Dag mevrouwtje...quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De wegenpolitie.
"Mag ik u rijbewijs zien?"
Ik verwacht toch wel dat 'ie kan bellen en smsen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een mobiel, dus daar moet je sowieso al niet veel van verwachten.
Kijk, daarvoor heb je dus een vrouw nodig, die dat subtiele gevoel weet je te pakken. Het is te klinisch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje..ehm...alle kleuren precies op elkaar afgestemd enzo...
[..]
Nah, en je hebt nog wel van die praatjes..
Monteur dan?
Ja, precies, te klinischquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk, daarvoor heb je dus een vrouw nodig, die dat subtiele gevoel weet je te pakken. Het is te klinisch?
Ondernemer, maar je verkoopt niets?quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef D. het volgende:
Ik ben logistiek medewerker, en ondernemer
En hij kan internetten en hij kan radio ontvangen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat 'ie kan bellen en smsen hoor
Praatjes?quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nah, en je hebt nog wel van die praatjes..
Monteur dan?
Kan ook diensten leverenquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ondernemer, maar je verkoopt niets?
"En wat denken wij dat wij hier aan het doen zijn?"quote:
Zag ik al lang toch, zie mijn reactie.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En hij kan internetten en hij kan radio ontvangen.
Dat was ook mijn enige eisen. Ik wil een mobiel waarmee kan ik bellen, sms'en, radio luisteren en internet even checken. Al die andere goodies kunnen mij gestolen worden.
Diensten. Maar dat vind ik niet echt verkopenquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ondernemer, maar je verkoopt niets?
iedereen onderneemt. Nietszeggende functiebeschrijvingquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben logistiek medewerker, en ondernemer
Ikea-meet dus in het voorjaar voor de KSC.quote:
Ja, maar dat is jouw meningquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Diensten. Maar dat vind ik niet echt verkopen
Zweedse balletjesquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ikea-meet dus in het voorjaar voor de KSC.
Of je doet gewoon een mimi meet met STquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ikea-meet dus in het voorjaar voor de KSC.
Kutteballen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
Nou, mijn cv morgenmiddag maar even in orde maken, en opsturen. Ik krijg nieteens meer een kerstpakket, dus ze zakken er maar in als ze met zoveel winst niet eens meer een stomme doos kunnen uitdelen.
Twee maanden opzegtermijn, dat valt te overleven.
Ik heb wel in de verkoop gezeten iddquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zag ik al lang toch, zie mijn reactie.
Ja, jij ja, met je scherpe opmerkingen en observaties enzo
Moeten we dan de hele tijd mimi mimi mimi zeggen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of je doet gewoon een mimi meet met ST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |