Ja ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
Hier zijn we bij 11 maanden overgegaan op koemelk. Opvolgmelk (de nr. 3 zeg maar) heb ik altijd onzin gevonden.
Inderdaad gewoon uitproberenquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Marlinde het volgende:
Vandaag geven we voor het eerst geen avondvoeding meer, ze eet zo ontzettend goed dat ze ipv een flesje melk nu yoghurt heeft gehad
Ben benieuwd of ze daar goed op kan slapen
slaap lekker en geniet ervan! ik ben zelf ook een beetje druk, dus had ook nog niet gereageerd op die knapperd van je: wat ziet het er heerlijk leuk uitquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben wel bijgelezen maar eigenlijk ben ik weer alles vergeten. Excuse moi (moe)...
Wel dank jullie wel voor de complimentjes over ons kaboutertje. Hij vindt het helemaal de bom. Ook aan handen lopen wil meneer opeens wel. Echt leuk.
En nu ga ik mijn bed opzoeken, want hij zal zich straks nog wel een paar keer melden (ivm drukke avond).
Liefs!
Volgens mij heb je wel bijvoorbeeld mandarijnpartje en ananas op water-basis maar weet het niet zeker hoor... kan best dat het alleen maar op siroop is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:42 schreef ymme het volgende:
Fruit op water?
Bestaat dat ook al. (tjee er is veel wat ik nog niet weet)
En hoe doe je dat dan met kruiden/ui en zout?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:08 schreef Lijnloos het volgende:
Ik laat Minke zoveel mogelijk mee proberen qua eten nu... stampotten gaan er in als zoete koek, ook pasta bolognese, pasta met vis of kip (en pesto), lasagna, gewone hollandse pot... alles gaat erin! (behalve spruitjes bleek vorige week, maar daar hou ik zelf ook niet van dus dat eten we ongeveer nooit).
Zout gebruiken we niet enorm veel... kruiden en zo wanneer dat erbij hoort (zoals met pasta/rijst-sauzen) laat ik haar ook gewoon proberen, ik zie vanzelf wel wat ze er van vind. Ui krijgt ze ook (in beperkte hoeveelheid) binnen en dat gaat ook goed met stoelgang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef ymme het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan met kruiden/ui en zout?
De dingen waar hij heel erg op gereageerd heeft vermijden we tot we ze voorzichtig geprobeerd hebben, de rest lijkt inderdaad goed te gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:54 schreef ymme het volgende:
Dus met de allergie van Florian gaat het dus wonderbaarlijk goed?
Super hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |