prijs je gelukkig zou ik zeggen..quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef DutchieBre het volgende:
hier na 67 minuten 1 - 0 voor en nog niet eens een kaart of blessure gevallen
ho-ho, niet de goden verzoeken hequote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef DutchieBre het volgende:
hier na 67 minuten 1 - 0 voor en nog niet eens een kaart of blessure gevallen
tsja het is ook lachwekkend..quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
omg sorry, maar ik schoot in de lach toen ik dat las
![]()
ik meende wat ik eerder hier zei, ik zou iig een bericht naar de GM's sturen van deze belachelijke situatie. Er zal niets veranderen aan je uitslag ed, maar dit is echt niet normaalquote:
dat laatste is voor mij reden om het juist niet te doen.. het maakt toch geen klap uit..quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik meende wat ik eerder hier zei, ik zou iig een bericht naar de GM's sturen van deze belachelijke situatie. Er zal niets veranderen aan je uitslag ed, maar dit is echt niet normaal
quote:69:02
Toen Breda-speler Milan Vodanskũ vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
Hang-zequote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
De tering en dan werd er vanmiddag een opmerking gemaakt over spammen.![]()
Zie net pas dat t topic al weer bijna vol is.
Nouja veel plezier nog ik gaat bank hangen of slapen.
quote:66:24
De bezoekers weigerden op te geven en scoorden in de 66e minuut de gelijkmaker. (Jiang) (Hengsheng) scoorde de 3-3 na een perfecte pass van de rechterflank.
quote:
Ik postte ze in het verkeerde topicquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef BrandX het volgende:
mijn fans gaan straks helemaal uit hun panty![]()
![]()
quote:71:42
Een goed geplaatste vrije trap van Abel Ayala bracht het thuispubliek weer tot leven. De voorsprong van de bezoekers werd teruggebracht tot 1-2.
tja. Mijn spits met zwakke vorm. Maar hij doet zijn bestquote:75:45
De defensie van Jamess zette een counteraanval op, die Eugenio Vago in een mooie scoringspositie bracht. Hij kwam echter niet verder dan een schot dat de lat schampte.
nou ja ik mag toch aannemen dat ik mn portie voor het hele seizoen na vanavond toch wel gehad heb..quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Drassss het volgende:
Moon, je moet het maar zo zien.. Je hebt elk negatief puntje in een wedstrijd gehad. Vanaf nu kan het alleen maar goed gaan...
Ja... drama. Hopelijk vallen de blessures mee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja ik mag toch aannemen dat ik mn portie voor het hele seizoen na vanavond toch wel gehad heb..
quote:FC Novio Nijmegen - FC James's 2 - 4
79:33
Dat was de derde goal van Alexander Stevens, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.
79:17
In de 79e minuut kwamen de bezoekers op 2-4 via Alexander Stevens, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
78:44
Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Duman Mengi van Jamess in de 78e minuut helemaal vrij om te scoren. 2-3 voor de bezoekers.
77:19
Een goed geplaatste corner van Abel Ayala belandde op het hoofd van Phillip Guidry, die de bal hard inkopte en Novio een doelpunt bezorgde: 2-2.
Anders houdt het plezier ook snel op. Idd hopen dat de blessures enigszins meevallen...quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja ik mag toch aannemen dat ik mn portie voor het hele seizoen na vanavond toch wel gehad heb..
quote:
Ochja tegenslagen horen bij het spel... je kan natuurlijk wel overdrijven qua matchengine.quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Anders houdt het plezier ook snel op. Idd hopen dat de blessures enigszins meevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |