Nicequote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Stu ik heb nog 3 flesjes strongbow staan, neem je die even mee ? Ja ? Mooi ben ik daar ook weer van af
Wat, het posten?quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergste
Dus als we na drie dagen nog geen alcoholpost hebben gezien van je, weten we dat je jezelf het leplazarus zuipt?quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat doe ik niet telkens, dat is nog het ergste
quote:
Is het dat niet dan?quote:Je zegt het alsof dat iets negatiefs is
ondankbaarheid is 's werelds loon helaasquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan niet meer het afvoerputje van projecten. Op zich leuk hoor, problemen voor je kiezen krijgen die een gezond iemand niet kan oplossen, dus schuif maar door naar die pinguin. Maar door wat gedoe met mijn evaluatie heb ik het er wel mee gehad
Zo'n periode heb ik ook gehad. Duurde iets van 3 jaar bij mijquote:
Dat doe ik eigenlijk sowieso welquote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als we na drie dagen nog geen alcoholpost hebben gezien van je, weten we dat je jezelf het leplazarus zuipt?
En waar ligt dat dan aan?quote:
Nee, want dit is nieuwquote:
Ja, we zijn ook echt enorm vervelend.quote:
Gooi het er uit.quote:
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we zijn ook echt enorm vervelend.
klopt, maar vaak ook nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik snap Flash wel hoor. Het is vaak meer van hetzelfde zeg maar
Ja en soms heb ik daar ook geen zin in en dan kom ik even niet langs, niemand die hem dwingt toch?quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik snap Flash wel hoor. Het is vaak meer van hetzelfde zeg maar
dat doe ik sowieso nietquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Nah, eerder het niet meer bij kunnen houden. Ik probeer het niet meer, als je een dag weg bent ga ik geen 1500 reacties terug lezen
Ik heb nog nooit het nut gezien van het teruglezen van SC's eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Nah, eerder het niet meer bij kunnen houden. Ik probeer het niet meer, als je een dag weg bent ga ik geen 1500 reacties terug lezen
Ik ook niet meer, als ik de hele dag aan het werk ben ga ik echt niets teruglezen... Schiet sowieso niet opquote:
Ja. Het is allemaal mijn schuld, dat zei D. net ook alquote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja vooral jij, jij leuke mannenverslindster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |