quote:36:31
De naam van Pieter-Paul Frerichs galmde door het stadion nadat hij in de 36e minuut na een aanval door het midden KKA op een 1-0 voorsprong had gezet.
ja echt zwaar kut gewoon!quote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verdomme in 7 minuten tijd.. 3 van mn 4 verdedigers er geblesseerd af...![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
32:00 Andres Iniesta mocht ongestoord door het midden opkomen en na een een-tweetje met Pedro stond hij tot zijn eigen verbazing alleen voor de keeper! Hij wordt echter niet van de wijs gebracht aarzelt niet en schiet! 2-0!
belachelijk gewoon.. soms is HT echt een kut spel.. en vanavond is zo'n avond..quote:
herkenbaar...quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
belachelijk gewoon.. soms is HT echt een kut spel.. en vanavond is zo'n avond..
Bij jou is het wel erg stil ja de tweede helft!quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef vanpers het volgende:
Laatste 5 minuten gaan in, ben benieuwd of er nog wat gebeurd.
Blessuresquote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. en er is geen passend woord om dit te beschrijven..
Schakel ook net in. Dit slaat echt nergens meer op!quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Drassss het volgende:
Ik heb er geen woorden voor wat er bij Moon allemaal aan de hand is op het veld....
ik ga maar eens afsluiten.. dit is het aanzien niet meer waard... wat een belachelijke kut avond dit...quote:41:02
De keeper moest vervangen worden door een veldspeler, een zware taak voor Lou van Groningen.
40:41
In de 40e minuut liep Jurrien van Groningen bij een botsing een heupblessure op en kon niet meer verder spelen. Dynamo moest met een man minder doorspelen, omdat er geen wissels meer waren.
Saai om zo'n wedstrijd te volgen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij jou is het wel erg stil ja de tweede helft!
WTF?!?quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef MrMoon het volgende:
en blessure nr.4
[..]
ik ga maar eens afsluiten.. dit is het aanzien niet meer waard... wat een belachelijke kut avond dit...
quote:
Allen dus in 13 minuten geblesseerd er af. echt niet normaal.quote:Radboud van Groningen 27'
Erich van Groningen 31'
Thim van Groningen 34'
Jurrien van Groningen 40'
Je mag wel 4x wisselen, dat is dan nog 1 gelukje.quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef MrMoon het volgende:
en blessure nr.4
[..]
ik ga maar eens afsluiten.. dit is het aanzien niet meer waard... wat een belachelijke kut avond dit...
dat mag dus niet..quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je mag wel 4x wisselen, dat is dan nog 1 gelukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |