ik ben zenuwachtig voor de wedstrijd straks

Ik heb, kijkend naar mijn tegenstander, e.e.a. gesleuteld aan hoe mijn basisspelers moeten spelen (verdedigend, aanvallen, vanaf de vleugel ed). Mijn tegenstander heeft een erg goede verdediging (uitmuntend CV, goed op de vleugels) maar slechte aanval (slecht tot zwak). En gebleken is dat vooral zijn linkervleugel zwak is, en terugkijkend naar zijn verliesparijten verloor hij vooral op counters. Oh en zijn keeper is sinds laatste bekerduel geblesseerd.
Heb dus mijn linkerflank aanvallend gezet, met daarbij mijn linkerspits naar de vleugels toe (heeft ook zwak vleugelspel, dus moet kunnen imo) en mijn rechterspits normaal. En zo nog een paar tweaks, dus ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken. Volgens de fans heeft hij een licht overwicht.
Oh en hij heeft zijn laatste twee wedstrijden (beker en comp) verloren wat hem vertrouwen heeft moeten kosten, en ik heb de laatste drie gewonnen en bij mij lopen ze over van vertrouwen. En daarbij hebben van de 11 basisspelers 8 goed als vorm, eentje uitstekend, eentje redelijk en 2 matig, maar hebben veel ervaring.
ik moet gewoon winnen ja!
volgens mijn fans moet ik dit seizoen kampioen worden. Dus nogmaals, ik moet niet alleen winnen, ik ga winnen