Moet ik me opofferen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen te zijn met ST joh, dan ga ik blozen en stamelen enzo. Ik heb mannen om me heen nodig waar ik flauwe mannengrapjes tegen kan maken.
Ik krijg een vergoeding voor gemaakte kosten en geleverde dienstenquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is jouw mening![]()
Hoe noem je het dan?
Muppets.quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeten we dan de hele tijd mimi mimi mimi zeggen?
Je kunt ook flauwe mannengrapjes tegen mij maken hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen te zijn met ST joh, dan ga ik blozen en stamelen enzo. Ik heb mannen om me heen nodig waar ik flauwe mannengrapjes tegen kan maken.
Die hebben ze bij de supermarkt ook. leeg.quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een doos voor je hoor
Kan jij flauwe mannengrapjes maken ja?quote:
hehehe, je moest eens weten hier in huis. Totoro zegt ook wel eens mimimimimi.quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeten we dan de hele tijd mimi mimi mimi zeggen?
Je hebt het wel tegen mij hequote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kan jij flauwe mannengrapjes maken ja?
En toch is dat anders tegen een vrouw.quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt ook flauwe mannengrapjes tegen mij maken hoor
Ja, niet bij de IKEA, die zijn te lang opgewarmdquote:
Ah, vandaar je nicknamequote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch is dat anders tegen een vrouw.
In onze opleiding kan ik ook al geen mannengrapjes maken. Als ik dan een keer een seksistische grap vertel aan een mede-student gelijk 10 vrouwen die mij woest aankijken.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef D. het volgende:
Ik krijg een vergoeding voor gemaakte kosten en geleverde diensten
En ja, als je het heel zwart-wit ziet is het idd verkopen
Dat wordt echt een briljante meet danquote:
De mijne is ook leeg jaquote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
Die hebben ze bij de supermarkt ook. leeg.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kan jij flauwe mannengrapjes maken ja?
Hoe durven ze, juist die van jouquote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In onze opleiding kan ik ook al geen mannengrapjes maken. Als ik dan een keer een seksistische grap vertel aan een mede-student gelijk 10 vrouwen die mij woest aankijken.
"he, schatje, moet ik je doos vullen" wink wink, nudge nudge.quote:
Ik heb wel een reputatie ja qua mannengrapjes.quote:
Daarom zijn ze juist zo boos.quote:
ik ook wel eensquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehehe, je moest eens weten hier in huis. Totoro zegt ook wel eens mimimimimi.
ze sloegen niet eens?quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dienstbaarquote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ook dat was vooral dienstbaar
Ik houd er niet van om mensen iets aan te smeren
is goed, maar dan heb je het zelf gedaan, dat is alsnog niet echt heel bevredigend denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
"he, schatje, moet ik je doos vullen" wink wink, nudge nudge.
Dankjequote:
Goh, kunnen ze daar niks hebben?quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb wel een reputatie ja qua mannengrapjes.![]()
[..]
Daarom zijn ze juist zo boos.
Ja, en dan weet ik ook al wat er in zit, ook niet echt verrassend.quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is goed, maar dan heb je het zelf gedaan, dat is alsnog niet echt heel bevredigend denk ik
[..]
Wel eerst gecentrifugeerd?quote:
Olijvenquote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik was vrijdag uit eten met collega's en ze hadden een schaaltje olijven met lekkere dip erbij neergezet..En ik was de enige die olijven lust!
Ik weet niet of ik ze wel lustquote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik was vrijdag uit eten met collega's en ze hadden een schaaltje olijven met lekkere dip erbij neergezet..En ik was de enige die olijven lust!
Ik heb hier nog een pot olijven staan. Met paprika er in!quote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, precies.quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Ja, en dan weet ik ook al wat er in zit, ook niet echt verrassend.
Nou, dat werd tijd ook!quote:
Dat nog niet eens. Maar toen ik een grapje maakte over de wereld bergafwaarts ging sinds vrouwen stemrecht hebben (allebei de wereldoorlogen kwamen 10 jaar na het vrouwenstemrecht terwijl mannen daarvoor 10.000 jaar zonder die onzin hebben geregeerd, global warming en vervuiling, de roddelbladen, etc) wel heel veel vuile blikken gehad voor een paar dagen.quote:
gewoon proberen. Dood ga je er niet aan, in het ergste geval spuug je ze weer uit.quote:
Maar geen doos dit jaar dus.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies.
Dan kan je beter in een door iemand anders gevulde doos graaien en je laten verrassen
[..]
hoezo? je mistte me he?quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies.
Dan kan je beter in een door iemand anders gevulde doos graaien en je laten verrassen
[..]
Nou, dat werd tijd ook!
Ja. Nou verpest je het weerquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb hier nog een pot olijven staan. Met paprika er in!
Dan is het goed, anders zit d'r haar later niet goed.quote:
Ik vind deze nog wel mee vallenquote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. Maar toen ik een grapje maakte over de wereld bergafwaarts ging sinds vrouwen stemrecht hebben (allebei de wereldoorlogen kwamen 10 jaar na het vrouwenstemrecht terwijl mannen daarvoor 10.000 jaar zonder die onzin hebben geregeerd, global warming en vervuiling, de roddelbladen, etc) wel heel veel vuile blikken gehad voor een paar dagen.
Dat weet ik maar heb geen reden om ze te halenquote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon proberen. Dood ga je er niet aan, in het ergste geval spuug je ze weer uit.
Maar hier lusten ze het ook. Dan moet ik meerdere dozen gaan vullen!quote:
Als ik zo nog nooit hen gehad, hoe moet ik het dan wetenquote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Nou verpest je het weer
[..]
[..]
[..]
Gauw! In mijn doos ermee!
Omdat ze lekker zijn, flapdrol!quote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel mee vallen
[..]
Dat weet maar heb geen reden om ze te halen
Dat weet ik dus niet en vind het zonde als ik ze dan niet lustquote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze lekker zijn, flapdrol!
ik denk dat ik ook geen olijven lusquote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze lekker zijn, flapdrol!
Olijvenmeet bij de IKEA? Wel eigen pot meenemen, want die olijven bij de IKEA vertrouw ik niet, straks heb je een schroefje over!quote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
Dat weet maar heb geen reden om ze te halen
Wat een zeikwijven daar dan zegquote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. Maar toen ik een grapje maakte over de wereld bergafwaarts ging sinds vrouwen stemrecht hebben (allebei de wereldoorlogen kwamen 10 jaar na het vrouwenstemrecht terwijl mannen daarvoor 10.000 jaar zonder die onzin hebben geregeerd, global warming en vervuiling, de roddelbladen, etc) wel heel veel vuile blikken gehad voor een paar dagen.
Ik kon het niet laten, en moest doordenken bij de woorden 'gevulde doos'quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies.
[..]
Nou, dat werd tijd ook!
Nee. NEE! Echt?quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, en moest doordenken bij de woorden 'gevulde doos'
Schroefdopquote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Olijvenmeet bij de IKEA? Wel eigen pot meenemen, want die olijven bij de IKEA vertrouw ik niet, straks heb je een schroefje over!
Wanneer is de monopolymeet? Als ik kan dan neem ik een pot mee. Bij de crewmeet laatst heb ik ook woord gehouden en netjes mijn beloofde gemberkoekjes meegenomen. En dat was ook een belofte van twee maanden terug, dus zoiets onthoud ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet en vind het zonde als ik ze dan niet lust
Of misschien moet je eerst je eigen pot in elkaar zetten, mij niet gezienquote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Olijvenmeet bij de IKEA? Wel eigen pot meenemen, want die olijven bij de IKEA vertrouw ik niet, straks heb je een schroefje over!
Stiekem kunnen de meeste dames er wel mee omgaan en gaan ze er zelf dubbel zo hard overheen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
Dat weet ik dus niet en vind het zonde als ik ze dan niet lust
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff.quote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik denk dat ik ook geen olijven lus
Ligt een beetje aan het weekend, 2de weekend is zondags mijn beste maat jarig en wordt dan 25 en wou daar nog wel heenquote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is de monopolymeet? Als ik kan dan neem ik een pot mee. Bij de crewmeet laatst heb ik ook woord gehouden en netjes mijn beloofde gemberkoekjes meegenomen. En dat was ook een belofte van twee maanden terug, dus zoiets onthoud ik
He, laat eens niet zo'n gluiperd!quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff.
maar ik wil het wel eens proberen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik voelde het denigrerende schouderklopje heus welquote:
Waarom precies zou ik willen dat jij mij blijft vergeven?quote:
Ga lekker door met je vriendinnen te stangenquote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem kunnen de meeste dames er wel mee omgaan en gaan ze er zelf dubbel zo hard overheen.Eentje heeft ooit een tijdlijn op wikipedia uitgeprint over oorlogen en aangetoond dat mannen nog steeds voorliepen op vrouwen qua dat gebied.
Maar ik heb er wel eens een paar gehad die echt boos erover waren, maar dat waren sowieso niet mijn studievriendinnen..
Ik ben nog jong dus dan kan datquote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dit waren de dames van de politiek-correcte school. Ook altijd boos als je een grapje dreigde te maken over één of andere stoornis. Eerlijk en mooi op hun manier, maar niet de mensen waar ik mee omga.quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een zeikwijven daar dan zeg
sja als je niet kan dan kan je niet he?quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het weekend, 2de weekend is zondags mijn beste maat jarig en wordt dan 25 en wou daar nog wel heen
Die stinken het ergst hequote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ik wil het wel eens proberen hoor
Het eerste weekend zie ik dan weer niet zitten, dan ben ik echt net terug en lig ik met een jetlag in mijn nest midden op de dag.quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het weekend, 2de weekend is zondags mijn beste maat jarig en wordt dan 25 en wou daar nog wel heen
Dat is waar, maar meestal verzin ik wel wat dat het allemaal wel kanquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sja als je niet kan dan kan je niet he?
Nou, je bent wel redelijk oud om nog nooit olijven te hebben gegeten hoorquote:
Achja maar ben wel bereid om het te proevenquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, je bent wel redelijk oud om nog nooit olijven te hebben gegeten hoor
Ik probeer gewoon alles wat er voor mijn neus staat. Dus als klein kind at ik al inktvis die mijn indonesische buurvrouw had klaargemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, je bent wel redelijk oud om nog nooit olijven te hebben gegeten hoor
Goed zo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja maar ben wel bereid om het te proeven
Azijn over de frietquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon alles wat er voor mijn neus staat. Dus als klein kind at ik al inktvis die mijn indonesische buurvrouw had klaargemaaktmet sambal. Wat nou, leren eten van dingen? Just eat it!
Coolquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nee sorry was aan het lezen
ik zal even linkje zoeken
Mag ik ook PM?quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nee sorry was aan het lezen
ik zal even linkje zoeken
Ze gaan vanzelf dood. Ik vond sprinkhaan wel lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hoewel ik levende insecten niet zo snel zou proberen
Ja, nou, ik zou er moeite mee hebben...quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf dood. Ik vond sprinkhaan wel lekker
Over zes uur ga je slapen!quote:
Ja, ik bedoelde ook dat ik daar moeite mee zou hebbenquote:
Nou, dat zou ik niet volhouden. Bovendien moet ik om 6.15am alweer opstaanquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het denigrerende schouderklopje heus wel
Ja, goede vraagquote:Waarom precies zou ik willen dat jij mij blijft vergeven?
En terechtquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook dat ik daar moeite mee zou hebben
Ik zet gewoon een knop om. Fles zijn favoriet is ook mijn favoriet. levende pijlstaartinktvis. Gruwelijk lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zou er moeite mee hebben...
Hond en kat ook trouwens..
Lenig!quote:
Waarvanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |