Ikea? IKEA?quote:Op zondag 12 december 2010 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdeurie, ik zocht nog een dame die met mij naar de Ikea wou gaan.
Woningstichtingquote:
Dat is een ja?quote:
Nee, ik keek naar 'vrienden' suggesties op FBquote:Op zondag 12 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoek dan ook niet op John Smith joh
John Doe is ook een leuke!quote:Op zondag 12 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoek dan ook niet op John Smith joh
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Waarom doe je dat ook?quote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik keek naar 'vrienden' suggesties op FB
Daar ga ik alleen maar naar de Mediamarktquote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Heb je zelf een Ikea-Family-pas of wil je de mijne lenen?![]()
Hengeloooooooooooooooooooo doen?
Dan moet je maar niet in London gaan wonenquote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik keek naar 'vrienden' suggesties op FB
Mensen die zelf ook niet weten hoe ze heten op Facebook?quote:
Ik heb wel een pasje en dan zou het idd Hengelo zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Heb je zelf een Ikea-Family-pas of wil je de mijne lenen?![]()
Hengeloooooooooooooooooooo doen?
Verveling doet soms gekke dingen met mensenquote:
Ja hoorquote:Op zondag 12 december 2010 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag ik je dan even een vlug vraagje stellen?
Slaap Lekker Barretjequote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
lieve kijkbuiskindertjes..
hier gaat het snaveltje dicht en de oogjes toe.. tot morgen!!
Fijn!quote:
Maar zel laten zelfs profielen zien als je maar 1 persoon hetzelfde hebtquote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in London gaan wonen
Dat is waarquote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verveling doet soms gekke dingen met mensen
Sweet dreamsquote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Barretje80 het volgende:
Dan moet ik ook wel eerst je kamer zienquote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb wel een pasje en dan zou het idd Hengelo zijn.
Ik heb de basis wel hier staan voor een leuke kamer, maar er moet nog een keer wat gedecoreerd worden en daar heb ik als man verdomd weinig verstand van.
Ja. Daarom krijg ik half België als suggestie, omdat ik één belg ken.quote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zel laten zelfs profielen zien als je maar 1 persoon hetzelfde hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |