ouch! domme actie van hemquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Xummon het volgende:
ploeg die in mij div vorig seizoen meedeed om de titel is vandaag zijn team vergeten op te stellen en heeft dus een WO aan zijn broek hangen
hij is wel actief met transfersquote:(20:50)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:48)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:48)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:45)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:44)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:37)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
(20:36)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Jiskefet Lullo's.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik volg mn div in hattrick en jullie wedstrijden hierHaha ik volg hetzelfde, mijn competitie, een boel FOK mensen en Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0
Villa
![]()
Das een strategisch spelletje waar je legers en gebouwtjes moet bouwen enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wtf
Is dat een mod?
Nieuwste aanwinst:
[..]
Maar een nieuwe Fok! id aan genomen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Ik ben niet zo thuis in de speeltactieken.
Zou iemand kunnen kijken wat de beste tactiek is voor mijn team: Shark-attack! ?
Een vriend van me zei1 jaar geleden counter maar aangezien er de nodige dingen zijn verandert weet ik niet of dat nog relevant is.
Dank u.
Dit klinkt goed... centrum ook extra dichtgetimmerd deze wedstrijdquote:Glenn van Basten van Star75 probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.
quote:De vrije trap van PRT in de 64e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Gied Prent, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 1-3! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
het eerste punt voor VJ is binnenquote:Een aantal toeschouwers vond dat de scheidsrechter in de 16e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Dynamo-speler Bennie van Groningen slechts met geel bestrafte.
3-0 al wederom je coach.. lekker bezigquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
Binnen 15 minuten mn 1e gele kaart alweer gepakt.
Zowaar 2-0 voor en de eerste van den Bosch die gescored heeft!!![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef vanpers het volgende:
Bij mij na 65 minuten nog steeds 0-0 en geen kansen in de 2de helft.
En Belmonte maakt 3-0quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
Binnen 15 minuten mn 1e gele kaart alweer gepakt.
Zowaar 2-0 voor en de eerste van den Bosch die gescored heeft!!![]()
quote:23:41
Jdrzej Haczek kon niet uit de voeten op het doorweekte veld. Van zijn befaamde technische kunnen was niets te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |