van jou kun je het wel aannemenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Vast, maar daarom zei ik ook dat je het van mij moest aannemen, niet van iemand anders
quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
ik heb nog vrijkaartjes zat..
Goed planquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen naar bed te gaan
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ga er voor, ik ga zo ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook met max een half uurtje, morgen vroeg opquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Dat leek mij ook, maar het is prettig dat bevestigd te zienquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou kun je het wel aannemen
Meneer taartquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?
er heeft zich nog geen nieuwe vrijwilliger gemeldquote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke man is dit keer de gebeten mannetjesspin?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer taartAlsof die nog niet genoeg gebloed heeft
Die is dan vaak de gebeten neus!quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer taartAlsof die nog niet genoeg gebloed heeft
Ik heb nog wel een verhaaltje voor jequote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, daardoor kwam ik ook op die associatie van hoe we de discussie van net konden oplossen.quote:
ooitquote:
Is weer eens wat anders dan de gebeten hondquote:
quote:
Mijn matige grap, wat doe je.quote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de gebeten hond
Ja, al heb je het al gelezen, toch komenquote:
Totoroquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Totoro plakt tegen mijn scherm. Kutbeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |