abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90165062
Oh hier ook de dvd en de 1 jaar editie bij de WIJ :)
pi_90189529
Hier ook geen DVD bij de WIJ gekregen. ;(
pi_90189791
geen DVD gezien hier.

hoe is het met de zieken? hier is het snotfeest alom nog steeds bij iedereen behalve de papa ;(

we hebben vandaag ravi naast een kindje van anderhalf gezet. laten we het erop houden dat ik heel benieuwd ben naar die groeicurve volgende maand :Y maar ja, het ventje knaagt op een dag zo best wel wat weg. 4 flessen van 200cc, 2 stuks fruit en een vol bakje avondhap (geprakt evenveel als dat fruit). oh, en nog een ligakoek en pap door dier eerste fles :Y)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90190086
Hier wel een DVD bij de WIJ, maar NOOOOOOOOOIT meer een WIJ bij een eventuele volgende kind.
pi_90190551
De dvd zat hier bij de 1-jaar uitgave van de WIJ :) Het is wel een aardig blad om even door te bladeren, maar ik lees er echt niets in wat hier niet al besproken is.

Hier sinds gisteren wel een ziek kind -O- We waren onderweg naar het verjaardagsdiner van mijn oma toen Hannah gigantisch ging overgeven in de auto. We waren ook nog eens flink de weg kwijt :X Ze had gisteren in een onbewaakt moment een handjevol kattenbrokjes in haar mond gepropt en we dachten dat ze daar misschien toch misselijk van was. Maar ja ze heeft wel koorts en het braken is vandaag doorgegaan :r
Donderdag gaan we op vakantie dus ik hoop dat ze dan weer opgeknapt is.
  maandag 20 december 2010 @ 19:55:16 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90193740
Ravi, ben je zo'n beertje aan het worden?

Och arme Hannah :{
Hoop inderdaad dat ze donderdag opgeknapt is.

Ow en papa hier heeft laatst een hondebrok uit Harry's mond gehaald :D

Harry-spam is hier te vinden.
pi_90194652
Haha. hebben hondenbrokken ook al zo'n magische aantrekkingskracht? Ben blij dat onze katten alleen droogvoer krijgen. We hebben vorige week een traphekje in de deurpost geplaatst van het halletje. Het kattenvoer is nu ook maar naar het halletje verplaatst. De katten snappen er weinig van :Y)
  maandag 20 december 2010 @ 20:15:20 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90195098
Moet heel even ego posten, vandaag weer bij huisarts geweest en ze heeft gewoon, weliswaar een lichte, een longontsteking. :'(
Ben effies van mijn a propos, nu antibioticakuurtje en hopelijk knapt ze snel op. Kom hopelijk later nog uitgebreider reageren.
  maandag 20 december 2010 @ 20:35:39 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90196555
Ach becky, logisch toch dat je daardoor even van slag bent!
Beterschap voor je meissie hoor!

octo, normaal heeft de waterbak een enorme aantrekkingskracht. Die brok was denk ik gewoon een verloren brokje wat nog ergens lag want meestal gaat alles wel schoon op. Papa had hem voor zijn boterham in de kinderstoel gezet en vroeg zich opeens af waar hij nou zo op zat te knauwelen. Nou ja, een hondenbrok is ook best moeilijk eten als je alleen 4 voortanden hebt :D
pi_90196754
Oh Becky -O- Dat is schrikken zeg. Ik hoop dat de AB goed aanslaat :*

Speaking of longontsteking: hoe is het met de kleine van Keshet? Is Emma er goed doorheen gekomen?
pi_90196830
Och Becky, wat sneu... maar waarschijnlijk knapt ze snel op van die antibiotica.

Lars is weer terug op gewoon verkouden zijn. Geen koorts meer, niet meer overgeven, geen nare diarreeluiers... maar nog wel flink hoesten en grote groene klodders in z'n neusje.
Vanochtend zijn we toch maar door de sneeuw naar het zwembad geglibberd... Jee, dat was eng rijden! Maar ik was wel blij dat we toch zijn gegaan. Je zag hem gewoon vrolijk worden toen we bij het water kwamen.

En vanmiddag lekker met een vrolijk kereltje gespeeld.. Kijk eens wat hij al kan:Hij kijkt er ook zo trots bij he...
pi_90207042
Amaranta, alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote mannetje Fabian *O*
  dinsdag 21 december 2010 @ 08:18:09 #213
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_90220999
Happy: Ik heb de pap gekocht en inderdaad geen klontjes! Dankje :*

Hanna die ziek is, ach meisje, snel beter worden hoor!

Becky: Ach jee wat naar! Hoop dat ze snel beter word!

Amaranta: Gefeliciteerd met Fabian *O* Een hele fijne dag! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_90221327
Shandaly, wat knap! *O*

En Becky -O- Dat is balen zeg! Logisch dat je daar van schrikt toch?
pi_90221332
Hannah, hoe gaat het vandaag met je?
En met Noortje natuurlijk? Longontsteking, das niet niks. Hopelijk slaat de AB snel aan.

En inderdaad hier ook benieuwd hoe het met de kleine meid van Keshet is gegaan.

Lars, wat fijn dat je 'alleen' nog maar verkouden bent. En dat je gelukkig weer vrolijk bent. Dit is ook zeker te zien op de foto, mooie jongen.

Kids en de hondenbrokken :D Hier heeft onze hond het altijd zo snel op, dat Mart de kans niet krijgt om het te pakken. Wel gaat de bak incl water inhoud om, over de grond en vaak over Mart heen. Maar ach, het is water...

Amaranta, gefeliciteerd met de kleine grote man!! :*

Mart heeft zojuist lekker pap op en een paar stukjes brood van mama.
En nu zit hij z'n speelgoedkist uit te pakken. HIj is weer zo zich zelf. Kan zich uren zelf vermaken. Is vrolijk, begint steeds meer te brabbelen. Slaapt weer goed.
Kruipt heel heel snel. De hond heeft het soms moeilijk ;) Eten gaat ook de betere kant op. Het is gewoon een knulletje die niet zoveel nodig heeft. Hij is al genoeg gegroeid.

Ook staat hij echt overal tegen aan. Ook wilt hij vanuit kruipstand gaan staan. Maar dat lukt niet, dus resulteert in kont in de lucht, kont naar de grond etc. Geweldig om te zien. Los staan gebeurt soms ook, per ongeluk welliswaar maar is zo grappig om te zien, dat gezicht van hem spreekt dan echt boekdelen: oooooh daar ga ik! Bam op de billen en dan gaan lachen.
Kortom O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_90221374
Jeetje Becky, logisch dat je schrikt en van de leg bent... een bijna longontsteking is niet niks. Gelukkig ben je nog op tijd bij de ha geweest en hopelijk slaat het kuurtje snel aan en heb je je vrolijke lieve meidje weer zonder snotjes terug! :*

Hannah ook al ziek, he bah! Sterkte octo! :*

Amaranta, van harte!!! *O* Fabi alweer 1!!!!

Lars weer beter aan het worden en gewoon stoer aan het staan! *O* goed bezig vent!

Minke zit inmiddels in de "ik-kruip-overal-onder"-fase... heb haar afgelopen weekend al een paar keer hard huilend onder de bank vandaag moeten plukken en ze is ook echt op onderzoek uit, ook bij het kdv waren ze haar al meerdere keren kwijt omdat ze weer ergens onder of in (een bak meet speelgoed op de kop) zat... kleine muppet! O+
pi_90221432
Minke :D Zo houdt je iedereen wel bezig!

Mart heeft ook soms dat ie onder de salontafel kruipt en dan wilt gaan zitten.
Nou, ná 5 keer bonk bonk bonk, weet ik ongeveer waar hij nu weer is ;) En dan begint hij pas heel zachtjes te miepen. Laatst had hij niet door dat ik keek al, zat hij gewoon z'n hoofd te stoten en te lachen onder de tafel. Gek kind :)
pi_90221801
Fabian is 1 jaar ^O^ gefeliciteerd Amaranta :*

Vorig jaar op 21 december zat ik in de wachtstand voor mijn keizersnede de volgende dag. De laatste dag met baby in de buik. Morgen is ze 1 jaar...kan het bijna niet geloven!
pi_90221880
Lief klein meisje met je lieve lach,
Je vervult mij met liefde, elke dag.

Mooi meisje met haartjes zo blond,
Je kan zo fijn spelen, zittend op de grond.

Lief meisje, die ik zo graag mag,
Klein meisje, je brabbelt de hele dag,

Mijn meisje, nu ben je nog klein,
Maar er komt een tijd dat je groot zal zijn.

Mooi meisje, er is nog zoveel meer,
Maar dat vertel ik je nog wel een keer.

Mijn kleine meisje, je eerste jaar is voorbij,
Ik vind je geweldig, je maakt mij zo blij.

Mijn kleine baby is morgen een jaar
Mijn kleine meisje, ik houd zoveel van haar.
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:28:09 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90222019
Fabian, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O*
Maak er een leuke dag van!

lily wat een mooi gedicht O+

ow en overal op en onder :Y
Gisteren kroop hij bij opa en oma achter de bank langs en dan onder zo'n piepklein bijzettafeltje door (was net breed genoeg zodat hij erdoor paste). :D
pi_90222410
Lily, wat een super mooi gedicht :)
1 jaar, het is ook zo bijzonder!
pi_90222478
We zitten hier in dubio.
De meningen zijn online nogal verdeeld over hoeveel cc een kindje van +-10 maanden nodig heeft, aan vocht/opvolg melk.

Mart komt dagelijks aan ongeveer 500 cc opvolgmelk.
En eet het fruit heel goed, mits gepureerd anders niet hoor. Z'n 2 á 3 stuks fruit per dag.
En groente gaat ook goed, mits gepureerd.

Soms drinkt hij op een dag ook nog z'n 100 cc aan sap.

Is dit genoeg vocht. En is dit totaal genoeg voor de vitamine.

Ik zag laatst voorbij komen, -500 cc opvolg melk, dan aan de vit D?
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:04:45 #223
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90222877
Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag Fabian! *O*
Maak er een gezellige dag van!

Lily wat een mooi gedicht! O+ kreeg bij het lezen een brokje in m'n keel ;(

Enne, overal op en onder kruipen, staan, klimmen.......check!
Tirza heeft zo'n 'eitje' stoel van Ikea. Die is toch errug leuk om in te gaan staan en dan met een jolige kop te gaan staan zwaaien :W

Wat betreft de hoeveelheid vocht, ik heb het idee dat Mart wel genoeg binnenkrijgt Ymme als ik het zo lees. Ik heb het wel eens opgezocht, maar ben er ook wel achter dat Tirza iig wel zelf bepaalt of ze genoeg heeft of niet. En zolang ze nog goed functioneert en blij is enzo, denk ik dat het wel goed is. We zorgen dat er altijd wel iets van water of roosvicee ofzo staat dat ze dat kan pakken als ze daar zin in heeft en ze krijgt 's morgen een fles pap en dan 's middags en 's avonds 200 cc melk.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_90223082
Lily, wat supermooi! Erg herkenbaar ook, maar zo mooi verwoord! O+

Elmo, dat eitje zag ik inderdaad op je foto's, superleuk ding! Het is dat we al een verjaarskado hebben, anders was ik spontaan richting Ikea gegaan!
pi_90223203
Mart doet het er ook goed op. Maar ik denk misschien, dat te weinig vocht (wat bij ons niet het geval is, omdat hij redelijk wat vocht binnen krijgt) schade op kan leveren op langere termijn.

Het is niet zo dat het nu bij ons speelt. Maar wat zijn de normen/grenzen hiervan.
Daar waren wij zo naar benieuwd. Want ieder kind is natuurlijk verschillend en heeft andere behoeftens.
pi_90225564
gefeliciteerd fabian *O*

mooi lily O+

en nu ga ik snel terug naar bed! trusten dames :Z
ik was dusdanig oververmoeid en verkouden dat ik zondag zomaar zelf op mijn snoet ging, dus bed it is
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90225654
Simmu, en goed uitrusten ook dan hè.
Beterschap!
pi_90234315
Kan een kind een overdosis aan fruit binnen krijgen :D
Mart heeft vandaag al een banaan gepureerd met 2 kiwi's gegeten.
En zojuist heeft hij een knijpzakje fruit afgepakt van een ander kindje en deze zo opgegeten :)
Hij zat te smikkelen.

Ook nog een ruime 30 min wezen sleeen. Dat vind Mart ook helemaal tof. Lachen en gieren op de ding. En ik maar trekken :
pi_90234425
Overdosis kan vast wel, maar daar zit je nog niet aan hoor ;)

Mijn hummel dacht net dat hij los kon lopen :o Liep in redelijk hoog tempo langs de tafel en liep aan het einde van de tafel bewust door...
Heb hem nog nooit zó hard zien vallen :X Op zijn achterhoofd ;(
Muppetlollie is het ook.... denk dat hij het voorlopig even niet meer doen zal, haha.
pi_90236630
Mart wilt al een paar dagen de fles na het brood niet. Enkel en alleen 's ochtens een fles van 180+6 (maak ik dan een bord pap van) en 's avonds voor het slapen gaat 180+6.
Is dit voldoende?
En dan nog een 100 cc sap ongeveer.
pi_90236647
Florian :D Kijk je wel uit jongen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:57:44 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90244283
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Fabian was overigens gisteren jarig. Maar toen ik het postte heb ik misschien de indruk gewekt dat het vandaag zou zijn. Maar dat is dus niet zo.

Maar als ik me niet vergis is Leah wel vandaag jarig? Of morgen? Ik dacht 1 dag na Fabian.
Gefeliciteerd in ieder geval, of alvast gefeliciteerd.

Wij zijn over naar het volgende topic.
Tot ziens!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:13:19 #233
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90247585
Fabian nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O* *O*

Ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik om Evie, Wolf, R. Elyas, Rienk en Dyon nog te feliciteren met hun verjaardagen! *O* *O* *O*
Tot over 5 (5! :o ) weken!

Simmu, hoe is het nu? Doe je het rustig aan? :*

Becky, wat een schrik! Hoe is het nu met Noortje? En met jou?

Ymme, volgens mij krijgt Mart genoeg vocht binnen hoor! Ik ben jaloers op de hoeveelheden. :D

Freecell, ondanks het vaak ziekjes zijn ontwikkelt Florian zich erg goed he!

Hier gaat het weer goed. Emma is er weer helemaal bovenop op, een verdwaald kuchje hier en daar na. Ze is gelukkig ook weer aan het eten, vorige week kreeg ik er met moeite 400cc per dag in waarvan minstens de helft er ook weer uitkwam door hoestbuien enzo. We stonden op het punt om haar op te laten nemen in het ziekenhuis maar gelukkig begon ze op tijd weer te drinken. Ze heeft 3 dagen lagen 1000cc per dag gedronken en nu zitten we weer op de standaard 650cc per dag. Madam heeft echt een ingebouwde maatbeker ofzo! De eerste fles 's ochtends drinkt ze precies 100cc, geen druppel meer of minder. :')
Qua bijvoeding gaat het redelijk. Met stukjes heeft ze echt moeite maar gladgepureerde zut gaat goed. Daar sta je dan met je 'Wij gaan Rapleyen.' :D
Ze is lekker aan het tijgeren en kletst ons de oren van het hoofd op haar manier. Ook heeft ze d'r schreeuwknopje gevonden. Als ze nu aan het schreeuwen klinkt ze als een zwaargewonde, getergde grizzlybeer die toch een hoop plezier heeft.

En jeetje zeg, het is bijna kerst! Vorig jaar was ik 21 weken zwanger met kerst, deze kerst is Emma op 5 weken na 1 jaar oud. De eerste kerst als gezinnetje. O+

D. kwam vanmiddag aanzetten met een soort gewei voor Emma. >:O _O- Zijn er nog meer hysterische kerstoutfits? Foto's! *O*
A grand adventure has begun.
pi_90248554
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef ymme het volgende:
Mart wilt al een paar dagen de fles na het brood niet. Enkel en alleen 's ochtens een fles van 180+6 (maak ik dan een bord pap van) en 's avonds voor het slapen gaat 180+6.
Is dit voldoende?
En dan nog een 100 cc sap ongeveer.
Yups :Y
Thomas drinkt ook maar 2 flessen meer en dat was volgens de kinderarts voldoende :Y

En wat fruit betreft, eet Thomas 4 halve stukken fruit + sap van een halve appelsien per dag ;)

Florian :o Niet té vlug hé ;)

Gefeliciteerd Fabian *O*

Keshet, wat fijn om te horen dat alles weer OK is met Emma :) Wel grappig trouwens die inwendige maatbeker :D
pi_90250423
Fijn dat het weer goed gaat met Emma.
:)
pi_90251594
Fabian, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag man!! Amaranta, ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!! Tot snel bij de dreumessen!

Octo, gatsie Hannah ook al ziek?! Hoop dat ze snel opknapt en ze voor jullie op vakantie gaan weer de oude is.

Agossie, Noortje een lichte longontsteking. Ik hoop dat de AB snel aanslaat, maar kan me voorstellen dat je je toch een hoedje schrikt.

Fijn dat Lars toch weer aardig opknapt en wat knap dat hij al lekker op de bank staat. Wat een lachebekkie Shandaly :D

Marlinde, graag gedaan hoor :D Ik hoop dat Tessa er ook langer een voldaan gevoel van heeft!

Minke, kijk je wel uit met je overal onder en in kruipen ;) Maar schattig is het toch, Lijnloos, dat op onderzoek uitgaan. Heerlijk om te zien.

Wat een prachtig gedichtje Lily! Alvast een mooie dag gewenst morgen :)

Ymme, het CB zei ons inderdaad dat als je baby minder dan 500cc opvolgmelk krijgt, dat je dan zo'n 5 druppels Vit. D moet/mag geven. En dat je inderdaad af kan bouwen naar 2 flessen, al valt volgens haar meestal de avondfles af, maar Daan drinkt ook de middagfles niet helemaal.

Simmu, ik hoop dat je lekker geslapen hebt, en je je nu beter voelt. Slapen kan wonderen doen.

Haha Free, herkenbaar. Al is Daan tegenwoordig echt voorzichtig. Al denkt ie soms dat hij kan rennen achter de loopkar.

Keshet, fijn te lezen dat Emma weer lekker drinkt en ook weer goed eet. En ongelofelijk hè, dat onze babies gewoon al bijna 1 zijn :o Ik ben benieuwd naar de foto's van Eland Emma :D

Zo eindelijk weer bijgelezen :7
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:11:47 #237
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_90254523
Die Siebe is me ook een gekkerd: draait de hele dag op zijn buik om er dan achter te komen dat het niet zo leuk is :?
Vechten met de beer kan hij ook erg goed. :+ Ik zou t leuk vinden als hij nu gaan beginnen met teigeren enzo. Dan kan ik m lekker observeren in zijn doen en laten O+

Morgen naar het CB. Ben benieuwd wat ze over hem zeggen.

Ik hoop dat Hannah en Noortje weer snel beter zijn.
Ymme: erg mooi. Echt een blijk van liefde voor je kind.
kloep kloep
pi_90275771
Keshet, wat fijn dat Emma weer beter aan het worden is en weer lekker drinkt! Blij toe, want zo ziek is slopend, ook voor jullie.... :*

Lily, van harte gefeliciteerd met je grote meid! Leah alweer 1 jaar...
pi_90276243
Leah, Gefeliciteerd met je eerste verjaardag meid. Dat je maar een hele leuk dag mag hebben.
Samen met je ouders, famillie, vrienden al al die andere die jouw lief hebben!

:*
pi_90276390
Gefeliciteerd :)

Wat een verjaardagen hier ineens :D

Keshet, gaaf dat het beter gaat! En knullig is dat hè? Als jij een helemaal mooi idee hebt en je kind wil niet _O-

Hier een PAM-dag (plak aan mama)

Ik zet hem aan het spelen, hij blij en enthousiast, ik sneak weg, binnen een halve minuut hangt hij letterlijk aan mijn been. 'mem!' (nee, ik voed hem niet fries op ;) )
pi_90276420
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd :)

Wat een verjaardagen hier ineens :D
Vorig jaar was dat heel anders ;) Toen begon men spontaan een beetje te bevallen met zijn allen O-)
  woensdag 22 december 2010 @ 10:10:22 #242
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90277823
Leah 1 jaar! *O* Gefeliciteerd Lily met je meisje!
Maak er een gezellige dag van!
pi_90277860
dankjulliewel *O*

ik ben helemaal hyper :D

maar mijn zonen ook helaas ;)

Wel leuk. Het is echt feest! Met uiteraard slingers, ballonnen (waardoor mijn zonen hyper worden), een heuse verjaardagskroon en een vrolijke Leah die verwonderd rondkijkt.
Ze voelt echt dat er wat aan de hand is en dat het om haar draait (raar heh :P )

en nu; taart halen!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:12:27 #244
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90277869
Waaaaaaah, met het invoeren van het vorige berichtje, bedenk ik me dat het vandaag de 22ste is. Mijn meisje is vandaag dus 11 maanden!! Dus over een maand is ze 1! Waaaah!!
pi_90278027
Lily O+ klinkt fantastisch!

Elmo: ontken het nog maar een maandje ;) Ze is nu nog heus een baby!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:28:25 #246
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90278341
Leah is jarig! *O* Van harte gefeliciteerd meisje! Je ouders en je grote broers natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Wat cool dat ze zelf ook doorheeft dat 't allemaal om haar draait vandaag!
Geniet ervan!

Free, succes met je PlakAanMem dag! :D
Emma roept ook altijd mem als ze mij wil. Zo lief. O+
A grand adventure has begun.
pi_90279052
Succes Free, met je PAM-dag... nooit handig, maar ergens wel supercute...

Minke kan sinds dit weekend weer een woordje Papa! Maar dan op zijn Calimero's... PAAAApa...
pi_90279094
Leah, Gefeliciteerd!!!!

Borizz, de kleine goed gekeurd?! Zal wel want lees veel actie dan dat hier aan de gang is. Nanique is erg lui wat dat betreft!

Vandaag een vrije dag.. Nou ja vrij.. Ga zo maar eens in huis beginnen met de was aan te zetten, bij mijn oudste de speelgoedkast op de kop te zetten.. Daarna lunchen, Nanique een fles en dan gaan we even winkelen alvast voor de kerst!
Morgen ook nog vrij maar dan ben ik vooral druk met voorbereiden op de kerst! Het word heerlijk druk op mijn werk want daar ben ik komende 1,5 week zo'n beetje te vinden.. Ach zijn weer extra centen!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 22 december 2010 @ 11:01:07 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90279382
Leah, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O*
Maak er samen met mama en papa en je grote broers een leuke dag van! w/
pi_90279443
Vanaf wanneer kun je zeggen dat je kindje echt mama of papa zegt.
Mart staat vaak naast mij bij de stoel/bank of hangt aan mijn been en zegt dan echt mamamama(beetje op z'n drammerige toon zeg maar).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')