Pfoej, je vraagt ook wel wat zeg...quote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had gevraagd om een bos zoals mn huidige plaatje\logo, dan iets van een veld, mn team naam en iets met een kluitje. Mja ik zie dat bos uit mn huidige logo niet terug, zie geen veld maar all1 een grote kluit.
Vroeg het me puur af, omdat jij die pic strategie hebt en dan kunnen psychologen helemaal helpen. Ik heb er maar 1tje en dat lijkt me net weer te weinig?quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In beide gevallen: nul.
Maar je brengt me wel op ideeen. Heb daar nog nooit over nagedacht
Ik weet t. Daarom vraag ik hier ook om jullie menig. Het kan zijn dat ik teveel verwacht en of vraag.quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pfoej, je vraagt ook wel wat zeg...
1 is geen, is mij altijd geleerdquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeg het me puur af, omdat jij die pic strategie hebt en dan kunnen psychologen helemaal helpen. Ik heb er maar 1tje en dat lijkt me net weer te weinig?
Dat is net zoiets als iemand voor je bedrijf zoeken die 18 jaar oud is, met minimaal 6 jaar werkervaring en een HBO-diplomaquote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t. Daarom vraag ik hier ook om jullie menig. Het kan zijn dat ik teveel verwacht en of vraag.
Een speler met goed wát?quote:Op zondag 12 december 2010 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie geen een speler met goed ls in je team?
quote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand voor je bedrijf zoeken die 18 jaar oud is, met minimaal 6 jaar werkervaring en een HBO-diploma
Probeer je mn (spam)record te verbreken.quote:
Ik ben het werk aan mn studie aan het uitstellen....moet nog een paper maken van 15 pagina's. Vandaag.quote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Probeer je mn (spam)record te verbreken.
Uitstellen ik ken dat.quote:Op zondag 12 december 2010 14:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben het werk aan mn studie aan het uitstellen....moet nog een paper maken van 15 pagina's. Vandaag.
Ga je op reis?quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitstellen ik ken dat.
Moet mn huisje nog goed aan kant brengen, moet mn tas nog inpakken... Gelukkig heb ik tot en met dinsdag.
Ik heb van de week een boek gekocht waarmee ik hoop wat uitstelgedrag te kunnen veranderen...quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitstellen ik ken dat.
Moet mn huisje nog goed aan kant brengen, moet mn tas nog inpakken... Gelukkig heb ik tot en met dinsdag.
irl of in ht?quote:Op [quote]
[b] Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er 5 aangenomen,
Werkt het al?quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb van de week een boek gekocht waarmee ik hoop wat uitstelgedrag te kunnen veranderen...
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005752454/index.html
inkoppertje hequote:
Geen idee, moet m nog lezen. Ga ermee beginnen direct als ik dit vak voor mn studie heb afgerond...waarschijnlijk morgen dusquote:Op zondag 12 december 2010 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Werkt het al?
Zow, heb nu een nieuwe trainer en de oude zit in de Eregalerij. Nu nog een nieuwe vlv kopen
Van Hagonline:quote:Op zondag 12 december 2010 15:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Psychologen helpen toch niet voor een PICstrategie?
.quote:Sportpsychologen
Deze zijn er voornamelijk om het zelfvertrouwen van je team omhoog te krijgen. Dat zelfvertrouwen is vooral van invloed op je aanvalsrating. Hoe hoger je zelfvertrouwen, hoe beter je aanval. Het zelfvertrouwen wordt bepaald door de uitslagen in officiële wedstrijden en door het aantal sportpsychologen die je in dienst hebt tijdens de economische update. Als je de ene na de andere wedstrijd wint, kun je het nut om te investeren in sportpsychologen in twijfel trekken. Maar wanneer je weer een wedstrijd verliest en zo het zelfvertrouwen van je team keldert, kan je psychologen inhuren om dit weer omhoog te krijgen. Sportpsychologen doen hun werk tijdens de economische update (zaterdag op zondag), na elke officiele wedstrijd krijgt je zelfvertrouwen ook een update, maar dan heeft het aantal sportpsychologen in je team geen invloed.
Het aantal sportpsychologen heeft in beperkte mate invloed op je teamgeest. Dit effect is amper waarneembaar, je kan dus best enkel sportpsychologen gebruiken als je ze nodig hebt voor je zelfvertrouwen.
Let op
Met een te hoog zelfvertrouwen loop je het gevaar om in competitiewedstrijden last te krijgen van onderschatting. Je middenveld zal hierdoor flink dalen. Je kan je zelfvertrouwen in de hand houden door je sportpsychologen te ontslaan voor de economische update
Jep ik heb 5 daagjes Disneyland Parijs kado gekregen.quote:
Werkt voor mij toch niet. Het komt nl door mn Add.quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb van de week een boek gekocht waarmee ik hoop wat uitstelgedrag te kunnen veranderen...
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005752454/index.html
Naais. Van wie?quote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jep ik heb 5 daagjes Disneyland Parijs kado gekregen.
[..]
Werkt voor mij toch niet. Het komt nl door mn Add.
Iemand jarig gister?quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Hahaha nee hoor gisteren meer dan genoeg gehad.Zit nu lekker aan de koffie en gooi zo de oven aan voor wat vers warm brood.
![]()
Van mn ouders. Ze zijn 40 jaar getrouwd eind december. Dus nemen ze hun kids en klein kids mee naar disneyland.quote:
Hmmmmz jammer.... dan moet ik de dop er maar weer op doen....quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Hahaha nee hoor gisteren meer dan genoeg gehad.Zit nu lekker aan de koffie en gooi zo de oven aan voor wat vers warm brood.
![]()
Thx gaat wel lukken!quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Gratz en veel plezier
Hoelang ga je?
Leuk man!quote:Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx gaat wel lukken!![]()
5 daagjes. Woensdag ochtend weg en zondag avond weer terug.
Ja kloptquote:
Ik ben benieuwd ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Leuk man!
wel alvast je opstellingen maken he?
Maakt niet uit t was ook meer een vraag aan iedereen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Possie volgende keer drink ik wel mee, nu wel even voldoende gehad voor de hele week.
Ben ook nog nooit in Disneyland Parijs geweest... wel in Disneyworld Orlando, 5 dagen lang. Nog niet eens alles gezien daar!quote:Op zondag 12 december 2010 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ben er nog nooit geweest.![]()
Hehehehe dat laat ik aan MrMoon over.
Voor 4 miljoen, wel een beetje veelquote:Cedrik Standfest (229640993)
24 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2010
Germany
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Hapoel Zidane (sinds 29-10-2010 (12/43), 6w 2d)
Total Skill Index (TSI): 43 270
Loon: 9 876 ¤ (8 230 ¤) /week inclusief 20% bonus
158 016 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 5/20 matig
En hij is goedkoper qua loon dan de anderen.quote:Mediaangemiddelde prijs 3 947 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 774 300 ¤
Ik ben ook nog nooit in America geweest. Dus laat staan Disneyworld.quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben ook nog nooit in Disneyland Parijs geweest... wel in Disneyworld Orlando, 5 dagen lang. Nog niet eens alles gezien daar!
Dan vind ik t een nette prijs!quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
[..]
Voor 4 miljoen, wel een beetje veel
Maar de TL geeft dit aan:
[..]
En hij is goedkoper qua loon dan de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |