Amen zusterquote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef simmu het volgende:
ik hoop dat florian fijne bloeduitslagen heeft! eigenlijk zou het het fijnste zijn als er iets duidelijks doch fixbaars uit komt!
nope. ik heb als kind geen waterpokken gehad, en als volwassene een keer een (jawel, een hele) waterpok. toen zei de huisarts al dat ik het nog eens 'echt' kan krijgen. en geloof me: ma sleepte me altijd juist expres naar iedereen met waterpokken. maar nee. ik heb als kind van alle kinderziektes alleen een keertje de bof aan een kant gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Amen zuster
Ik hoop dat je geen waterpokken krijgtMaar ben je er als kind wél mee in aanraking geweest? Want dan is de kans dat je het nu krijgt miniem
quote:BJ, jullie kleine Evie is bijna 1Dat lijkt me echt zo speciaal
En ik heb het gevoel dat het hier ook opeens zo vlug zal zijn, terwijl hij pas zondag 9 maand wordt
Maar het worden weer drukke maanden (feestmaand gaat voor mijn gevoel altijd zo vlug) waardoor het opeens maart zal zijn
![]()
En in mijn vakantie (ja, ik heb écht tijd over nu) heb ik eens een Excel gemaakt om uit te rekenen wanneer Thomas even lang geboren is als dat hij in mijn buik heeft gezeten. Dat is blijkbaar vrijdag (kan wel, inseminatie en bevalling waren allebei op een vrijdag), dus op zich niet raar. Behalve dan dat hij maar 273 dagen in mijn buik heeft gezeten, maar 40 x 7 = 280 en ik ben 10 dagen overtijd gegaan. Ik snap er echt niets meer van
Nee, hé? Ik dacht het ook.quote:
Zo handig is Thomas duidelijk nog niet. Hij heeft zo'n olifant-ding waar hij ballen moet ingooien en dan maakt het muziek, maar het is vooral papa en mama die de ballen er in gooien en Thomas die de ballen gewoon weggooit in het wilde wegquote:Florian kan de ballenbaanZo'n grote knikkerbaan met grote ballen en dan doet hij zelf de ballen bovenin
Vermaakt zich tijden!
(en is ziek (goh, oja? jaja!), dus moet zich wel vermaken, want slapen heeft hij vandaag nog niet gedaan...)
eens met dat!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, het is echt de hele dag goed gegaan vandaag. Ik heb niks meer aan hem gemerkt. In de meeste gevallen verloopt het zo bij pseudokroep, dus ik ben blij dat hij zich aan de gemiddeldes houdt..
Ik ook....-O- maar de KA had er een redelijk hard hoofd in geloof ik en ik weet niet hoe ik dan een huishouden moet runnenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef draculettetje het volgende:
freehoop voor jullie en hem dat hij toch niet al te ziek de winter door moet
ach gos die S.quote:
Lief dat je ernaar vraagt.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Lars is koortsvrij!![]()
Maar nu heeft hij een heel zielig hoestje... en met dat hoestje houdt-ie zichzelf wakker, gaat daarom huilen, waardoor wij zo ongeveer de hele nacht wakker waren...Met koorts slaapt-ie beter...
Misschien zometeen toch maar eens contact opnemen met de huisarts. Vragen of er iets aan te doen is. Bij mezelf helpt sabbelen op zo'n antaflu-tje best goed, maar dat is voor Lars vast niet zo'n goed idee
Fijn dat R. volgens het boekje gaat, Groofsken, en wat is S. lief...
Wat een vervelend vooruitzicht Freecell.. de wetenschap dat je 'waarschijnlijk' zo ongeveer de
hele winter een ziekig ventje hebt. Laten we hopen dat het meevalt.![]()
Ymme, hoe is het nu met Mart?
lege postquote:
Als hij het zelf doet, gaat hij alleen de tandpasta van de borstel af slurpenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef Keshet het volgende:
Ymme, wat vind hij ervan als je het hem zelf laat doen?
Wat zit hij stoer op die slee!
Wat voor slee is dat eigenlijk? Ziet er heel tof uit!
Ik maak Florian héél hard aan het lachen en dan poets ik gauw zijn tand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef ymme het volgende:
[..]
Als hij het zelf doet, gaat hij alleen de tandpasta van de borstel af slurpen
We hebben maar een rondje van 3 min gedaan ofzo, omdat hij ook nog heel erg verkouden is en zo hoest. En moest de handschoenen nog maken (was een wandje van het touwtje los zeg maar, dus die viel steeds op de grond). En meneer houdt ze ook nooit lang aan, net zoals zijn sokken en al het andere wat aan de voeten kan).quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef Asyniur het volgende:
ymme, toen Harry's tanden boven doorkwamen, sloeg ik boven poetsen gewoon over
Dan poets ik alleen zijn ondertanden.
Evt kun je ook tandvlees poetsen waar geen tanden doorkomen.
Ik ben in elk geval vol blijven houden, maar heb er geen gigastrijd van gemaakt in de zin van dat ik dan ook tevreden ben met 1x gauw de borstel eroverheen ipv 'goed' poetsen (als je begrijpt wat ik bedoel).
En wat zit hij leuk op die slee! Had hij geen koude handjes?
Dat geeft toch niks? Ik breng Harry ook wel eens weg, zodat ik even wat kan doen voor mezelf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:57 schreef leonieke het volgende:
(en ja, Thomas is ook deze week een aantal keer naar de onthaalmoeder geweest, zodat ik wat op m'n plooi kon komen. Deze namiddag heel de namiddag geslapenIk hoop echt dat het de komende 3 weken goed gaat. Dan is het kerstvakantie en zijn we weer 2 weken thuis
)
Ach, wat niet is kan nog komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef ymme het volgende:
En gefeliciteerd. Voor de 21ste keerLeuk hoor.
(ik zal nooit geen tante worden, mijn broer en zijn vriendin willen niet
Dan had die het nu heel erg drukquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef amaranta het volgende:
Free, gefeliciteerd! 21 keer.
Gelukkig niet 21 keer van dezelfde zus\
Heb je wel gratis oppas natuurlijk als je ergens naartoe wil...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, dan zou de oudste ook al minstens 21 zijn he...
Dat hoeft helemaal niet!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, dan zou de oudste ook al minstens 21 zijn he...
Oei, spannend! Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:06 schreef leonieke het volgende:
Daarover gesproken: Thomas gaat volgende week vrijdag voor de eerste keer ergens anders overnachtenBij oma en opa. Toen ik zwanger was, had ik echt zoiets van: "ah, wat mij betreft kan hij vlug ergens anders gaan slapen" maar nu het zover is
Onze kleine baby zijn eerste nacht uit huis
Weet je nog?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef happyme28 het volgende:
Ziet er goed uit Leonieke! Oh en Leo, dat zeiden ze van Daan ook, dat hij het kruipen wel zou overslaan. Hij staat al ruim 2 maanden en loopt nu achter de loopwagen, maar bleef buikschuiven. Tot hij gister ineens een stukje kroop en vandaag heeft hij het ineens uitgevonden en kruipt hij de kamer rond![]()
Mja, het is van moeten. Volgende week vrijdag is het proclamatie en P. en ik zitten in de organiserende werkgroep. En bijgevolg de afsluitende werkgroep. Vorig jaar was het op een donderdagavond 1u toen we iedereen naar huis hebben gekregen (einduur was 23u) en dit jaar is het een vrijdagavond, dus ik vrees dat we het niet vroeger zullen kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oei, spannend! Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren
aah, het klinkt als de aangepaste versie van Mette en Harry's Sven Kramerkruipquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je nog?
Thomas heeft vandaag een eigen kruiptechniek ontwikkeldMet zijn ene knie op de grond en zijn andere voet plat op de grond en maar vooruit 'gaan'
![]()
Straks eens zien of er een filmpje genoeg gelukt is om het te zien
Beiden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, het is van moeten. Volgende week vrijdag is het proclamatie en P. en ik zitten in de organiserende werkgroep. En bijgevolg de afsluitende werkgroep. Vorig jaar was het op een donderdagavond 1u toen we iedereen naar huis hebben gekregen (einduur was 23u) en dit jaar is het een vrijdagavond, dus ik vrees dat we het niet vroeger zullen kunnen afsluiten.
En ik vind het ook zielig om hem dan rond 2u 's nachts te moeten wakker maken (+ dat mijn schoonouders dan ook moeten opblijven). Maar ik weet nu al dat ik volgende zaterdagochtend zal staan trappelen om hem terug op te halen
Komt het door de borstvoeding dat jullie nog wachten of zijn jullie er nog niet klaar voor? Moest het niet van moeten geweest zijn, was het hier ook nog niet gebeurd hoor
Ja, idem hier, hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Beiden...
Het was ook geen veroordeling naar jou hoor. Meer dat wij van die watjes zijn
Zelfs mijn man die voorheen zo makkelijk praatte over 'een baby kan best eens een nachtje elders slapen' is 180 graden gedraaid
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het ís de Sven Kramer Kruip. Mette demonstreert het even:
Aan dat loslaten probeer ik echt te werken. Met kleine dingen weliswaar. Zo hadden mijn man en ik bijvoorbeeld voor de bevalling afgesproken dat we andere mensen Thomas zouden laten vasthouden (mijn schoonouders hebben hun andere kleinkinderen niet mogen vasthouden voor ze 3 maand waren). Thomas gaat ook 4 dagen per week naar de onthaalmoeder, dus dan moesten we hem wel loslaten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef simmu het volgende:
ik haak even in op logeren. de mijne zijn enkel uit logeren geweest als we dat met zn allen doen. ik vind het voor geen van beiden nu een optie om alleen of met zn twee uit logeren te gaan. als het om de hoek zou zijn, dan zou ik daar denk ik zeker wel anders over denken, maar dat is nu eenmaal niet het geval. daarnaast merk ik dat ik toch wel een beetje een issue heb qua loslaten.
wij hebben van die plastic oefenbestekjes. die hebben ze gewoon bij de drogist (of supermarkt) een setje van vorkje en lepel van plasticquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef ymme het volgende:
Vraagje:
Van wat voor soort bestek (lepel) eten jullie kindjes?
Ik merk hier dat de 6+ lepels te klein worden.
Maar geen idee wat nu toe doen. Vork? Lepel? Plastic, metaal? (plastic lijkt mij).
Wij ook. Bij de Kruidvat gehaald. Bevalt prima!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef simmu het volgende:
[..]
wij hebben van die plastic oefenbestekjes. die hebben ze gewoon bij de drogist (of supermarkt) een setje van vorkje en lepel van plastic
Wat doet Fabian in Florians bed?quote:Op zondag 5 december 2010 07:38 schreef freecell het volgende:
Ik heb een prenatal rietbeker
Octo, ik kom bij je eten, goed?
Ik voel me hier soms een beetje een ontaarde mama 's morgens!
Vanmorgen 6:30: dadadabla
Ik denk, die is wakker en niet blij.
Doe een voet uit bed: stil.
Tien minuten later *mememe?*
Tien minuten later *dadada! ... da!*
Enz. Om 7:15 er uitgegaan omdat het een continue gedada werd. (en toen zat hij op zijn knieën blij te lachen)
Maar ik laat hem dan dus drie kwartier wakker? ik weet het niet. In zijn bed liggen![]()
Luie mama meldt!
hier ookquote:Op zondag 5 december 2010 08:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat doet Fabian in Florians bed?
:-)
Herkenbaar hoor. Hier gaat het regelmatig zo.
Gelukkig versta ik limburgsquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Asyniur het volgende:
Kieknou!
Hij liep vamorgen gewoon opeens weg!
En hij stapt opeens ook aan je handen.
quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Asyniur het volgende:
Kieknou!
Hij liep vamorgen gewoon opeens weg!
En hij stapt opeens ook aan je handen.
Mijn ouders hebben een webcam op de laptop en mijn zus had al een losse. Maar skype is ideaal!quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef Shandaly het volgende:
Vraagje... heeft iemand van jullie ervaring met webcams? (Ow, deze vraag kan fout uitgelegd worden... )
Ik zat te denken om mijn moeder voor haar verjaardag (in januari pas, er is nog tijd) een webcam cadeau te geven. En dan voor ons zelf natuurlijk ook één, zodat ze online af en toe met Lars kan 'kletsen'. Maar wat is dan handig? Ook meteen iets van een headset/microfoon erbij zodat ze ook kan praten? Of dat gewoon via de telefoon doen? (Lijkt me dat het voor Lars handiger is als oma door de speakers klinkt...) En welk programma gebruiken jullie dan? Skype? of via MSN? Of is er nog iets anders handigs?
Nee dat het niet zinsloos is, snap ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef freecell het volgende:
Wat is het voor spray Ymme?
Ui en spray doen echt wel wat hoorAlleen blijkbaar niet helemaal genoeg, maar dat maakt het nog niet zinloos
Paracetamol helpt trouwens redelijk goed tegen de pijn
Leuk een loopauto en héél veel cadeautjes voor Minke!
Vanaf 1 jaar ging ik abrupt over op koemelk. Mijn zoon gaat nu dus ook bijna over op koemelk.quote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Marlinde het volgende:
Wat is het stil hier
Heel veel zieke en verkouden kindjes las ikSnel allemaal beter worden hoor!
Hebben jullie een leuke sinterklaas gehad? Tessa is echt énorm verwend!![]()
Nog even een vraagje over het eten, wanneer gaan baby's/kindjes over op 2 flessen per dag, wanneer op 1 en wanneer hoeven ze geen flesje meer, maar mogen ze gewoon koemelk?
Heerlijk Poppejans! Geniet ervan, met je bijna-1-jarige zoonquote:Op maandag 6 december 2010 08:26 schreef Poppejans het volgende:
Kan ik me wel voorstellen Shandaly, dat is nog wel effe een behoorlijk eind en het was inderdaad soms nog vrij glad op de weg.
Wij vertrekken zo over een uurtje naar Texel voor een midweekje.
Vrijdag kom ik met verjaardagsspam hier nog even terug
Volgens mij ook hier iets zo...quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Vanaf 1 jaar ging ik abrupt over op koemelk. Mijn zoon gaat nu dus ook bijna over op koemelk.
En ehm... mijn dochter drinkt nogsteeds een fles pap 's ochtends.
Ja ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
Hier zijn we bij 11 maanden overgegaan op koemelk. Opvolgmelk (de nr. 3 zeg maar) heb ik altijd onzin gevonden.
Inderdaad gewoon uitproberenquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Marlinde het volgende:
Vandaag geven we voor het eerst geen avondvoeding meer, ze eet zo ontzettend goed dat ze ipv een flesje melk nu yoghurt heeft gehad
Ben benieuwd of ze daar goed op kan slapen
slaap lekker en geniet ervan! ik ben zelf ook een beetje druk, dus had ook nog niet gereageerd op die knapperd van je: wat ziet het er heerlijk leuk uitquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben wel bijgelezen maar eigenlijk ben ik weer alles vergeten. Excuse moi (moe)...
Wel dank jullie wel voor de complimentjes over ons kaboutertje. Hij vindt het helemaal de bom. Ook aan handen lopen wil meneer opeens wel. Echt leuk.
En nu ga ik mijn bed opzoeken, want hij zal zich straks nog wel een paar keer melden (ivm drukke avond).
Liefs!
Volgens mij heb je wel bijvoorbeeld mandarijnpartje en ananas op water-basis maar weet het niet zeker hoor... kan best dat het alleen maar op siroop is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:42 schreef ymme het volgende:
Fruit op water?
Bestaat dat ook al. (tjee er is veel wat ik nog niet weet)
En hoe doe je dat dan met kruiden/ui en zout?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:08 schreef Lijnloos het volgende:
Ik laat Minke zoveel mogelijk mee proberen qua eten nu... stampotten gaan er in als zoete koek, ook pasta bolognese, pasta met vis of kip (en pesto), lasagna, gewone hollandse pot... alles gaat erin! (behalve spruitjes bleek vorige week, maar daar hou ik zelf ook niet van dus dat eten we ongeveer nooit).
Zout gebruiken we niet enorm veel... kruiden en zo wanneer dat erbij hoort (zoals met pasta/rijst-sauzen) laat ik haar ook gewoon proberen, ik zie vanzelf wel wat ze er van vind. Ui krijgt ze ook (in beperkte hoeveelheid) binnen en dat gaat ook goed met stoelgang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef ymme het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan met kruiden/ui en zout?
De dingen waar hij heel erg op gereageerd heeft vermijden we tot we ze voorzichtig geprobeerd hebben, de rest lijkt inderdaad goed te gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:54 schreef ymme het volgende:
Dus met de allergie van Florian gaat het dus wonderbaarlijk goed?
Super hoor!
Op water bestaat alleszinsquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel bijvoorbeeld mandarijnpartje en ananas op water-basis maar weet het niet zeker hoor... kan best dat het alleen maar op siroop is.
Hij wordt zo grootquote:
fruit dat hij mag hebben prakken? Ik heb jam zonder suiker of stroop of gewoon boter...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef freecell het volgende:
Dat is zo lief
Ik ga langzamerhand eens op zoek naar broodbeleg voor mijn ventjeWel lastiger, ik vond het bij Leander al lastig en die mocht alles
ik las over het zwaaien en dacht nog *aaaaaw*quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij wordt zo grootEn ik ben natuurlijk wel supertrots, maar ik vind het toch soms eens slikken hoe vlug het gaat.
De onthaalmoeder zei vandaag nog zelf dat ze de indruk heeft dat Thomas tussen vrijdagavond en nu een reuzensprong heeft gemaakt. We zijn dus niet de enige die het merken.
je ei "sprong", dat telt als sprongetjequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij wordt zo grootEn ik ben natuurlijk wel supertrots, maar ik vind het toch soms eens slikken hoe vlug het gaat.
De onthaalmoeder zei vandaag nog zelf dat ze de indruk heeft dat Thomas tussen vrijdagavond en nu een reuzensprong heeft gemaakt. We zijn dus niet de enige die het merken.
Die heb ik gelukkig niet te vaak. Kan ik lekker kinds blijvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef simmu het volgende:
[..]
je ei "sprong", dat telt als sprongetje
Ik had hem getempt omdat hij zo klam aanvoelde: geen koorts, maar omdat hij tochniet zichzelf leek, heb ik hem toch een zetpil gegeven. Gevolg:15 min later sliep meneer.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef freecell het volgende:
Oef AsySucces dan vandaag!
Misschien had hij ook wat buikpijn?
ymme, Harry heeft hier ook even heel slecht gegeten. Hij krijgt toch nog flesvoeding? Desnoods geef je nog een fles extra. Weet je in elk geval zeker dat hij genoeg binnenkrijgt zodat het minder druk op het gewone eetgebeuren legt...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef ymme het volgende:
Spannend CrazyPrincess![]()
Wanneer zijn jullie kindjes goed gaan eten?
Mart eet echt weinig (ook als hij niet ziek is)
Het is bijna een gevecht in de kinderstoel. Echt druk met zijn handjes de lepel weg slaan.
Hoofd weg draaien, met eten gooien.
Hij eet (tussen het spelen door, omdat hij anders helemaal niets binnen krijgt) 1 stuk fruit. Nog geen halve boterham (maakt niet uit welk beleg) en avondeten heeft hij al 2 weken niet op. 1 hap en dan is het hopeloos. Als toetje dan iets van zuivel en dat gaat dan wel weer aardig.
bluhquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef draculettetje het volgende:
Wolf van harte met je eerste verjaardag!
ik heb een plak meisje, ze is niet lekker, veel spugen en wat verhoging, vrees dat ze toch de volgende is die aan de beurt is
Zie je wel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:21 schreef ymme het volgende:
Mart slaapt (buiten het ziek zijn om)
Van 19u00 tot de volgende morgen 07u15
Dan 's ochtends nog een 2 uur en 's middags 1á2 uur.
Dus gemiddeld 4 uur overdag.
We zijn heerlijk een kleine wandeling wezen maken en daarna heeft mart lekker een fles op 180 cc water en 4 scheppen voeding.
En om 12u00 heeft hij 1 1/5 boterham op. Donker bruin met roomboter! (gewoon onder het spelen, want in de kinderstoel zitten is echt niet leuk).
Nou ik heb mezelf onterecht zorgen gemaakt
Ik zou als het weer eens zover is, even aanbellen en vriendelijk verzoeken de kachel uit te doen. Als dit ze dit niet doen (grote kans) dan zou ik de politie bellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef simmu het volgende:
even een korte vraag. de buren hebben een kacheltje in de schuur, maar de rook waait constant bij ons naarbinnen. echt veel (de hele tuin staat blauw van de rook). ik kan me niet voorstellen dat het niet schadelijk is (ik word er nog misselijk van) maar weet iemand daar wat meer details van?
ik heb al tig x aan de buren gevraagd om dit te laten, maar gezien het idee dat ze altijd dronken zijn is dat onthouden een beetje lastig. plus dat ze gewoonweg niet vinden dat ze anderen overlast bezorgen. daarnaast heb ik inmiddels ook de gemeente al benaderd. dus wellicht binnenkort volgt het topic in WG&R: "burenruzie en overlast" want ze hebben tig bouwseltjes, alles zonder vergunning. ik heb al eens gedreigd met ze erbij lappen ivm die wietlampen
Ik zal mee duimenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou, onze kabouter ligt in bed. Nu duimen dat het stil blijft.
Hij heeft zich al gemeld: telefoon gingquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:28 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik zal mee duimen
Hier 2 kindjes die totaal los waren.
Vanmorgen was er kijkochtend op school. In eerste instantie was ik niet van plan te blijven aangezien ik Dyon bij me had, maar de juf vond het geen probleem. Ik dacht dan maar even te blijven maar Dyon vond het zo leuk (heeft lekker gespeeld) dat we langer zijn gebleven en daarna moest ik nog boodschapjes doen. Hierdoor heeft hij vandaag maar 1 x geslapen (wel 2,5 uur) ipv 2 x 2 uur. Net dus helemaal bekaf en zn broer heb ik al slapend vanaf de bank naar bed gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:35 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
gefeliciteerd dan zonder spoilerquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jongens. Dankjulliewel
.
Die spoilers zijn echt niet nodig hoor..
Leuk! Die van mij liggen er net in, dus die zullen wel pas over een uurtje of twee wakker zijn, verwacht ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
F.slaapt nog, als hij wakker is kom ik jouw kant op Groof.
In dat geval dan:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jongens. Dankjulliewel
.
Die spoilers zijn echt niet nodig hoor..
Arme jij! Mocht je niet mee?quote:Op zondag 12 december 2010 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
R. en Groof (en S.) van harte gefeliciteertd met R.'s eerste verjaardag! Wat een gezelligheid zo op de foto's te zien
NieuweUser, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met jou en Isa?
Hier is het raar... ben home alone, manlief en Minke zijn een weekendje weg naar mijn schoonouders (voor een reunie/concert van man, niet vanwege nare dingen hoor)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |