Gewoon geen FB nemenquote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Daarom krijg ik half België als suggestie, omdat ik één belg ken.
Ja,, twee, maar eentje op FB dan
Raar toch. Ik bedoel, dan werkt die functie dus gewoon nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Daarom krijg ik half België als suggestie, omdat ik één belg ken.
Ja,, twee, maar eentje op FB dan
Dat is nu een beetje te laat he, schatquote:
Niet naar behoren in elk geval, hoewel het natuurlijk wel kan he.quote:Op zondag 12 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
Raar toch. Ik bedoel, dan werkt die functie dus gewoon niet
Ik zal wel eens foto's maken. Maar om je een idee te geven.quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik ook wel eerst je kamer zien
quote:
Je kan hem ook weg gooienquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nu een beetje te laat he, schat
Ik vind het van niksquote:[..]
Niet naar behoren in elk geval, hoewel het natuurlijk wel kan he.
Dat je via één connectie andere mensen ook gewoon echt kent.
Die op hyves lijkt beter te werken, dat dan weer wel
FF een camera van hier lenen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal wel eens foto's maken. Maar om je een idee te geven.
[ afbeelding ]
Zo zag het er tot vorig jaar uit.
Ik heb geen Hyvesquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet naar behoren in elk geval, hoewel het natuurlijk wel kan he.
Dat je via één connectie andere mensen ook gewoon echt kent.
Die op hyves lijkt beter te werken, dat dan weer wel
Ja, maar ik heb hem al genomen nu, daar is niets meer aan te doenquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan hem ook weg gooien
[..]
Ik vind het van niks
Zou wel handig zijn.quote:
Of een vastere hand hebben. Of softe flitsquote:
Ziet er toch goed uit?quote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal wel eens foto's maken. Maar om je een idee te geven.
[ afbeelding ]
Zo zag het er tot vorig jaar uit.
Duur is relatiefquote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
zeg, meneer de dure-auto-bezitter, wat doe jij eigenlijk voor werk?
Ja, maar dat zal wel komen omdat Londenquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves
Ik zie zelfs mensen met 10 of 11 dezelfde vrienden en ik ken die mensen niet
Misschien welquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel komen omdat Londen
Ah. autohandelaarquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Duur is relatief
Ik doe 'iets met auto's'
Wandje erachter is antraciet. sta-lamp erbij gekomen. En verder is indeling anders (maar dat kan je er niet op zien). En ik vind ik het persoonlijk ietswat ongezellig nu. Ik hou wel van een beetje decoratie.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ziet er toch goed uit?
Wat is er nu anders dan?
De wegenpolitie.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Duur is relatief
Ik doe 'iets met auto's'
Pa heeft een goede camera, dus daarmee komt het wel goedquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een vastere hand hebben. Of softe flits
Wat dan wel?quote:
Ja, het is wel een beetje..ehm...alle kleuren precies op elkaar afgestemd enzo...quote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wandje erachter is antraciet. sta-lamp erbij gekomen. En verder is indeling anders (maar dat kan je er niet op zien). En ik vind ik het persoonlijk ietswat ongezellig nu. Ik hou wel van een beetje decoratie.
Nah, en je hebt nog wel van die praatjes..quote:
Het is een mobiel, dus daar moet je sowieso al niet veel van verwachten.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een vastere hand hebben. Of softe flits
Dag mevrouwtje...quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De wegenpolitie.
"Mag ik u rijbewijs zien?"
Ik verwacht toch wel dat 'ie kan bellen en smsen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een mobiel, dus daar moet je sowieso al niet veel van verwachten.
Kijk, daarvoor heb je dus een vrouw nodig, die dat subtiele gevoel weet je te pakken. Het is te klinisch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje..ehm...alle kleuren precies op elkaar afgestemd enzo...
[..]
Nah, en je hebt nog wel van die praatjes..
Monteur dan?
Ja, precies, te klinischquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk, daarvoor heb je dus een vrouw nodig, die dat subtiele gevoel weet je te pakken. Het is te klinisch?
Ondernemer, maar je verkoopt niets?quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef D. het volgende:
Ik ben logistiek medewerker, en ondernemer
En hij kan internetten en hij kan radio ontvangen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat 'ie kan bellen en smsen hoor
Praatjes?quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nah, en je hebt nog wel van die praatjes..
Monteur dan?
Kan ook diensten leverenquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ondernemer, maar je verkoopt niets?
"En wat denken wij dat wij hier aan het doen zijn?"quote:
Zag ik al lang toch, zie mijn reactie.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En hij kan internetten en hij kan radio ontvangen.
Dat was ook mijn enige eisen. Ik wil een mobiel waarmee kan ik bellen, sms'en, radio luisteren en internet even checken. Al die andere goodies kunnen mij gestolen worden.
Diensten. Maar dat vind ik niet echt verkopenquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ondernemer, maar je verkoopt niets?
iedereen onderneemt. Nietszeggende functiebeschrijvingquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben logistiek medewerker, en ondernemer
Ikea-meet dus in het voorjaar voor de KSC.quote:
Ja, maar dat is jouw meningquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Diensten. Maar dat vind ik niet echt verkopen
Zweedse balletjesquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ikea-meet dus in het voorjaar voor de KSC.
Of je doet gewoon een mimi meet met STquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ikea-meet dus in het voorjaar voor de KSC.
Kutteballen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
Nou, mijn cv morgenmiddag maar even in orde maken, en opsturen. Ik krijg nieteens meer een kerstpakket, dus ze zakken er maar in als ze met zoveel winst niet eens meer een stomme doos kunnen uitdelen.
Twee maanden opzegtermijn, dat valt te overleven.
Ik heb wel in de verkoop gezeten iddquote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zag ik al lang toch, zie mijn reactie.
Ja, jij ja, met je scherpe opmerkingen en observaties enzo
Moeten we dan de hele tijd mimi mimi mimi zeggen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of je doet gewoon een mimi meet met ST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |