Nicequote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Stu ik heb nog 3 flesjes strongbow staan, neem je die even mee ? Ja ? Mooi ben ik daar ook weer van af
Wat, het posten?quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergste
Dus als we na drie dagen nog geen alcoholpost hebben gezien van je, weten we dat je jezelf het leplazarus zuipt?quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergste
quote:
Is het dat niet dan?quote:Je zegt het alsof dat iets negatiefs is
ondankbaarheid is 's werelds loon helaasquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan niet meer het afvoerputje van projecten. Op zich leuk hoor, problemen voor je kiezen krijgen die een gezond iemand niet kan oplossen, dus schuif maar door naar die pinguin. Maar door wat gedoe met mijn evaluatie heb ik het er wel mee gehad
Zo'n periode heb ik ook gehad. Duurde iets van 3 jaar bij mijquote:
Dat doe ik eigenlijk sowieso welquote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als we na drie dagen nog geen alcoholpost hebben gezien van je, weten we dat je jezelf het leplazarus zuipt?
En waar ligt dat dan aan?quote:
Nee, want dit is nieuwquote:
Ja, we zijn ook echt enorm vervelend.quote:
Gooi het er uit.quote:
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we zijn ook echt enorm vervelend.
klopt, maar vaak ook nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik snap Flash wel hoor. Het is vaak meer van hetzelfde zeg maar
Ja en soms heb ik daar ook geen zin in en dan kom ik even niet langs, niemand die hem dwingt toch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik snap Flash wel hoor. Het is vaak meer van hetzelfde zeg maar
dat doe ik sowieso nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Nah, eerder het niet meer bij kunnen houden. Ik probeer het niet meer, als je een dag weg bent ga ik geen 1500 reacties terug lezen
Ik heb nog nooit het nut gezien van het teruglezen van SC's eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Nah, eerder het niet meer bij kunnen houden. Ik probeer het niet meer, als je een dag weg bent ga ik geen 1500 reacties terug lezen
Ik ook niet meer, als ik de hele dag aan het werk ben ga ik echt niets teruglezen... Schiet sowieso niet opquote:
Ja. Het is allemaal mijn schuld, dat zei D. net ook alquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!
Zuipen zekerquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het nut gezien van het teruglezen van SC's eigenlijk
Ook nog nooit gedaan. Ik heb wel iets beters te doen
Precies. Je moet hier niet 'verplicht' en/of met tegenzin meedoenquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en soms heb ik daar ook geen zin in en dan kom ik even niet langs, niemand die hem dwingt toch?
Vertel mij wat, dan kom je soms gewoon niet meer aan posten toequote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, als ik de hele dag aan het werk ben ga ik echt niets teruglezen... Schiet sowieso niet op
Ja, nee, dat we het wel even duidelijk hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Het is allemaal mijn schuld, dat zei D. net ook al
En zeggen welk flesje hij in de hand heeftquote:
oei, lijkt me wel een essentieel stukquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik mis een stuk van de reis qua e-ticket. Morgen maar even bellen. Internationaal kom ik er wel, maar de binnenlandse vlucht in maleisie is niet te vinden
Op zich valt dat eigenlijk wel mee hoor. Nee, besteed liever mijn tijd aan mailtjes en andere dingen in de paar uurtjes per dag die ik voor mezelf hebquote:
Oh, ik vond het altijd wel interessant om te doen, maar er is een grensquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vertel mij wat, dan kom je soms gewoon niet meer aan posten toe
quote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik mis een stuk van de reis qua e-ticket. Morgen maar even bellen. Internationaal kom ik er wel, maar de binnenlandse vlucht in maleisie is niet te vinden
Ik ga het niet zwemmen neequote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei, lijkt me wel een essentieel stuk
quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zeggen welk flesje hij in de hand heeft
Zodat we zijn dagboek zijn voor de AA.
Is ook wel zo makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nee, dat we het wel even duidelijk hebben
Ze heeft een lege doos, schiet niet op.quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!
Het is een grapje lieverdquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich valt dat eigenlijk wel mee hoor. Nee, besteed liever mijn tijd aan mailtjes en andere dingen in de paar uurtjes per dag die ik voor mezelf heb
Bij mij zal ie geen drank vinden in de koelkast, dat zou cold turkey zijnquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heeft ie jou ook al als coach gevraagd?
Ja, en mijn doos danquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft een lege doos, schiet niet op.
Nee, wat voor mannenverslindster ben je dan, met een lege doos?quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Ze heeft een lege doos, schiet niet op.
Dat zeker, nu doe ik het alleen met dingen wat bijzonder is of waar ze het over hebben op dat momentquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik vond het altijd wel interessant om te doen, maar er is een grens
quote:
Alleen op de koelkast staat drankquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij zal ie geen drank vinden in de koelkast, dat zou cold turkey zijn
Omdat ik wil uitleggen dat het teruglezen van SC's zonde vanje tijd is. Pheno deed dat bljkbaar en ik begrijp niet zo goed waarom. Als je iets zgn. 'belangrijks' mist zal je vast wel op de hoogte worden gesteld lijkt mijquote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een grapje lieverdWaarom reageer je daar serieus op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |