Cijfers zeggen niets, neem dat maar van mij aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. De cijfers tonen aan dat ik een van de meest actieve posters hier ben dus daar is iets aan te doen
Ja, precies, ik heb een periode heel weinig gepost en post op het moment weer veel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een periode dat hij wat meer en dan weer wat minder post.
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets, neem dat maar van mij aan
Ik solliciteer bij deze voor presentatricequote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee waarbij we allemaal op de hoogte blijven van het KSC-gedoe.
We gaan een KSC nieuws kanaal maken op youtube, waar elke dag de samenvattingen van de KSC-draadjes worden gegeven. Daarnaast is er ook ruimte voor een 'KSC boulevard' programma, waarin we de levens van KSC leden tot het naatje gaan analyseren. Verder natuurlijk alles in een mooie setting en door presentatrices met een subtiele inkijk.
Ik stel voor dat we de dames morgen auditie laten doen.
Je collega hoopte zeker dat je een oogje had op de kapstok?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kwam dus zo op mijn werk, zoals wel vaker. Liep het kleedlokaal in, pak een overall uit het kastje, en loop naar mijn kluis. Heb ik toch bijna een RVS pin in mijn oog![]()
!
Een of andere bosmongool had het blijkbaar in zijn hoofd gehaald om een GIGANTISCHE stalen kapstok in het smalle stuk tussen de rijen kluisjes te hangen, met stalen driehoeken als haakjes, PRECIES op ooghoogte.
Stom toevallig was degene die eindverantwoordleijk is voor alle ARBO-gerelateerde zaken vandaag op t werk, dus daar heb ik meteen een klacht ingediend over dat onding, en zij stelde mij in het gelijk. Er wordt z.s.m. actie ondernomen en dat ding wordt of verplaatst (hoger of ergens anders), of verwijderd.
Uhuquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een periode dat hij wat meer en dan weer wat minder post.
eenschquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets, neem dat maar van mij aan
Top ideequote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jongens, ik heb een allerknaken goed idee waarbij we allemaal op de hoogte blijven van het KSC-gedoe.
We gaan een KSC nieuws kanaal maken op youtube, waar elke dag de samenvattingen van de KSC-draadjes worden gegeven. Daarnaast is er ook ruimte voor een 'KSC boulevard' programma, waarin we de levens van KSC leden tot het naatje gaan analyseren. Verder natuurlijk alles in een mooie setting en door presentatrices met een subtiele inkijk.
Ik stel voor dat we de dames morgen auditie laten doen.
stuur pesters maar door naar mij hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijn
De vraag is alleen of je dat ook echt wel wiltquote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet wel dat ik dan voortaan op de hoogte ben van alle KSC ins en outs.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je dat ook echt wel wilt
Dan is wel die discussie van hoe snel de KSC zal gaan en of we het allemaal nog kunnen volgen van de baan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koenquote:
Je bent aangenomen!quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik solliciteer bij deze voor presentatrice
Weet je wel hoe smeuiig, die verhalenquote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand andersquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen ongetwijfeld over verdeeld zijn
Mooi nummerquote:
Jij weet wel waarom.quote:
deze gezien?quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet wel dat ik dan voortaan op de hoogte ben van alle KSC ins en outs.
Jeejquote:
Die moet ik nog steeds updaten.quote:
Ik ben voorquote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze gezien?
[..]
Jeej
gingen wij trouwens niet trouwen?
Ja, ik zal het van je aannemen D.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand anders
Jaquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
En en en, gaan we dan samen met de andere LL naar de club van GF?Ik durf niet alleen
van jou kun je het wel aannemenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand anders
quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
ik heb nog vrijkaartjes zat..
Goed planquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen naar bed te gaan
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ga er voor, ik ga zo ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook met max een half uurtje, morgen vroeg opquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Dat leek mij ook, maar het is prettig dat bevestigd te zienquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou kun je het wel aannemen
Meneer taartquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?
er heeft zich nog geen nieuwe vrijwilliger gemeldquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer taartAlsof die nog niet genoeg gebloed heeft
Die is dan vaak de gebeten neus!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer taartAlsof die nog niet genoeg gebloed heeft
Ik heb nog wel een verhaaltje voor jequote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, daardoor kwam ik ook op die associatie van hoe we de discussie van net konden oplossen.quote:
ooitquote:
Is weer eens wat anders dan de gebeten hondquote:
quote:
Mijn matige grap, wat doe je.quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de gebeten hond
Ja, al heb je het al gelezen, toch komenquote:
Totoroquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Totoro plakt tegen mijn scherm. Kutbeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |