Fabian, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag man!! Amaranta, ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!! Tot snel bij de dreumessen!
Octo, gatsie Hannah ook al ziek?! Hoop dat ze snel opknapt en ze voor jullie op vakantie gaan weer de oude is.
Agossie, Noortje een lichte longontsteking. Ik hoop dat de AB snel aanslaat, maar kan me voorstellen dat je je toch een hoedje schrikt.
Fijn dat Lars toch weer aardig opknapt en wat knap dat hij al lekker op de bank staat. Wat een lachebekkie Shandaly

Marlinde, graag gedaan hoor

Ik hoop dat Tessa er ook langer een voldaan gevoel van heeft!
Minke, kijk je wel uit met je overal onder en in kruipen

Maar schattig is het toch, Lijnloos, dat op onderzoek uitgaan. Heerlijk om te zien.
Wat een prachtig gedichtje Lily! Alvast een mooie dag gewenst morgen

Ymme, het CB zei ons inderdaad dat als je baby minder dan 500cc opvolgmelk krijgt, dat je dan zo'n 5 druppels Vit. D moet/mag geven. En dat je inderdaad af kan bouwen naar 2 flessen, al valt volgens haar meestal de avondfles af, maar Daan drinkt ook de middagfles niet helemaal.
Simmu, ik hoop dat je lekker geslapen hebt, en je je nu beter voelt. Slapen kan wonderen doen.
Haha Free, herkenbaar. Al is Daan tegenwoordig echt voorzichtig. Al denkt ie soms dat hij kan rennen achter de loopkar.
Keshet, fijn te lezen dat Emma weer lekker drinkt en ook weer goed eet. En ongelofelijk hè, dat onze babies gewoon al bijna 1 zijn

Ik ben benieuwd naar de foto's van Eland Emma

Zo eindelijk weer bijgelezen