abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89380334
Vorig topic: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 63

10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 08-12-2010 20:08:27 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89380355
mijn eerste keer van het "nieuw topic" knopje :)
kloptie nu dames?
pi_89380415
ik hoop dat florian fijne bloeduitslagen heeft! eigenlijk zou het het fijnste zijn als er iets duidelijks doch fixbaars uit komt!
pi_89380540
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef simmu het volgende:
ik hoop dat florian fijne bloeduitslagen heeft! eigenlijk zou het het fijnste zijn als er iets duidelijks doch fixbaars uit komt!
Amen zuster ;)

Ik hoop dat je geen waterpokken krijgt :o Maar ben je er als kind wél mee in aanraking geweest? Want dan is de kans dat je het nu krijgt miniem :)
pi_89381412
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Amen zuster ;)

Ik hoop dat je geen waterpokken krijgt :o Maar ben je er als kind wél mee in aanraking geweest? Want dan is de kans dat je het nu krijgt miniem :)
nope. ik heb als kind geen waterpokken gehad, en als volwassene een keer een (jawel, een hele) waterpok. toen zei de huisarts al dat ik het nog eens 'echt' kan krijgen. en geloof me: ma sleepte me altijd juist expres naar iedereen met waterpokken. maar nee. ik heb als kind van alle kinderziektes alleen een keertje de bof aan een kant gehad.

gezien het idee dat selene psies 2 weken na de uitbraak op haar psz nu ziek (en heul zielig trouwens!) is en ik vervolgens anderhalve dag na haar ook koorts krijg ben ik een tikkie huiverig. ik ga dus eens ff een rondje nichtjes maken, eens kijken of er niet eentje toevallig net werkeloos is ofzo, dat die dan hier een handje kan komen helpen, want sangdrax heeft geen vrije dagen, zorgverlofdagen of wat dan ook meer.
pi_89381664
Ow, ik zit in het andere topic :')
pi_89381759
Ik geloof dat deze er eerder was toch? ;)
Zat dus ook in de verkeerde :P
pi_89381795
Dan moet ik heel mijn berekening naar hier verplaatsen :+

quote:
BJ, jullie kleine Evie is bijna 1 *O* Dat lijkt me echt zo speciaal :) En ik heb het gevoel dat het hier ook opeens zo vlug zal zijn, terwijl hij pas zondag 9 maand wordt O+ Maar het worden weer drukke maanden (feestmaand gaat voor mijn gevoel altijd zo vlug) waardoor het opeens maart zal zijn :)

En in mijn vakantie (ja, ik heb écht tijd over nu :') ) heb ik eens een Excel gemaakt om uit te rekenen wanneer Thomas even lang geboren is als dat hij in mijn buik heeft gezeten. Dat is blijkbaar vrijdag (kan wel, inseminatie en bevalling waren allebei op een vrijdag), dus op zich niet raar. Behalve dan dat hij maar 273 dagen in mijn buik heeft gezeten, maar 40 x 7 = 280 en ik ben 10 dagen overtijd gegaan. Ik snap er echt niets meer van :D
pi_89382735
Daar klopt iets niet Leonieke :D

Florian kan de ballenbaan :D Zo'n grote knikkerbaan met grote ballen en dan doet hij zelf de ballen bovenin O+
Vermaakt zich tijden!

(en is ziek (goh, oja? jaja!), dus moet zich wel vermaken, want slapen heeft hij vandaag nog niet gedaan...)
pi_89382918
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:29 schreef freecell het volgende:
Daar klopt iets niet Leonieke :D
Nee, hé? Ik dacht het ook.
Maar ik heb dus gedaan: bevallingsdatum - datum inseminatie = 273 dagen Of moet ik daar ook nog 14 dagen bij tellen? Nee, toch? Die 14 dagen is toch enkel bij de NOD bij te tellen?
Als het zo is, ben ik toch niet lang genoeg zwanger geweest ipv 10 dagen "te lang"?

Zie je nu waarom ik in Z&G altijd bezig was dat mijn uitgerekende datum niet klopte _O-
quote:
Florian kan de ballenbaan :D Zo'n grote knikkerbaan met grote ballen en dan doet hij zelf de ballen bovenin O+
Vermaakt zich tijden!

(en is ziek (goh, oja? jaja!), dus moet zich wel vermaken, want slapen heeft hij vandaag nog niet gedaan...)
Zo handig is Thomas duidelijk nog niet. Hij heeft zo'n olifant-ding waar hij ballen moet ingooien en dan maakt het muziek, maar het is vooral papa en mama die de ballen er in gooien en Thomas die de ballen gewoon weggooit in het wilde weg :')
pi_89384013
Leo, volgens mij moet je die 14 dagen er wel bij tellen. Normaal gesproken reken je 40 weken vanaf de laatste ongesteldheid... de eerste 2 weken van ongesteld naar eisprong (in jullie geval inseminatie) krijg je kado als zwangerschap. We zijn als vrouw dus 2 weken per maand "zwanger".... tot het tegendeel bewezen is (met weer ongesteld worden).

Simmu, beterschap voor jou en je meid. Ik hooop voor je dat het niet de waterpokken zijn, maar een simpel ander virusje. :*
Wel tof dat Ravi nu toch besloten heeft te gaan rollen. *O*

Oh, over de OP, voglens mij mogen Stef en Ties er wel uit... Evie is de volgende jarige!! *O*
pi_89384806
Leonieke, bedoel je deze?

Die heeft Lars vorige week van Sinterklaas gekregen. Het 'draai aan mijn oor' stukje snapt ie wel, maar dat je die ballen er ook weer in kunt leggen nog niet echt...
De knoppen onderin met de muziekjes enzo zijn wel weer helemaal geweldig. Alleen zo jammer dat ze op dit soort speelgoed geen volumeknop zetten... :?

Btw.. de openingspost verwijst nog naar deel 62... dat zou 63 moeten zijn... En is Larsje nu nog steeds de jongste hier? Hebben we niet al wat nieuwe aanwas intussen?
pi_89385273
zo, verwijzing gefixt en kindjes die echt al dreumesjes zijn eruit. de rest durf ik niet aan te passen, want dan wordt de mod boos! ik zal ff in het fb topic iets melden voordat ook ik een tukkie ga doen met jut & jul ;)
pi_89385950
Hoooiiiii :W
(stro is langer)
pi_89387567
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:46 schreef ymme het volgende:
Hoooiiiii :W
(stro is langer)
In dit geval niet hoor ;)
pi_89389808
Zo, dat was de kinderarts.
Lekker op de onderhoudsdosis AB lijven zitten, Het vorkomt niet de oorpijn ed, maar wél dat het doorbreekt als het wel gaat ontsteken.

Verder is 1 van de 3 imuungroepen niet helemaal goed genoeg ontwikkeld nu. Trekt wrs vanzelf bij als hij ouder is, maar zoals de KA zijn 'dat wordt hem eerst ziek de winter doorslepen' ;(

Verder kregen we een compliment dat we hem ontzettend gezond eten gaven en dat dat niet alleen die drie flessen op een dag zijn :D Altijd goed om te horen (hij had ook geprikt op ijzer en vitamine en die waren állemaal optimaal)

Bij erge verkoudheid mogen we hem één keer per dag grote-mensen-neusspray geven in één neusgat en voor korte tijd. Volgens hem hielp dat vaak als een toeter, maar was het wel een paardenmiddel bij die kleintjes.

Dus, in Januari weer heen.
pi_89389982
:* free!

maar het klinkt alsof het wel een probleem is wat vanzelf oplost met groeien!
pi_89390041
Nou Free, in ieder geval toch een soort duidelijkheid. En fijn dat hij verder zo gezond is. :Y
pi_89394696
Freecell, jeetje wat vervelend dat hij zo lang aan AB enzo moet, maar wel fijn dat hij toch genoeg vitamines binnenkrijgt.

Groofsken wat een geruststelling dat R. een goede nacht had, ik moest nog even aan je denken vannacht.

Wolf krijgt zo zn allereerste papfles met halfvolle melk, het pak poedermelk was op. Geen schepjes meer tellen.Raar hoor, zo is er weer een nieuwe fase aangebroken
Oh vergeet ik bijna het belangrijkste: hij staat sinds gisteren af en toe even een volle seconde los *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89403561
Er werd nog heel lief naar S's reactie op Raf zijn ziekzijn gevraagd...

Nou, S wilde ook naar de dokter :Y) . Ze vindt het machtig interessant en associeert het vooralsnog niet met pijn. Ze wilde ook ademen in de puffer en ze vroeg gisteravond of we weer naar de dokter zouden gaan (dat ze in paniek raakte toen ik haar wakkermaakte en haar schoenen en jas aandeed was ze voor het gemak maar weer vergeten). Ook vroeg ze zich af waarom ze deze keer geen ballon had gekregen in het ziekenhuis.

Dus dat gaat er dan om in het hoofd van een tweejarige. Dat R benauwd was, heeft ze niet meegekregen. ;)

Oh en in het ziekenhuis heeft ze veel gekletst maar alles op fluistertoon. Ze was duidelijk onder de indruk.
pi_89403734
En Wolfje staat los :o _O_ O+ .
pi_89404564
free :* hoop voor jullie en hem dat hij toch niet al te ziek de winter door moet

en simmu :* ook want lijkt me niks nu nog waterpokken (eventueel) al iemand gevonden die je indien nodig kan helpen?

Wolf O+ gewone melk en los staan

Groof apart he wat dan eigenlijk indruk op zo;n kleine maakt, gaat het nu nog steeds goed?

Mag minidraak ook in de OP 15 mei 2010?
pi_89404781
Ja, het is echt de hele dag goed gegaan vandaag. Ik heb niks meer aan hem gemerkt. In de meeste gevallen verloopt het zo bij pseudokroep, dus ik ben blij dat hij zich aan de gemiddeldes houdt. ;) .
pi_89404948
dat kan ik me voorstellen, je bent je al genoeg rot moeten schrikken :*
pi_89405578
Wolf *O* Gaat lekker!

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, het is echt de hele dag goed gegaan vandaag. Ik heb niks meer aan hem gemerkt. In de meeste gevallen verloopt het zo bij pseudokroep, dus ik ben blij dat hij zich aan de gemiddeldes houdt. ;) .
eens met dat!
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef draculettetje het volgende:
free :* hoop voor jullie en hem dat hij toch niet al te ziek de winter door moet

Ik ook....-O- maar de KA had er een redelijk hard hoofd in geloof ik en ik weet niet hoe ik dan een huishouden moet runnen :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')