Heb je in mijn HT Live staanquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben sinds voor het eerst in tijden ook weer eens benieuwd wat mijn teampje vandaag gaat doen
quote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Claus Prent van PRT in de 5e minuut helemaal vrij om te scoren. 0-1 voor de bezoekers.
*@#$#@%$^&$#$^#^"e:BS kwam in de 6e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen JonᨠVebr de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef vanpers het volgende:
Zag het Gijs, mijn tegenstander al een kans gemist.
Flap is ook een supporter rijker!
Ja, beetje jammer. Maar ik heb zijn middenveld nog meer verzwakt dus dat zou goed moeten komen.. Hooguit een rode kaart kan mijn dag vandaag verzieken.quote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef vanpers het volgende:
Drassss:
Een dolenthousiaste menigte zag in de 15e minuut Cswers-speler Juan Carlos Vere vanaf de linkerflank doorbreken naar een vrije positie voor het doel. Schijnbaar moeiteloos lepelde hij de gelijkmakende 1-1 achter de keeper.
idd..quote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Wat een klote tijd beginnen die wedstrijden toch in de VII.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
Possie doet het er gewoon om he... Belmonte weer gescoord
you said it!quote:Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Wat een klote tijd beginnen die wedstrijden toch in de VII.
Wat is je teamnaam ook alweer?quote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
doemijdiema! ben jou net ook gaan supporteren
ik heb nog 3 plekken over. Wie wil?
Je hebt er een supporter bijquote:
u wordt nu gesupporterdquote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel eentje ruilen.
FC Mattheus Eugenius
Ik natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
doemijdiema! ben jou net ook gaan supporteren
ik heb nog 3 plekken over. Wie wil?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Koning.Keizer.Admiraal.
EDIT - ik zie dat we al elkaars supporter zijn
We gaan vrolijk door met sprokkelen..quote:In de 37e minuut viel Stephan Prent van PRT op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Stephan Prent resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Sorry niet gezien!quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Drassss het volgende:
Blehhhh saaie wedstrijd. Klootzzz doe er iets aan.
quote:
Dank!quote:Na 42 minuten vond PRT-speler Jannes Prent een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 1-2 zetten.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoor je stoel piepen van ongeduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |