Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Meen je dat ook echt?quote:Ja, goede vraag
Wel, dit is een nieuwe hoorquote:
Nope, maar de vorige wel nog steedsquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik log even om, topic vol
Maar heb wel olijfjes uit de koelkast gepakt
succesquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, dan ga ik maar even de was ophangen.
Met kleine stukjes fetaquote:
Maar niet voor dit topicquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, het vorige deel is nog steeds dicht
quote:
Je weet wel echt precies wat je moet zeggen he?quote:Nou, redelijke vraag dan
spuit 11quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, het vorige deel is nog steeds dicht
Ik wel hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar daar hadden we het ook niet over
Nee, ik vind die van de appie niet lekkerquote:
quote:
Ik weeg al mijn posts zorgvuldig afquote:[..]
Je weet wel echt precies wat je moet zeggen he?
Pas op dat je je moeder niet ophangt!quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, dan ga ik maar even de was ophangen.
Das wel veel moeitequote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende keer er even bij vermelden dan
Hey Symquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Jah een weekend ziek op bed helaas
Ola
hey Symquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ola
quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Vervelendquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig ben ik wel weer een beetje opgeknapt
In ieder geval genoeg om morgen weer te werken
Plan zo'n ziekte dan ook doordeweeksquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig ben ik wel weer een beetje opgeknapt
In ieder geval genoeg om morgen weer te werken
ik ben bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is dat in een weekend of in een vakantiequote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plan zo'n ziekte dan ook doordeweeks
Hihi. !.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas op dat je je moeder niet ophangt!
Hart voor de zaak :0 Ik heb het niet meerquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is dat in een weekend of in een vakantie
quote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is dat in een weekend of in een vakantie
LL deed het wel!quote:
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het me helaas niet veroorloven thuis te blijven, mijn werk blijft namelijk gewoon netjes liggen en het stapelt alleen maar opquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hart voor de zaak :0 Ik heb het niet meer
Daarom zei ik het ookquote:
Niemand die het overneemt voor je?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het me helaas niet veroorloven thuis te blijven, mijn werk blijft namelijk gewoon netjes liggen en het stapelt alleen maar op
Oooh, dat begreep ik niet, sorryquote:
waar?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah ik heb het hier best gehad eigenlijk
Met onsquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee helaas...quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand die het overneemt voor je?
Waar heb je het best gehad?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
?quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat dacht ik al, daarom licht ik het toequote:
Ik wil het wel voor je doenquote:
Dankjequote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom licht ik het toe
quote:
Altijd?quote:Ik weeg al mijn posts zorgvuldig af
wel lief van jequote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doenZeg maar wat ik moet doen
Weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan word ik wel je collega/cq assistentequote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel lief van je, maar ik weet het zelf amper, dus laat staan dat ik het een ander uit kan leggen
Of is hij zo slecht in overdragenquote:
Ja dat ook, en sinds kort een compleet nieuwe werkwijze, die ik mezelf eerst nog eigen moet maken ookquote:
Die dagen heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Stella Artois, nee toch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik zit hier met een open blik Stella en een open blik Strongbow. Ik ben een alcoholist
Tot die conclusie was ik laatst ook al gekomen, jij foute manquote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik zit hier met een open blik Stella en een open blik Strongbow. Ik ben een alcoholist
Ik ben blij dat ik straks alles mag overdragen. Huppakee, weg die zooi, lekker offshoren, doeiquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat ook, en sinds kort een compleet nieuwe werkwijze, die ik mezelf eerst nog eigen moet maken ook
Dat maakt een hoop duidelijkquote:
Ik begin dat idee aardig te krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik laatst ook al gekomen, jij foute man
Wat is dat?quote:
Bierquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begin dat idee aardig te krijgen
Oeh, Stuquote:
Whyquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
Dan is het wel ernstig met je
ga je offshore?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik straks alles mag overdragen. Huppakee, weg die zooi, lekker offshoren, doei
quote:
Oh, het ligt zeker weer aan mij, hm?quote:Nee, eigenlijk zelden
Heul niet, anders zou je het niet postenquote:
Echt waar? Ooh, ik vind het wel lekker. Leuk hoe smaken kunnen verschillenquote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het nog al ehhhh bocht...
quote:
Ok, dat verklaard waarom ik het niet kenquote:
Hmmmz, daar ga ik maar eens mee stoppen denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heul niet, anders zou je het niet posten
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergstequote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan telkens dat je zuipt?
Nee, maar ik ben dan niet meer het afvoerputje van projecten. Op zich leuk hoor, problemen voor je kiezen krijgen die een gezond iemand niet kan oplossen, dus schuif maar door naar die pinguin. Maar door wat gedoe met mijn evaluatie heb ik het er wel mee gehadquote:
Het is de waarheid....quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan telkens dat je zuipt?
Nicequote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Stu ik heb nog 3 flesjes strongbow staan, neem je die even mee ? Ja ? Mooi ben ik daar ook weer van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |