SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Ik vind het een lekker spelertje, en als je er niet meer dan 4 miljoen voor hoeft te betalen lijkt hij me niet verschrikkelijk overpriced.quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
[..]
Voor 4 miljoen, wel een beetje veel
Maar de TL geeft dit aan:
[..]
En hij is goedkoper qua loon dan de anderen.
Ach, laat mij een lol hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
Een naam TT en den FIPO!![]()
![]()
Ik ben trouwens lesdicties DutchieBre.
Doe ik ook, ik wilde t all1 ff melden.quote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ach, laat mij een lol hebben..
Bedankt voor de tip. Welke specialiteiten zou een spits moeten hebben? Koppen? En vleugelspelers de spec. snel? Verdedigers spec. onvoorspelbaarquote:Op zondag 12 december 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
Hovenier, ik heb misschien nog wel een aandachtspuntje voor je spelersjacht, zeker aangezien je middenveld wat zwakker is: Zorg voor voldoende specialiteiten op de juiste plaatsen in je team. Wie weet maak je belangrijke goals via SE's
Ja, de prijs valt wel mee in vergelijking met andere spelers.quote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker spelertje, en als je er niet meer dan 4 miljoen voor hoeft te betalen lijkt hij me niet verschrikkelijk overpriced.
Zorg voor in ieder geval zo'n 3 koppers. Liefst in je verdediging, kan evt ook op middenveld en in aanval.quote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Welke specialiteiten zou een spits moeten hebben? Koppen? En vleugelspelers de spec. snel? Verdedigers spec. onvoorspelbaar
Das lache!quote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef klootzzz het volgende:
Grappig mijn familie komt uit Chile en daar heb ik dan ook deels mijn team naam aan te danken!
Je speelt toch niet in Coquimbo he, de harde kern van het lokale team heet "Al Hueso Pirata", de haven van deze kleine stad was in het verleden berucht vanwege de vele piraten die hier aan meerden.
Dus niet in Coquimbo denk.quote:GP Team 3 (284435)
Chile, Metropolitana, VI.38
Wtfquote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik gaat ff AoE III star wars versie spelen. Ben er dus ook ff tussen uit.
quote:Cedrik Standfest (229640993)
24 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2010
Germany
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 12-12-2010 (2/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 43 270
Loon: 9 876 ¤ (8 230 ¤) /week inclusief 20% bonus
158 016 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 5/20 matig
Da's de hoofdstad en metropool van Santiago, ik heb zelf ook nog veel te zien daar. Ik kan wel zeggen dat het een aanrader is als je van diversiteit houdt! Als je bijv in Santiago bent is het twee uurtjes rijden de bergen in om te skieen en als je die twee uurtjes de andere kant oprijdt lig je aan het strand, ideaal. Tevens is het land verschrikkelijk lang en vandaar ook zeer divers, met tropisch , woestijn, mediteraans, scandivanisch en een pool klimaat.quote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das lache!Ooit moet ik daar ook nog eens heen. Mja er staan zo veel landen op mn lijstje.
Ik speel tegen :
[..]
Dus niet in Coquimbo denk.
Zaterdag.quote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
Op welke dag kan je stafleden ontslaan zonder dat je nog extra loon moet doorbetalen?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:
Nog geblesseerd voor vanavond, maar daarom wel een 400k onder zijn tv!quote:9. Denisas Stankovskis (243471878)
22 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2011
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Bifröst (sinds 12-12-2010)
Total Skill Index (TSI): 38 810
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Geblesseerd 1 we(e)k(en) geblesseerd
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 14/20 bovennatuurlijk
Spelhervatting: 3/20 slecht
nice!quote:Op zondag 12 december 2010 18:09 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, mijn laatste spits ook binnen:
[..]
Nog geblesseerd voor vanavond, maar daarom wel een 400k onder zijn tv!
Gezien je sterke verdediging en aanval en je zwakke middenveld zou ik counteren. Weet natuurlijk niet hoe het staat met het passen van je verdedigers, maar zo op het eerste oog lijkt counteren me goed voor jou. Je zou je middenveld zelfs nog iets kunnen versterken, om nog beter te counteren.quote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Ik ben niet zo thuis in de speeltactieken.
Zou iemand kunnen kijken wat de beste tactiek is voor mijn team: Shark-attack! ?
Een vriend van me zei1 jaar geleden counter maar aangezien er de nodige dingen zijn verandert weet ik niet of dat nog relevant is.
Dank u.
Ja, geld moet rollenquote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef vanpers het volgende:
En 15 Miljoen lichter in 4 dagen zie ik![]()
quote:Ali Benkirane 16j 30 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: goed (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: slecht (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
Mijn 2 top talenten momenteel in de jeugdquote:Dorus Buitenhek
15 jaar en 76 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Seau! Dat is best fijn!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Mijn 2 top talenten momenteel in de jeugd
Dat moet toch wel lukken met die spelers, zijn idd mooie jonge waardevolle spelers.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, geld moet rollenWel redelijk jonge en waardevaste spelers gekocht, dus dat scheelt!
En alles om de VII en zijn 21:00 u. te voorkomen natuurlijk
Dank! Lekker jong in ieder geval, net als die van jou! Wat train je?quote:Op zondag 12 december 2010 18:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken met die spelers, zijn idd mooie jonge waardevolle spelers.
Mooi teampje heb je
Ok bedankt! Dus je denkt dat dit beter werkt dan helemaal geen speciale tactiek?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gezien je sterke verdediging en aanval en je zwakke middenveld zou ik counteren. Weet natuurlijk niet hoe het staat met het passen van je verdedigers, maar zo op het eerste oog lijkt counteren me goed voor jou. Je zou je middenveld zelfs nog iets kunnen versterken, om nog beter te counteren.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Seau! Dat is best fijn!Vooral die eerste!
Counteren dus als tactiek. Verder per week natuurlijk altijd kijken wat de sterke kanten zijn van je tegenstander zijn en daar proberen op in te spelen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ok bedankt! Dus je denkt dat dit beter werkt dan helemaal geen speciale tactiek?
Normaal train ik positiespel maar sinds het tussenseizoen train ik korte pas. Zal wel komen omdat je het resultaat daarvan wat sneller ziet. Wacht nog even tot mijn wonderbaarlijke passer van 22 naar wereldklasse is gestegen en dan ga ik denk ik weer terug richting positiespel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dank! Lekker jong in ieder geval, net als die van jou! Wat train je?
Ik zal overigens dit seizoen nog niet hele hoge ogen gooien, zeker gezien het passen wat mijn gemiddelde verdedigers hebben, maar handhaving moet goed kunnen.
quote:
Je mag mijn team wel supporterenquote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef Gijs_ het volgende:
Drie supporterslots vrij trouwens, liefhebbers?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je mag mijn team wel supporteren
Dynamo Delft (503460)
Yep, en dat gaat na dit seizoen niet anders worden, denk ik. Zit voorlopig ff vast aan positiespeltraining voor hele jonge talentenquote:
Heb je in mijn HT Live staanquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben sinds voor het eerst in tijden ook weer eens benieuwd wat mijn teampje vandaag gaat doen
quote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Claus Prent van PRT in de 5e minuut helemaal vrij om te scoren. 0-1 voor de bezoekers.
*@#$#@%$^&$#$^#^"e:BS kwam in de 6e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen JonᨠVebr de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef vanpers het volgende:
Zag het Gijs, mijn tegenstander al een kans gemist.
Flap is ook een supporter rijker!
Ja, beetje jammer. Maar ik heb zijn middenveld nog meer verzwakt dus dat zou goed moeten komen.. Hooguit een rode kaart kan mijn dag vandaag verzieken.quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef vanpers het volgende:
Drassss:
Een dolenthousiaste menigte zag in de 15e minuut Cswers-speler Juan Carlos Vere vanaf de linkerflank doorbreken naar een vrije positie voor het doel. Schijnbaar moeiteloos lepelde hij de gelijkmakende 1-1 achter de keeper.
idd..quote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Wat een klote tijd beginnen die wedstrijden toch in de VII.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
Possie doet het er gewoon om he... Belmonte weer gescoord
you said it!quote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Wat een klote tijd beginnen die wedstrijden toch in de VII.
Wat is je teamnaam ook alweer?quote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
doemijdiema! ben jou net ook gaan supporteren
ik heb nog 3 plekken over. Wie wil?
Je hebt er een supporter bijquote:
u wordt nu gesupporterdquote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel eentje ruilen.
FC Mattheus Eugenius
Ik natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
doemijdiema! ben jou net ook gaan supporteren
ik heb nog 3 plekken over. Wie wil?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Koning.Keizer.Admiraal.
EDIT - ik zie dat we al elkaars supporter zijn
We gaan vrolijk door met sprokkelen..quote:In de 37e minuut viel Stephan Prent van PRT op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Stephan Prent resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Sorry niet gezien!quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Drassss het volgende:
Blehhhh saaie wedstrijd. Klootzzz doe er iets aan.
quote:
Dank!quote:Na 42 minuten vond PRT-speler Jannes Prent een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 1-2 zetten.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoor je stoel piepen van ongeduld.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef vanpers het volgende:
[..]
De 2de helft ja!
Of bedoel je Barca
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het stadion van de tegenstander, met ruimte voor 40500, dus gna gna, weinig inkomstenquote:De 15330 toeschouwers die vandaag afreisden naar Het Colosseum werden overvallen door hevige regenbuien.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]Staat al 1-1 zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier maar 22k..quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Flappekz het volgende:
Huh? Een derby in de zon, en slechts 12k toeschouwers
tja, goed of slecht zo'n beginquote:Een geweldige combinatie door het midden bracht Novio in de 2e minuut bijna op voorsprong, maar de lob van Claudio Daniel Sbampato raakte de lat.
Ik volg mn div in hattrick en jullie wedstrijden hierquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dank U
Volgen jullie ook zoveel wedstrijden op het moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi.quote:
ouch! domme actie van hemquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Xummon het volgende:
ploeg die in mij div vorig seizoen meedeed om de titel is vandaag zijn team vergeten op te stellen en heeft dus een WO aan zijn broek hangen
hij is wel actief met transfersquote:(20:50)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:48)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:48)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:45)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:44)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:37)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:36)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg mn div in hattrick en jullie wedstrijden hierHaha ik volg hetzelfde, mijn competitie, een boel FOK mensen en Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0
Villa
![]()
Das een strategisch spelletje waar je legers en gebouwtjes moet bouwen enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wtf
Is dat een mod?
Nieuwste aanwinst:
[..]
Maar een nieuwe Fok! id aan genomen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Ik ben niet zo thuis in de speeltactieken.
Zou iemand kunnen kijken wat de beste tactiek is voor mijn team: Shark-attack! ?
Een vriend van me zei1 jaar geleden counter maar aangezien er de nodige dingen zijn verandert weet ik niet of dat nog relevant is.
Dank u.
Dit klinkt goed... centrum ook extra dichtgetimmerd deze wedstrijdquote:Glenn van Basten van Star75 probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.
quote:De vrije trap van PRT in de 64e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Gied Prent, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 1-3! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
het eerste punt voor VJ is binnenquote:Een aantal toeschouwers vond dat de scheidsrechter in de 16e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Dynamo-speler Bennie van Groningen slechts met geel bestrafte.
3-0 al wederom je coach.. lekker bezigquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
Binnen 15 minuten mn 1e gele kaart alweer gepakt.
Zowaar 2-0 voor en de eerste van den Bosch die gescored heeft!!![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef vanpers het volgende:
Bij mij na 65 minuten nog steeds 0-0 en geen kansen in de 2de helft.
En Belmonte maakt 3-0quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
Binnen 15 minuten mn 1e gele kaart alweer gepakt.
Zowaar 2-0 voor en de eerste van den Bosch die gescored heeft!!![]()
quote:23:41
Jdrzej Haczek kon niet uit de voeten op het doorweekte veld. Van zijn befaamde technische kunnen was niets te zien.
quote:Dynamo-speler Radboud van Groningen kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 27e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Reinder van Groningen moest laten vervangen.
quote:
quote:29:00
Jamess kwam op voorsprong in de 29e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Alexander Stevens was de doelpuntenmaker.
quote:
en meteen ook maar verdediger nr.2 eraf..quote:
quote:Tot diepe teleurstelling van de Dynamo-fans kon Erich van Groningen de pijn echt niet verbijten en dus moest hij van het veld. Reserve Nand van Groningen nam zijn positie over.
niet bepaald neequote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
Moon,,, het zit je ook echt niet mee qua blessures zeg.
Daar ging mn spits...en ik kwam al niet door zn verdediging heenquote:33:49
Willem van Beem van Olafs fc ging neer. Zijn vervanger wilde z'n trainingspak al uitdoen, maar een wissel bleek niet nodig.
32:49
De scheidsrechter kende in de 32e minuut geen genade toen hij KKA-speler Vladimiro Omoretto de rode kaart voorhield. Gezien de voorafgaande actie - hij haalde een tegenstander grof van achteren neer - was de veldverwijdering meer dan terecht.
quote:Gerard-Jan van Groningen werd er bij Dynamo in gestuurd voor Thim van Groningen, die in de 34e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Dat gaat wel snelquote:
verdomme in 7 minuten tijd.. 3 van mn 4 verdedigers er geblesseerd af...quote:
quote:36:31
De naam van Pieter-Paul Frerichs galmde door het stadion nadat hij in de 36e minuut na een aanval door het midden KKA op een 1-0 voorsprong had gezet.
ja echt zwaar kut gewoon!quote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verdomme in 7 minuten tijd.. 3 van mn 4 verdedigers er geblesseerd af...![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
32:00 Andres Iniesta mocht ongestoord door het midden opkomen en na een een-tweetje met Pedro stond hij tot zijn eigen verbazing alleen voor de keeper! Hij wordt echter niet van de wijs gebracht aarzelt niet en schiet! 2-0!
belachelijk gewoon.. soms is HT echt een kut spel.. en vanavond is zo'n avond..quote:
herkenbaar...quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
belachelijk gewoon.. soms is HT echt een kut spel.. en vanavond is zo'n avond..
Bij jou is het wel erg stil ja de tweede helft!quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef vanpers het volgende:
Laatste 5 minuten gaan in, ben benieuwd of er nog wat gebeurd.
Blessuresquote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. en er is geen passend woord om dit te beschrijven..
Schakel ook net in. Dit slaat echt nergens meer op!quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Drassss het volgende:
Ik heb er geen woorden voor wat er bij Moon allemaal aan de hand is op het veld....
ik ga maar eens afsluiten.. dit is het aanzien niet meer waard... wat een belachelijke kut avond dit...quote:41:02
De keeper moest vervangen worden door een veldspeler, een zware taak voor Lou van Groningen.
40:41
In de 40e minuut liep Jurrien van Groningen bij een botsing een heupblessure op en kon niet meer verder spelen. Dynamo moest met een man minder doorspelen, omdat er geen wissels meer waren.
Saai om zo'n wedstrijd te volgen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij jou is het wel erg stil ja de tweede helft!
WTF?!?quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef MrMoon het volgende:
en blessure nr.4
[..]
ik ga maar eens afsluiten.. dit is het aanzien niet meer waard... wat een belachelijke kut avond dit...
quote:
Allen dus in 13 minuten geblesseerd er af. echt niet normaal.quote:Radboud van Groningen 27'
Erich van Groningen 31'
Thim van Groningen 34'
Jurrien van Groningen 40'
Je mag wel 4x wisselen, dat is dan nog 1 gelukje.quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef MrMoon het volgende:
en blessure nr.4
[..]
ik ga maar eens afsluiten.. dit is het aanzien niet meer waard... wat een belachelijke kut avond dit...
dat mag dus niet..quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je mag wel 4x wisselen, dat is dan nog 1 gelukje.
ik zou op zijn minst een berichtje sturen naar de GM's dat dit wel een heel belachelijke situatie is? Of zeg ik nu iets geks?quote:
dan spelen ze vast onder een schuilnaamquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is de tegenstander van Moon ook een familieteam?
Materazzi - Materazzi, Materazzi, Materazzi, Materazzi - Materazzi, Materazzi, Materazzi, - Materazzi, Materazzi, Materazzi,
idd.. het enige dat de pijn nog enigszins kan verzachten is een overwinning, maar met 10 man zit dat er niet echt in..quote:
Bij mij is jouw pot al afgelopen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
Bij mij is de 2e helft net bezig, maar de wedstrijd zou om 20:00u beginnen
Uiteindelijk 3-2. Toch lekker zo een 38 jarige coach.quote:Op zondag 12 december 2010 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
3-0 al wederom je coach.. lekker bezig
quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef MrMoon het volgende:
ik ben heeel benieuwd naar mijn verdedigingsratings van vanavond..
joh...quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh.... ff opzoeken...
![]()
![]()
![]()
Nah dat spoort goffer niet!!![]()
![]()
![]()
hij brengt het zo leuk na deze post zo:quote:
vond het grappigquote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef MrMoon het volgende:
en blessure nr.4
[..]
Jah.... weet ik veel..... Ik kom net online!quote:
Snap ik nu. Ik was nog maar net online, vandaar mn vraag.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij brengt het zo leuk na deze post zo:
[..]
vond het grappig
quote:45:00
AHP domineerde de wedstrijd en mocht 54 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 2-2 gemeld.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah.... weet ik veel..... Ik kom net online!
[..]
Snap ik nu. Ik was nog maar net online vandaar mn vraag.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gezien je sterke verdediging en aanval en je zwakke middenveld zou ik counteren. Weet natuurlijk niet hoe het staat met het passen van je verdedigers, maar zo op het eerste oog lijkt counteren me goed voor jou. Je zou je middenveld zelfs nog iets kunnen versterken, om nog beter te counteren.
Feli'squote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Heb met 2-1 gewonnen terwijl ik eigenlijk degradatie kanidaat #1 ben.
Tactiekvaardigheid was trouwens formidabel.
Kan het misschien ook dat mijn tegenstander hier veel minder goed uit de verf kwam zijn team scoorde veel minder sterren dan normaal?
tsja.. wat moet ik er anders van maken..quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
omg, het is bijna een slapstick. Tis zo triest dat het grappig is
als die prijs er zou zijn, dan wist ik het ook wel..quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Drassss het volgende:
Ik weet iig wie de pechvogel van het seizoen prijs gaat winnen
Dikke troostkus op je neusquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als die prijs er zou zijn, dan wist ik het ook wel..
misschien moet je dat doen op de wonden van mn spelers.. dan doet het al minder pijnquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Heb met 2-1 gewonnen terwijl ik eigenlijk degradatie kanidaat #1 ben.
Tactiekvaardigheid was trouwens formidabel.
Kan het misschien ook dat mijn tegenstander hier veel minder goed uit de verf kwam zijn team scoorde veel minder sterren dan normaal?
Edit: overigens leuk aan mijn competitie is dat er nu al geen enkel team meer is dat beiden wedstrijden heeft gewonnen!
Doe ik! Wellicht zijn ze dan max +1quote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien moet je dat doen op de wonden van mn spelers.. dan doet het al minder pijn
dank jequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe ik! Wellicht zijn ze dan max +1![]()
![]()
Okquote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Jouw tactiek heeft geen invloed op de sterren van de tegenstander en zo te zien speelde ie ook met hetzelfde team als anders. Misschien heeft ie wat vormdalers gehad vorige week
Terechte overwinning ook overigens!
Dat hij meer balbezit had is alleen maar positief voor je counter tactiekquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ok![]()
Hij had wel veel meer balbezit dan bij haha maar ik had weer meer kansen.
Dat lees ik nu ook inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat hij meer balbezit had is alleen maar positief voor je counter tactiek
tweede speler die dus onder vermogen presteert. Vooralsnog sta ik nog 0-1 voor, maar ben huiverig voor het laatste half uurtjequote:59:12
Het natte weer bood weinig gelegenheid tot snelle acties en met name Duman Mengi had daar last van.
ja pas maar op.. er kan veel gebeuren in een half uurtjequote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
goh, sinds de 29e minuut is dit weer de eerste mededeling
[..]
tweede speler die dus onder vermogen presteert. Vooralsnog sta ik nog 0-1 voor, maar ben huiverig voor het laatste half uurtje
prijs je gelukkig zou ik zeggen..quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef DutchieBre het volgende:
hier na 67 minuten 1 - 0 voor en nog niet eens een kaart of blessure gevallen
ho-ho, niet de goden verzoeken hequote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef DutchieBre het volgende:
hier na 67 minuten 1 - 0 voor en nog niet eens een kaart of blessure gevallen
tsja het is ook lachwekkend..quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
omg sorry, maar ik schoot in de lach toen ik dat las
![]()
ik meende wat ik eerder hier zei, ik zou iig een bericht naar de GM's sturen van deze belachelijke situatie. Er zal niets veranderen aan je uitslag ed, maar dit is echt niet normaalquote:
dat laatste is voor mij reden om het juist niet te doen.. het maakt toch geen klap uit..quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik meende wat ik eerder hier zei, ik zou iig een bericht naar de GM's sturen van deze belachelijke situatie. Er zal niets veranderen aan je uitslag ed, maar dit is echt niet normaal
quote:69:02
Toen Breda-speler Milan Vodanský vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
Hang-zequote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
De tering en dan werd er vanmiddag een opmerking gemaakt over spammen.![]()
Zie net pas dat t topic al weer bijna vol is.
Nouja veel plezier nog ik gaat bank hangen of slapen.
quote:66:24
De bezoekers weigerden op te geven en scoorden in de 66e minuut de gelijkmaker. (Jiang) (Hengsheng) scoorde de 3-3 na een perfecte pass van de rechterflank.
quote:
Ik postte ze in het verkeerde topicquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef BrandX het volgende:
mijn fans gaan straks helemaal uit hun panty![]()
![]()
quote:71:42
Een goed geplaatste vrije trap van Abel Ayala bracht het thuispubliek weer tot leven. De voorsprong van de bezoekers werd teruggebracht tot 1-2.
tja. Mijn spits met zwakke vorm. Maar hij doet zijn bestquote:75:45
De defensie van Jamess zette een counteraanval op, die Eugenio Vago in een mooie scoringspositie bracht. Hij kwam echter niet verder dan een schot dat de lat schampte.
nou ja ik mag toch aannemen dat ik mn portie voor het hele seizoen na vanavond toch wel gehad heb..quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Drassss het volgende:
Moon, je moet het maar zo zien.. Je hebt elk negatief puntje in een wedstrijd gehad. Vanaf nu kan het alleen maar goed gaan...
Ja... drama. Hopelijk vallen de blessures mee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja ik mag toch aannemen dat ik mn portie voor het hele seizoen na vanavond toch wel gehad heb..
quote:FC Novio Nijmegen - FC James's 2 - 4
79:33
Dat was de derde goal van Alexander Stevens, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.
79:17
In de 79e minuut kwamen de bezoekers op 2-4 via Alexander Stevens, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
78:44
Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Duman Mengi van Jamess in de 78e minuut helemaal vrij om te scoren. 2-3 voor de bezoekers.
77:19
Een goed geplaatste corner van Abel Ayala belandde op het hoofd van Phillip Guidry, die de bal hard inkopte en Novio een doelpunt bezorgde: 2-2.
Anders houdt het plezier ook snel op. Idd hopen dat de blessures enigszins meevallen...quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja ik mag toch aannemen dat ik mn portie voor het hele seizoen na vanavond toch wel gehad heb..
quote:
Ochja tegenslagen horen bij het spel... je kan natuurlijk wel overdrijven qua matchengine.quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Anders houdt het plezier ook snel op. Idd hopen dat de blessures enigszins meevallen...
Dat is ook waar. De kans is ook klein dat het volgende week weer zo gaat...quote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja tegenslagen horen bij het spel... je kan natuurlijk wel overdrijven qua matchengine.
3-3 gebleven tegen de degradant uit de VI, niet slecht dus!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef klootzzz het volgende:
[..]
3-3 gebleven tegen de degradant uit de VI, niet slecht dus!
Maar ik vind de tijden van de VII zo tergend dat ik me volgend seizoen in de VIII meldt.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef klootzzz het volgende:
[..]
3-3 gebleven tegen de degradant uit de VI, niet slecht dus!
Maar ik vind de tijden van de VII zo tergend dat ik me volgend seizoen in de VIII meldt.
Moorddadigquote:
Ja, en nu weet ik dat ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
MoorddadigDat verklaart dat waardeloze middenveld.
MOTS gespeeld de eerste twee wedstrijden of zo?quote:
Nee, dat was nog van vorig seizoen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
MOTS gespeeld de eerste twee wedstrijden of zo?
quote:
de kans dat zoiets überhaupt gebeurd is klein mag ik hopen..quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is ook waar. De kans is ook klein dat het volgende week weer zo gaat...
Dat kan nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, dat was nog van vorig seizoen denk ik.
Word gereset aan het begin van het seizoen! Of je hebt een keer MOTS gespeeld of veel transfers gehad met TS-hits.quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, dat was nog van vorig seizoen denk ik.
Hoe lijkt het met de +'jes?quote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de kans dat zoiets überhaupt gebeurd is klein mag ik hopen..
Hodfr, ik zie nu pas dat ik mijn 2 bekerwedstrijden heb geMOTSTquote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Word gereset aan het begin van het seizoen! Of je hebt een keer MOTS gespeeld of veel transfers gehad met TS-hits.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij heeft ze heel mooi oplopend. +1, +2, +3 en een +4
Echt triest.
Dat krijg je he, met een team vol Groningersquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt triest.
Of Amsterdammers....quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat krijg je he, met een team vol Groningers
Als t nou Hagenezen waren...
dat dus.. mn keeper verdomme +4quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |