Jah.... weet ik veel..... Ik kom net online!quote:
Snap ik nu. Ik was nog maar net online, vandaar mn vraag.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij brengt het zo leuk na deze post zo:
[..]
vond het grappig
quote:45:00
AHP domineerde de wedstrijd en mocht 54 procent balbezit laten aantekenen.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 2-2 gemeld.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah.... weet ik veel..... Ik kom net online!
[..]
Snap ik nu. Ik was nog maar net online vandaar mn vraag.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gezien je sterke verdediging en aanval en je zwakke middenveld zou ik counteren. Weet natuurlijk niet hoe het staat met het passen van je verdedigers, maar zo op het eerste oog lijkt counteren me goed voor jou. Je zou je middenveld zelfs nog iets kunnen versterken, om nog beter te counteren.
Feli'squote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Heb met 2-1 gewonnen terwijl ik eigenlijk degradatie kanidaat #1 ben.
Tactiekvaardigheid was trouwens formidabel.
Kan het misschien ook dat mijn tegenstander hier veel minder goed uit de verf kwam zijn team scoorde veel minder sterren dan normaal?
tsja.. wat moet ik er anders van maken..quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
omg, het is bijna een slapstick. Tis zo triest dat het grappig is
als die prijs er zou zijn, dan wist ik het ook wel..quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Drassss het volgende:
Ik weet iig wie de pechvogel van het seizoen prijs gaat winnen
Dikke troostkus op je neusquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als die prijs er zou zijn, dan wist ik het ook wel..
misschien moet je dat doen op de wonden van mn spelers.. dan doet het al minder pijnquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Heb met 2-1 gewonnen terwijl ik eigenlijk degradatie kanidaat #1 ben.
Tactiekvaardigheid was trouwens formidabel.
Kan het misschien ook dat mijn tegenstander hier veel minder goed uit de verf kwam zijn team scoorde veel minder sterren dan normaal?
Edit: overigens leuk aan mijn competitie is dat er nu al geen enkel team meer is dat beiden wedstrijden heeft gewonnen!
Doe ik! Wellicht zijn ze dan max +1quote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien moet je dat doen op de wonden van mn spelers.. dan doet het al minder pijn
dank jequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe ik! Wellicht zijn ze dan max +1![]()
![]()
Okquote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Jouw tactiek heeft geen invloed op de sterren van de tegenstander en zo te zien speelde ie ook met hetzelfde team als anders. Misschien heeft ie wat vormdalers gehad vorige week
Terechte overwinning ook overigens!
Dat hij meer balbezit had is alleen maar positief voor je counter tactiekquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ok![]()
Hij had wel veel meer balbezit dan bij haha maar ik had weer meer kansen.
Dat lees ik nu ook inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat hij meer balbezit had is alleen maar positief voor je counter tactiek
tweede speler die dus onder vermogen presteert. Vooralsnog sta ik nog 0-1 voor, maar ben huiverig voor het laatste half uurtjequote:59:12
Het natte weer bood weinig gelegenheid tot snelle acties en met name Duman Mengi had daar last van.
ja pas maar op.. er kan veel gebeuren in een half uurtjequote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
goh, sinds de 29e minuut is dit weer de eerste mededeling
[..]
tweede speler die dus onder vermogen presteert. Vooralsnog sta ik nog 0-1 voor, maar ben huiverig voor het laatste half uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |