slaap lekker snoepjequote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
ik krijg opeens een spinnen associatiequote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan gaat het niet zo heel goed met verslinden he?
Dat blijktquote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Olijfje dan maar?quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan met een faal-zwarte weduwe?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg opeens een spinnen associatie
Omnomnomquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar ging dit ookalweer over?
[..]
Nee, nietquote:Nee, niet?
Lucky basterdquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
mijn weekend is pas begonnen
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, want alles is stom en iedereen is tegen me en dat weet jij ook wel
Ja, dat is namelijk al die 20 jaar dat ik je ken al zo, iedereen vindt jou stom en iedereen wil mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat dat best een keer frustrerend kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan heb jij een andere definitie van het woord 'weekend'quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
mijn weekend is pas begonnen
moet ik ze vermoorden?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een slim idee is, kan je ze maar een keer gebruikenquote:
Blijven ze er maar over uit zagen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdomme nieuwsuur, wrijf het maar weer in.
jij weet het ook niet meer he?quote:
ik ga me nu wel even lichtelijk speciaal zitten voelen dan, goed?quote:Nee, niet
Waarom niet?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Ik denk overigens ook serieus dat ik hier binnenkort niet meer dagelijks kom
Je moet naar de supermarkt voor wat strongbow?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Als je onrustig een film had gekeken was dat ook wel zo geweest hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook niet even rustig een film kijken, of jullie zijn alweer 2 topics verder.
Ja, dan zit je in Nederlandquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Kan van alles zijn hequote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet het ook niet meer he?
[..]
Dank jequote:ik ga me nu wel even lichtelijk speciaal zitten voelen dan, goed?
heb je ook nog wat eer van je werk
quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je onrustig een film had gekeken was dat ook wel zo geweest hoor
Dat is zo. Op dit moment een spinningnummer bij ons. Hevig klimmenquote:
Alsof ik meerdere keren in de planning hadquote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
Denk niet dat dat een slim idee is, kan je ze maar een keer gebruiken
Jullie gaan gewoon veel te hard om het nog bij te kunnen houdenquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je onrustig een film had gekeken was dat ook wel zo geweest hoor
Het voelt een beetje vreemd. Ik kom 'nieuw' binnen in een reeks die al jaren bestaat en post hier veel. Ik wil iets bestaands niet verkloten voor sommige anderen zeg maarquote:
Hey Llquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Scherm van Flash werkt prima
Goede avond
Ik heb ook helemaal geen zin om terug te gaan zoeken wat het wasquote:
quote:Dank je
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond
Alleen als je terug wilt lezenquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon veel te hard om het nog bij te kunnen houden.
Trevlandquote:
Symquote:
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond
Oh, dan ga ik wel met je meequote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het voelt een beetje vreemd. Ik kom 'nieuw' binnen in een reeks die al jaren bestaat en post hier veel. Ik wil iets bestaands niet verkloten voor sommige anderen zeg maar
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, zijn er weer 50 nieuwe topics om terug te lezenquote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als je terug wilt lezen
quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond
Het ging hier volgens mij ook al voordat je hier kwam steeds sneller en toen werd er ook af en toe door mensen geroepen dat het zo hard gaat... Maak je je er niet druk om zou ik zeggen, het is gezellig dat je meepostquote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het voelt een beetje vreemd. Ik kom 'nieuw' binnen in een reeks die al jaren bestaat en post hier veel. Ik wil iets bestaands niet verkloten voor sommige anderen zeg maar
Dat houdt vanzelf weer op, liefjequote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, zijn er weer 50 nieuwe topics om terug te lezen.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin...
owquote:... om terug te gaan zoeken wat het was
[..]
quote:
Doe jij de ene helft, doe ik de ander!quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, zijn er weer 50 nieuwe topics om terug te lezen.
Das zeker niet fijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trevland
[..]
Sym
Boh heb rugpijn van de kerstboom op te zetten
Was meer werk dan ik dacht
quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon veel te hard om het nog bij te kunnen houden.
1 2 3 4 5 | <?php if username = "MPG" goto 120, els goto 200 120 You have ha shitload to read back 200 Niets aan het handje ?> |
Ik wacht wel op de samenvatting van MPG... teruglezen is niet voor niets naar hem vernoemd.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe jij de ene helft, doe ik de ander!
Goed plan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de samenvatting van MPG... teruglezen is niet voor niets naar hem vernoemd.
preciesquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de samenvatting van MPG... teruglezen is niet voor niets naar hem vernoemd.
Nou wat stu al zegt een beetje. Het is te veel van hetzelfde. Het ligt ook niet zo zeer aan jullie hoor, net zo hard met mijn eigen rol in de KSC ben ik wel ff klaar op het momentquote:
Ik lees het nagenoeg dagelijks en weet dat ik een van de veroorzakers benquote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ging hier volgens mij ook al voordat je hier kwam steeds sneller en toen werd er ook af en toe door mensen geroepen dat het zo hard gaat... Maak je je er niet druk om zou ik zeggen, het is gezellig dat je meepost![]()
Ah, ik ben ook een jaar weggeweest. Gewoon omdat je weet wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat stu al zegt een beetje. Het is te veel van hetzelfde. Het ligt ook niet zo zeer aan jullie hoor, net zo hard met mijn eigen rol in de KSC ben ik wel ff klaar op het momentKomt wel weer goed. een keertje
quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat stu al zegt een beetje. Het is te veel van hetzelfde. Het ligt ook niet zo zeer aan jullie hoor, net zo hard met mijn eigen rol in de KSC ben ik wel ff klaar op het momentKomt wel weer goed. een keertje
Lees hierboven, we doen het met z'n allen, het ligt niet alleen aan jou ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees het nagenoeg dagelijks en weet dat ik een van de veroorzakers ben
quote:
Hey Mopquote:
Ik leef met veel rugpijn dus dit valt nog meequote:
Kan ik ondertussen even verder gaan met Windows opnieuw installeren op de laptop... de eerste 105 updates zijn bijna klaarquote:
Foto?quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Hey Mop
[..]
Ik leef met veel rugpijn dus dit valt nog mee
Maar het resultaat mag er zijn
rood-goud met slingers, ballen, kettingen en engelenhaar
en wit-rode en witte lampjes
We zien het wel. Zoals gezegd zal ik hier niet (meer) dagelijks blijven meedoenquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lees hierboven, we doen het met z'n allen, het ligt niet alleen aan jou ofzo
Ja fijn klusje welquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen even verder gaan met Windows opnieuw installeren op de laptop... de eerste 105 updates zijn bijna klaar.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldigquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. En dan haalt het daarna de updates op de updates weer opquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen even verder gaan met Windows opnieuw installeren op de laptop... de eerste 105 updates zijn bijna klaar.
Lieverdjequote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Hey Mop
[..]
Ik leef met veel rugpijn dus dit valt nog mee
Maar het resultaat mag er zijn
rood-goud met slingers, ballen, kettingen en engelenhaar
en wit-rode en witte lampjes
Helemaal als je denkt Windows Update wel even te kunnen draaien, terwijl je een film gaat kijken, en je er na de film achter komt dat hij is blijven hangen toen het downloaden van de updates 99% klaar wasquote:
Keequote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zien het wel. Zoals gezegd zal ik hier niet (meer) dagelijks blijven meedoen
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook een jaar weggeweest. Gewoon omdat je weet wel.
Foto volgt nog welquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Foto?![]()
Ik heb er zelf soms ook last van en vind het zwaar klote
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doenquote:
Oh jeetjequote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
[..]
Foto volgt nog wel
Ik zou eigenlijk onder het mes moeten (2 wig-vormige wervels) maar het risico dat ik daar een verlamming van over houd is me te groot
Ik doe wel een operatie als ik niet meer met Ibuprofen de pijn kan stillen
Ja lekker is dat, helaas herkenbaar...quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal als je denkt Windows Update wel even te kunnen draaien, terwijl je een film gaat kijken, en je er na de film achter komt dat hij is blijven hangen toen het downloaden van de updates 99% klaar was.
als jij het niet bent is GF het welquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doen
Ik ken het, vind het ook o zo fijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal als je denkt Windows Update wel even te kunnen draaien, terwijl je een film gaat kijken, en je er na de film achter komt dat hij is blijven hangen toen het downloaden van de updates 99% klaar was.
Yippiequote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
[..]
Foto volgt nog wel
Hier is het soms steken en gelukkig niks meer en geef je groot gelijk omtrent de operatiequote:Ik zou eigenlijk onder het mes moeten (2 wig-vormige wervels) maar het risico dat ik daar een verlamming van over houd is me te groot
Ik doe wel een operatie als ik niet meer met Ibuprofen de pijn kan stillen
Ja, eerst 105... nu weer 42... ben benieuwd hoeveel er volgenquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. En dan haalt het daarna de updates op de updates weer op
Want waarom een slim update-systeem maken
Het gekke is dat ik er minder last van heb nu ik zwanger ben geweest..quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, vind het ook o zo fijn
[..]
Yippie
[..]
Hier is het soms steken en gelukkig niks meer
Nou ja, ik zie welquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij het niet bent is GF het wel
kom op gekkie, iedereen heeft hier overmatig gepost, die verslaving zwakt vanzelf wel een beetje af
Komt door het tijdsverschilquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doen
Dat dusquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom op gekkie, iedereen heeft hier overmatig gepost, die verslaving zwakt vanzelf wel een beetje af
iedereen heeft wel een periode dat hij wat meer en dan weer wat minder post.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik pasquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee!
We gaan een KSC nieuws kanaal maken op youtube, waar elke dag de samenvattingen van de KSC-draadjes worden gegeven. Daarnaast is er ook ruimte voor een 'KSC boulevard' programma, waarin we de levens van KSC leden tot het naatje gaan analyseren. Verder natuurlijk alles in een mooie setting en door presentatrices met een subtiele inkijk.
Ik stel voor dat we de dames morgen auditie laten doen.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee!
We gaan een KSC nieuws kanaal maken op youtube, waar elke dag de samenvattingen van de KSC-draadjes worden gegeven. Daarnaast is er ook ruimte voor een 'KSC boulevard' programma, waarin we de levens van KSC leden tot het naatje gaan analyseren. Verder natuurlijk alles in een mooie setting en door presentatrices met een subtiele inkijk.
Cijfers zeggen niets, neem dat maar van mij aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, precies, ik heb een periode heel weinig gepost en post op het moment weer veel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een periode dat hij wat meer en dan weer wat minder post.
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets, neem dat maar van mij aan
Ik solliciteer bij deze voor presentatricequote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee waarbij we allemaal op de hoogte blijven van het KSC-gedoe.
Je collega hoopte zeker dat je een oogje had op de kapstok?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kwam dus zo op mijn werk, zoals wel vaker. Liep het kleedlokaal in, pak een overall uit het kastje, en loop naar mijn kluis. Heb ik toch bijna een RVS pin in mijn oog![]()
!
Een of andere bosmongool had het blijkbaar in zijn hoofd gehaald om een GIGANTISCHE stalen kapstok in het smalle stuk tussen de rijen kluisjes te hangen, met stalen driehoeken als haakjes, PRECIES op ooghoogte.
Stom toevallig was degene die eindverantwoordleijk is voor alle ARBO-gerelateerde zaken vandaag op t werk, dus daar heb ik meteen een klacht ingediend over dat onding, en zij stelde mij in het gelijk. Er wordt z.s.m. actie ondernomen en dat ding wordt of verplaatst (hoger of ergens anders), of verwijderd.
Uhuquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een periode dat hij wat meer en dan weer wat minder post.
eenschquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets, neem dat maar van mij aan
Top ideequote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee waarbij we allemaal op de hoogte blijven van het KSC-gedoe.
stuur pesters maar door naar mij hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijn
De vraag is alleen of je dat ook echt wel wiltquote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet wel dat ik dan voortaan op de hoogte ben van alle KSC ins en outs.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je dat ook echt wel wilt
Dan is wel die discussie van hoe snel de KSC zal gaan en of we het allemaal nog kunnen volgen van de baan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koenquote:
Je bent aangenomen!quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik solliciteer bij deze voor presentatrice
Weet je wel hoe smeuiig, die verhalenquote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand andersquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijn
Mooi nummerquote:
Jij weet wel waarom.quote:
deze gezien?quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet wel dat ik dan voortaan op de hoogte ben van alle KSC ins en outs.
Jeejquote:
Die moet ik nog steeds updaten.quote:
Ik ben voorquote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze gezien?
[..]
Jeej
gingen wij trouwens niet trouwen?
Ja, ik zal het van je aannemen D.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand anders
Jaquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
En en en, gaan we dan samen met de andere LL naar de club van GF?Ik durf niet alleen
van jou kun je het wel aannemenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand anders
quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
ik heb nog vrijkaartjes zat..
Goed planquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen naar bed te gaan
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ga er voor, ik ga zo ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook met max een half uurtje, morgen vroeg opquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Dat leek mij ook, maar het is prettig dat bevestigd te zienquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou kun je het wel aannemen
Meneer taartquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?
er heeft zich nog geen nieuwe vrijwilliger gemeldquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer taartAlsof die nog niet genoeg gebloed heeft
Die is dan vaak de gebeten neus!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer taartAlsof die nog niet genoeg gebloed heeft
Ik heb nog wel een verhaaltje voor jequote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, daardoor kwam ik ook op die associatie van hoe we de discussie van net konden oplossen.quote:
ooitquote:
Is weer eens wat anders dan de gebeten hondquote:
quote:
Mijn matige grap, wat doe je.quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de gebeten hond
Ja, al heb je het al gelezen, toch komenquote:
Totoroquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Totoro plakt tegen mijn scherm. Kutbeest.
Ik ben bang dat ik winquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook met max een half uurtje, morgen vroeg op
Echt fijn vind ik hem ook nietquote:
Hij hoorde in de auto, maar ik vind het zielig om het in de kou te plakken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TotoroBij mij plakt ie aan m'n tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |