Geniaal bedankt alvast weer voor je moeite en inzet!quote:Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zal het komend seizoen wel weer doen. Ik zal vanavond een topic openen.
Nee ik weet t.quote:Op maandag 29 november 2010 19:44 schreef ScudRaket het volgende:
Possie, je teamnaam is nou niet echt bevordelijk voor het publiceren van de tussenstanden.
heulemaal niet!!! Dan : van den Bosch.quote:
Ja hoor gewoon het zelfde doen als de rest hier boven.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef klootzzz het volgende:
Kan ik nog mee doen met me team vol met brave jongetjes?-)
Staat in de OP van dit topic:quote:Op maandag 6 december 2010 08:18 schreef DutchieBre het volgende:
Kan iemand misschien een linkje geven naar het topic waar wordt uitgelegd hoe de punten worden gegeven bij deze awards, heb er namelijk geen idee van !
Thx voor de snelle update Scud!!quote:Op zondag 5 december 2010 23:45 schreef ScudRaket het volgende:
Week 1:
[ afbeelding ]
N.B. Men kan nog inschrijven tot zondag 12 december 19.59!!!
Daar komt de Multivlaai-Award voor!quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Xummon het volgende:
wordt de Gary Lineker Award vanaf dit seizoen nu uitgereikt aan de speler die het vaakste op het veld poept of?????
Weer goed werk met de snelle updatequote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef ScudRaket het volgende:
Week 2: Met 2 leiders in zowel VJ als GL.
[ afbeelding ]
Veranderd voor de volgende update.quote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Weer goed werk met de snelle update![]()
Ik heb nog wel twee kleine opmerkingen: ik mis mijn rode sterretje, aangezien ik de voorlaatste editie van VJ had gewonnen...
En mijn teamnaam in United, niet untied
quote:Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef ScudRaket het volgende:
Week 3: Met diepFries als leider in VJ, het moet niet gekker worden
[ afbeelding ]
Ik ben weer lekker op wegquote:Op maandag 5 november 2007 09:53 schreef Ruudt het volgende:
En toen lag HT down..
Proud2beDiepfries is in ieder geval de winnaar van de Vinnie Jones Award met 42 punten.
Mehh, een beetje stuck in the middlequote:Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef ScudRaket het volgende:
Week 3: Met diepFries als leider in VJ, het moet niet gekker worden
[ afbeelding ]
Dan heb je een andere wedstrijd dan ik gezien, ik zie alleen een pleister in jouw teamquote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
volgens mij had ik een gele kaart, dan klopt het toch niet dat ik een -3 heb?
klopt, foutjequote:Op maandag 27 december 2010 00:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan heb je een andere wedstrijd dan ik gezien, ik zie alleen een pleister in jouw team
quote:
quote:
Zo jammer van mn -3 van vorige week.... Nu in 2 weken dus 0 punten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef ScudRaket het volgende:
Week 5: Waar er lekker geschopt werd.
[ afbeelding ]
Winnaars van vorige edities.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat betekenen die sterretjes eigenlijk?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe kan je eigenlijk 0 Punten halen? door een Walkover?
die is meer van de bruine sterretjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[Insert willekeurige opmerking over Vullie]
Van bruin naar blauw in een paar minutenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die is meer van de bruine sterretjes
en als je niet uit kijkt wordt het sterretje een barstquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van bruin naar blauw in een paar minuten
Saai weekje inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Met veel verschuivingen maar weinig geschop.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Met veel verschuivingen maar weinig geschop.
[ afbeelding ]
Verkeerd topic...sorrie...!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:14 schreef Flappekz het volgende:
Sorry Koek... maar mn spelers hebben wat tegen Fransen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |