Dat is ook waar. De kans is ook klein dat het volgende week weer zo gaat...quote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja tegenslagen horen bij het spel... je kan natuurlijk wel overdrijven qua matchengine.
3-3 gebleven tegen de degradant uit de VI, niet slecht dus!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef klootzzz het volgende:
[..]
3-3 gebleven tegen de degradant uit de VI, niet slecht dus!
Maar ik vind de tijden van de VII zo tergend dat ik me volgend seizoen in de VIII meldt.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef klootzzz het volgende:
[..]
3-3 gebleven tegen de degradant uit de VI, niet slecht dus!
Maar ik vind de tijden van de VII zo tergend dat ik me volgend seizoen in de VIII meldt.
Moorddadigquote:
Ja, en nu weet ik dat ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
MoorddadigDat verklaart dat waardeloze middenveld.
MOTS gespeeld de eerste twee wedstrijden of zo?quote:
Nee, dat was nog van vorig seizoen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
MOTS gespeeld de eerste twee wedstrijden of zo?
quote:
de kans dat zoiets überhaupt gebeurd is klein mag ik hopen..quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is ook waar. De kans is ook klein dat het volgende week weer zo gaat...
Dat kan nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, dat was nog van vorig seizoen denk ik.
Word gereset aan het begin van het seizoen! Of je hebt een keer MOTS gespeeld of veel transfers gehad met TS-hits.quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, dat was nog van vorig seizoen denk ik.
Hoe lijkt het met de +'jes?quote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de kans dat zoiets überhaupt gebeurd is klein mag ik hopen..
Hodfr, ik zie nu pas dat ik mijn 2 bekerwedstrijden heb geMOTSTquote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Word gereset aan het begin van het seizoen! Of je hebt een keer MOTS gespeeld of veel transfers gehad met TS-hits.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij heeft ze heel mooi oplopend. +1, +2, +3 en een +4
Echt triest.
Dat krijg je he, met een team vol Groningersquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij heeft ze heel mooi oplopend. +1, +2, +3 en een +4
Echt triest.
Of Amsterdammers....quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat krijg je he, met een team vol Groningers
Als t nou Hagenezen waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |