Alsof ik meerdere keren in de planning hadquote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
Denk niet dat dat een slim idee is, kan je ze maar een keer gebruiken
Jullie gaan gewoon veel te hard om het nog bij te kunnen houdenquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je onrustig een film had gekeken was dat ook wel zo geweest hoor
Het voelt een beetje vreemd. Ik kom 'nieuw' binnen in een reeks die al jaren bestaat en post hier veel. Ik wil iets bestaands niet verkloten voor sommige anderen zeg maarquote:
Hey Llquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Scherm van Flash werkt prima
Goede avond
Ik heb ook helemaal geen zin om terug te gaan zoeken wat het wasquote:
quote:Dank je
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond
Alleen als je terug wilt lezenquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon veel te hard om het nog bij te kunnen houden.
Trevlandquote:
Symquote:
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond
Oh, dan ga ik wel met je meequote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het voelt een beetje vreemd. Ik kom 'nieuw' binnen in een reeks die al jaren bestaat en post hier veel. Ik wil iets bestaands niet verkloten voor sommige anderen zeg maar
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, zijn er weer 50 nieuwe topics om terug te lezenquote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als je terug wilt lezen
quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond
Het ging hier volgens mij ook al voordat je hier kwam steeds sneller en toen werd er ook af en toe door mensen geroepen dat het zo hard gaat... Maak je je er niet druk om zou ik zeggen, het is gezellig dat je meepostquote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het voelt een beetje vreemd. Ik kom 'nieuw' binnen in een reeks die al jaren bestaat en post hier veel. Ik wil iets bestaands niet verkloten voor sommige anderen zeg maar
Dat houdt vanzelf weer op, liefjequote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, zijn er weer 50 nieuwe topics om terug te lezen.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin...
owquote:... om terug te gaan zoeken wat het was
[..]
quote:
Doe jij de ene helft, doe ik de ander!quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent, zijn er weer 50 nieuwe topics om terug te lezen.
Das zeker niet fijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trevland
[..]
Sym
Boh heb rugpijn van de kerstboom op te zetten
Was meer werk dan ik dacht
quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon veel te hard om het nog bij te kunnen houden.
1 2 3 4 5 | <?php if username = "MPG" goto 120, els goto 200 120 You have ha shitload to read back 200 Niets aan het handje ?> |
Ik wacht wel op de samenvatting van MPG... teruglezen is niet voor niets naar hem vernoemd.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe jij de ene helft, doe ik de ander!
Goed plan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de samenvatting van MPG... teruglezen is niet voor niets naar hem vernoemd.
preciesquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de samenvatting van MPG... teruglezen is niet voor niets naar hem vernoemd.
Nou wat stu al zegt een beetje. Het is te veel van hetzelfde. Het ligt ook niet zo zeer aan jullie hoor, net zo hard met mijn eigen rol in de KSC ben ik wel ff klaar op het momentquote:
Ik lees het nagenoeg dagelijks en weet dat ik een van de veroorzakers benquote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ging hier volgens mij ook al voordat je hier kwam steeds sneller en toen werd er ook af en toe door mensen geroepen dat het zo hard gaat... Maak je je er niet druk om zou ik zeggen, het is gezellig dat je meepost![]()
Ah, ik ben ook een jaar weggeweest. Gewoon omdat je weet wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat stu al zegt een beetje. Het is te veel van hetzelfde. Het ligt ook niet zo zeer aan jullie hoor, net zo hard met mijn eigen rol in de KSC ben ik wel ff klaar op het momentKomt wel weer goed. een keertje
quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat stu al zegt een beetje. Het is te veel van hetzelfde. Het ligt ook niet zo zeer aan jullie hoor, net zo hard met mijn eigen rol in de KSC ben ik wel ff klaar op het momentKomt wel weer goed. een keertje
Lees hierboven, we doen het met z'n allen, het ligt niet alleen aan jou ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees het nagenoeg dagelijks en weet dat ik een van de veroorzakers ben
quote:
Hey Mopquote:
Ik leef met veel rugpijn dus dit valt nog meequote:
Kan ik ondertussen even verder gaan met Windows opnieuw installeren op de laptop... de eerste 105 updates zijn bijna klaarquote:
Foto?quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Hey Mop
[..]
Ik leef met veel rugpijn dus dit valt nog mee
Maar het resultaat mag er zijn
rood-goud met slingers, ballen, kettingen en engelenhaar
en wit-rode en witte lampjes
We zien het wel. Zoals gezegd zal ik hier niet (meer) dagelijks blijven meedoenquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lees hierboven, we doen het met z'n allen, het ligt niet alleen aan jou ofzo
Ja fijn klusje welquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen even verder gaan met Windows opnieuw installeren op de laptop... de eerste 105 updates zijn bijna klaar.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldigquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. En dan haalt het daarna de updates op de updates weer opquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen even verder gaan met Windows opnieuw installeren op de laptop... de eerste 105 updates zijn bijna klaar.
Lieverdjequote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Hey Mop
[..]
Ik leef met veel rugpijn dus dit valt nog mee
Maar het resultaat mag er zijn
rood-goud met slingers, ballen, kettingen en engelenhaar
en wit-rode en witte lampjes
Helemaal als je denkt Windows Update wel even te kunnen draaien, terwijl je een film gaat kijken, en je er na de film achter komt dat hij is blijven hangen toen het downloaden van de updates 99% klaar wasquote:
Keequote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zien het wel. Zoals gezegd zal ik hier niet (meer) dagelijks blijven meedoen
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook een jaar weggeweest. Gewoon omdat je weet wel.
Foto volgt nog welquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Foto?![]()
Ik heb er zelf soms ook last van en vind het zwaar klote
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doenquote:
Oh jeetjequote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
[..]
Foto volgt nog wel
Ik zou eigenlijk onder het mes moeten (2 wig-vormige wervels) maar het risico dat ik daar een verlamming van over houd is me te groot
Ik doe wel een operatie als ik niet meer met Ibuprofen de pijn kan stillen
Ja lekker is dat, helaas herkenbaar...quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal als je denkt Windows Update wel even te kunnen draaien, terwijl je een film gaat kijken, en je er na de film achter komt dat hij is blijven hangen toen het downloaden van de updates 99% klaar was.
als jij het niet bent is GF het welquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doen
Ik ken het, vind het ook o zo fijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal als je denkt Windows Update wel even te kunnen draaien, terwijl je een film gaat kijken, en je er na de film achter komt dat hij is blijven hangen toen het downloaden van de updates 99% klaar was.
Yippiequote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
[..]
Foto volgt nog wel
Hier is het soms steken en gelukkig niks meer en geef je groot gelijk omtrent de operatiequote:Ik zou eigenlijk onder het mes moeten (2 wig-vormige wervels) maar het risico dat ik daar een verlamming van over houd is me te groot
Ik doe wel een operatie als ik niet meer met Ibuprofen de pijn kan stillen
Ja, eerst 105... nu weer 42... ben benieuwd hoeveel er volgenquote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. En dan haalt het daarna de updates op de updates weer op
Want waarom een slim update-systeem maken
Het gekke is dat ik er minder last van heb nu ik zwanger ben geweest..quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, vind het ook o zo fijn
[..]
Yippie
[..]
Hier is het soms steken en gelukkig niks meer
Nou ja, ik zie welquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij het niet bent is GF het wel
kom op gekkie, iedereen heeft hier overmatig gepost, die verslaving zwakt vanzelf wel een beetje af
Komt door het tijdsverschilquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doen
Dat dusquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom op gekkie, iedereen heeft hier overmatig gepost, die verslaving zwakt vanzelf wel een beetje af
iedereen heeft wel een periode dat hij wat meer en dan weer wat minder post.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik pasquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee!
We gaan een KSC nieuws kanaal maken op youtube, waar elke dag de samenvattingen van de KSC-draadjes worden gegeven. Daarnaast is er ook ruimte voor een 'KSC boulevard' programma, waarin we de levens van KSC leden tot het naatje gaan analyseren. Verder natuurlijk alles in een mooie setting en door presentatrices met een subtiele inkijk.
Ik stel voor dat we de dames morgen auditie laten doen.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee!
We gaan een KSC nieuws kanaal maken op youtube, waar elke dag de samenvattingen van de KSC-draadjes worden gegeven. Daarnaast is er ook ruimte voor een 'KSC boulevard' programma, waarin we de levens van KSC leden tot het naatje gaan analyseren. Verder natuurlijk alles in een mooie setting en door presentatrices met een subtiele inkijk.
Ik stel voor dat we de dames morgen auditie laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |