Ow dan moet ik de link naar het vorige topic ook veranderen zeker?quote:Op zondag 12 december 2010 14:59 schreef amaranta het volgende:
Handig he die knop Leonieke.
Je hebt alleen 1 foutje gemaakt, je moet namelijk zelf het nummer aanpassen. Nu zijn we van 64 weer naar 64 gegaan.
heb het al in het FB topic neergezet
Haha fok kan veel maar nog niet doornummerenquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dan moet ik de link naar het vorige topic ook veranderen zeker?
Ik had de TT en de link naar het vorige topic gecheckt in de preview en dacht: damn, dat is handigOeps
OP is dus al aangepast, modjes![]()
Het knarsentanden is hier niet permanent, dus ik heb echt geen idee wat je er kunt aan doen om het te doen verdwijnen. Maar het is idd een vréselijk geluid.quote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef happyme28 het volgende:
Welkom Borizzz en Wiebe! Gezellig dat jullie er ook zijn!
Tessa, grote meid!! En helemaal terecht hoor Marlinde, je baby kan gewoon staan!
Daan tanden knarstwat een vreselijk geluid is dat zeg. Iemand een gouden tip om hem er mee te laten stoppen?? We doen nu maar een speen in als hij het doet, maar eigenlijk vind ik dat ook niets want hij heeft nooit een speen in (alleen met inslapen) dus dat wil ik graag zo houden en daarbij doet hij 'm gewoon zelf weer uit, dus lang helpt het ook niet.
Oh, en ondertussen gaat Daan nu ook uit kruipstand zelf zitten (eerst alleen vanuit staan) en hij heeft naast de loopkar nu ook de kinderstoel gevonden om mee de kamer rond te lopen
Ik heb hier nog een aantal nieuwe spenen liggen, Isabel heeft ze niet nodig. Zal zo ff kijken wat ik heb, je mag ze voor nop hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke spenen voor Tessa, ik zag laatst 1 met oma's lievelingen gewoon leuke teksten ofzo
Hier in de omgeving is niks leuks te vinden, gewoon een effe kleur vind ik zo saai
Hoi! Ik lees wel regelmatig mee, maar meeposten kwam er niet van. Wij hebben ondertussen ons huis verkocht, en een nieuw huis gekocht! We moeten nog verhuizen.quote:Op zondag 12 december 2010 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
NieuweUser, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met jou en Isa?
Met andere woorden, tijd voor een nieuwe babyquote:![]()
En we zijn er overuit, manlief en ik, hij wordt zo groot nu. Truien maat 86 past ie al (nog iets aan de grote kant maar vind ik fijner dan te strak), hij zet al echt stappen aan de hand en loopt echt goed langs de tafel/muren/ramen of andere objecten. Het hele baby-baby is er afMaar ook zo leuk!
Daar hebben we het gisteren ook nog over gehad. Maar nee!quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met andere woorden, tijd voor een nieuwe baby
Hm, het zijn 2 bibi-spenen vanaf dag 1, en 2 van die hele goedkope spenen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:44 schreef Marlinde het volgende:
Morretje: Ah wat lief!! (ik heb wel echt vanaf 6 mnd 'nodig', die kleintjes wilt ze opeens niet meer)
Ben benieuwd welke je hebt
quote:Op maandag 13 december 2010 11:19 schreef Marlinde het volgende:
Morretje: Heel lief van je, maar je mag er iemand anders blij mee maken
Oké, bedankt iig..quote:Op maandag 13 december 2010 17:33 schreef freecell het volgende:
Vlindur: de kinderarts zei tegen ons dat het bij hóge uitzondering mocht, nooit twee dagen achter elkaar of 2 keer op één dag en in één neusgat en één keer sprayen.
Dus het is inderdaad niet erg goed voor baby's
Da's ook hier de redenering. We hebben zo'n mini tafelkerstboompje staan en daar doen we het mee dit jaar. Onze grijpgraag trekt geheid alle ballen uit de boom.quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Meimeltje het volgende:
Owja kerstboom hier ook dit jaar maar niet. Ben bang dat die zo omver ligtVolgend jaar vind ik het vroeg genoeg om te leren dat hij er niet aan mag zitten
Hier doen we het nu met een quirlande met lichtjes en ballenquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Da's ook hier de redenering. We hebben zo'n mini tafelkerstboompje staan en daar doen we het mee dit jaar. Onze grijpgraag trekt geheid alle ballen uit de boom.
Oh, en beterschap
Mijn mond viel open toen ik jouw post las. En niet in de zin van: amai, heeft CP al een grote baby, maar ik dacht dat ik in Z&G zat te lezen en dat je opnieuw zwanger wasquote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
*meldt* met beginnende grote baby: Truus, 12 juni
Ben wel meer een lurker en een gerichtevragenposter dan een meekletser
De kleine grote knulquote:Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Strakjes even bijlezen maar wij zijn even tussendoor gaan wegen bij het CB:
7420g en 70,5 cm
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef Marlinde het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH mn kind kan opeens vooruit komen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kruipt, maar wel op een hele bijzondere manier
![]()
*hele trotse mama is*
De oudste van mijn zus (in november 4 jaar geworden) drinkt dus nog elke dag twee bekers groeimelkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
Dn drinken ze maar geen melk
Het is niet dat ze het nog echt nodig hebben als ze boven een jaar zijn
Asy, dikke kus
Och arme jullie maar vooral arme Lars...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:44 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Rienk!
Wat een grote vent ben je toch ook al...
Hier is het allemaal weer een grote ellende. Lars' verkoudheid is nooit helemaal over geweest, en is nu weer helemaal opgelaaid. Hij heeft weer opnieuw koorts, hoest keiveel, heeft veel (veel!) snot, uit z'n neus en z'n ogen en wie weet waar allemaal nog meer... het was vanochtend zo'n hoopje ellende, hij huilde niet eens meer.. Lag alleen maar een beetje uit protest te piepen en te kreunen alsof hij de kracht niet had om flink uit te halen.
En z'n vader en ik zijn allebei ook al allesbehalve fit. Buikgriepjes enzo. Hebben deze week nog niet fatsoenlijk gegeten eigenlijk.
M'n mannen gaan zometeen saampjes naar de huisarts. Ik hoop toch zo dat die iets voor ons kan doen...
Als de snot 'vast' zit, kun je stomen en ui bij zijn bed zetten. En troosten, dan doen je al genoegquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef Shandaly het volgende:
Conclusie van de huisarts:
- geen waarneembare infectie in keel, oren, longen; waarschijnlijk virale infectie; moet lichaam(pje) zelf bestrijden
- geen zorgen maken zolang hij goed eet, drinkt, plast, poept, en niet suf wordt
Bah.. ik wil iets kunnen dóen!
Spannend, die vlekken Freecell. ALS het niet de tomaten zijn, wat we natuurlijk hopen, is het natuurlijk weer de vraag waar ze dan wel van komen.
Och arme Lars!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:29 schreef Shandaly het volgende:
Er ligt er hier eentje redelijk vrolijk in z'n box te spelen!
Maar vannacht was wel een grote ramp zeg... Het leek erop alsof Larsje nu ook dat buikgriepvirusje van ons heeft meegekregen. Hij heeft heel z'n papfles uitgekotst vannacht, lag te baden in de melkzut...En maar heel zieligjes een beetje kreunen.
Gelukkig was het vanochtend iets beter. Hij ligt alleen nu af en toe vreemd te kronkelen, alsof hij buikpijn heeft ofzo.
En misschien dat ik vanmiddag maar eens wat moet gaan shoppen. We hebben ontdekt dat onze babykleding- en beddegoedvoorraad niet berekend is op een zieke, kotsende baby met diarree... en wat meer pyjamaatjes in een groter maatje zijn waarschijnlijk ook wel handig.
Klinkt fijn Asy!
Soms denk ik wel eens dat heel dit verkoudheidsgebeuren en gekwakkel pas begonnen is nadat we met borstvoeding zijn gestopt... Misschien had ik toch meer moeite moeten doen toen om het toch door te zetten...
Tirza heeft geen druppel bv gehad en is ook pas 2 keer verkouden geweest en verder niks, dus ik denk niet dat het echt wat uit maakt. Zal wel een combinatie van allerlei factoren zijn. En toeval, geluk, wie zal het zeggen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moet afkloppen maar buiten 2x een beetje verkouden is Harry nog niet ziek geweest!
Of het per se aan de bv ligt, weet ik niet hoor. Misschien hebben we ook gewoon geluk...
oh, leukquote:Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef happyme28 het volgende:
Hier is Daan trouwens helemaal wild van de Little People DVD die gratis bij de Wij jonge ouders zat. Vooral het liedje aan het begin en het eind is een regelrechte hit!
die heb ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef happyme28 het volgende:
Oh nou begin ik te twijfelen.... zat ie misschien bij de Kinderen (die kwam ongeveer gelijk).
Yupsquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef ymme het volgende:
Mart wilt al een paar dagen de fles na het brood niet. Enkel en alleen 's ochtens een fles van 180+6 (maak ik dan een bord pap van) en 's avonds voor het slapen gaat 180+6.
Is dit voldoende?
En dan nog een 100 cc sap ongeveer.
Vorig jaar was dat heel andersquote:Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd
Wat een verjaardagen hier ineens
Nou ja, hier ben ik het pas gaan "tellen" toen ze ook echt mij aankeek en hard Mama! zei... en bij Papa net zo... Voor de rest zegt ze ook niet veel duidelijks... alles is die en dadadadadDADADADADAAAAAA!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef ymme het volgende:
Vanaf wanneer kun je zeggen dat je kindje echt mama of papa zegt.
Mart staat vaak naast mij bij de stoel/bank of hangt aan mijn been en zegt dan echt mamamama(beetje op z'n drammerige toon zeg maar).
kan gewoon op photobucket en dan niet tussen IMG, maar gewoon de linkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef ymme het volgende:
Kan het wel op filmje krijgen denk ik met de foto camera.
Maar hoe ik het dan hier krijgZelfde als met foto's?
Dat is juist leuk aan twee kindjes die dicht op elkaar zitten qua leeftijd jahquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
Maar straks zijn ze 3 en 4 en dan kunnen ze samen spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al heb ik echt de zenuwen voor als we vanavond naar Oostenrijk gaan rijden. Hoe zal het met Hannah gaan? Hopelijk slaapt ze lekker de hele rit, maar zoals het de laatste tijd thuis gaat denk ik dat dat niet gaat gebeuren. Hopelijk spuugt of poept ze niet het autostoeltje onder zoals vorige week![]()
ik ben er nogquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef ymme het volgende:
Dat is ook weer zo ja, Freecell.
Maar dit topic lijkt echt wel 'leeg' te lopen.
En het is er ook zo rustig
Waar zit iedereen toch? Druk met de feestdagen etc.
mwoch, ik vrees dat het snottebellenfeest hier nog wel een tijdje aanhoudt, maar de echte erge overvemoeidheid is er wel vanaf nuquote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef ymme het volgende:
En zelf ben je weer aan de betere hand Simmu?
(niet meer ziek enzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOEI!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |