eentje die gevuld moet wordenquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wat voor mannenverslindster ben je dan, met een lege doos?
dat sowieso, maar het lijkt me sowieso lastig om in dergelijke landen zoiets uit te zoeken.quote:
Waarom bewaar je het danquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
Oh wel, ik heb nog steeds twee Warsteiner in blik die over de datum zijn. Van de zomer kwam schoonpa 1x minder langs dan normaal.
Oh ja hoor, ga maar weer doen alsof je zieliger bentquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en mijn doos danMijn doos is leger
gewoon interesse. Dat bestaat ook nogquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik wil uitleggen dat het teruglezen van SC's zonde vanje tijd is. Pheno deed dat bljkbaar en ik begrijp niet zo goed waarom. Als je iets zgn. 'belangrijks' mist zal je vast wel op de hoogte worden gesteld lijkt mij
Ja, dat snap ik wel, maar hier was het een soort gebruikquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik wil uitleggen dat het teruglezen van SC's zonde vanje tijd is. Pheno deed dat bljkbaar en ik begrijp niet zo goed waarom. Als je iets zgn. 'belangrijks' mist zal je vast wel op de hoogte worden gesteld lijkt mij
Schoonpa is de Stuart onder de schoonpa's. Zuipt alles, ook bocht.quote:
Ik denk dat je wel op de hoogte wordt gesteld van 'belangrijke' dingen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon interesse. Dat bestaat ook nogbelangrijke dingen gaan anders langs me heen.
Ja, en dat is weer heel wat anders als Muckenquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar hier was het een soort gebruikHet heeft zelfs een naam
MPG-en
Vrouwenquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ga maar weer doen alsof je zieliger bent
Douche ze en slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niks meer te melden
Ga douchen en mijn nest in![]()
tot later
slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
Sweet dreams LLquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
Ik schijn het gezegd te hebben, dus dan zal het wel zo zijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, dat we het wel even duidelijk hebben
waar ging dit ookalweer over?quote:
Nee, niet?quote:Ik doe toch niet zomaar moeite
Nah, dat lees je twintig dagen later, als je iemand beledigt door een opmerking. Wat je dus kon weten door terug te lezenquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel op de hoogte wordt gesteld van 'belangrijke' dingen hoor
Ja, want alles is stom en iedereen is tegen me en dat weet jij ook welquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ga maar weer doen alsof je zieliger bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nou, dan gaat het niet zo heel goed met verslinden he?quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alles is stom en iedereen is tegen me en dat weet jij ook wel
Waarom zou iemand stom zijn tegen jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij is
![]()
Lekker slapen lief meisjequote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
Slaap lekker snoepjequote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
ik krijg opeens een spinnen associatiequote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan gaat het niet zo heel goed met verslinden he?
Dat blijktquote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Olijfje dan maar?quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan met een faal-zwarte weduwe?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg opeens een spinnen associatie
Omnomnomquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar ging dit ookalweer over?
[..]
Nee, nietquote:Nee, niet?
Lucky basterdquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
mijn weekend is pas begonnen
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, want alles is stom en iedereen is tegen me en dat weet jij ook wel
Ja, dat is namelijk al die 20 jaar dat ik je ken al zo, iedereen vindt jou stom en iedereen wil mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat dat best een keer frustrerend kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan heb jij een andere definitie van het woord 'weekend'quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
mijn weekend is pas begonnen
moet ik ze vermoorden?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een slim idee is, kan je ze maar een keer gebruikenquote:
Blijven ze er maar over uit zagen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdomme nieuwsuur, wrijf het maar weer in.
jij weet het ook niet meer he?quote:
ik ga me nu wel even lichtelijk speciaal zitten voelen dan, goed?quote:Nee, niet
Waarom niet?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Ik denk overigens ook serieus dat ik hier binnenkort niet meer dagelijks kom
Je moet naar de supermarkt voor wat strongbow?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Als je onrustig een film had gekeken was dat ook wel zo geweest hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook niet even rustig een film kijken, of jullie zijn alweer 2 topics verder.
Ja, dan zit je in Nederlandquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Stuart het volgende:
Kan van alles zijn hequote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet het ook niet meer he?
[..]
Dank jequote:ik ga me nu wel even lichtelijk speciaal zitten voelen dan, goed?
heb je ook nog wat eer van je werk
quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je onrustig een film had gekeken was dat ook wel zo geweest hoor
Dat is zo. Op dit moment een spinningnummer bij ons. Hevig klimmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |