abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89091002
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 62

Vorig topic:

24 november 2009: *O* Stef *O* , zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
pi_89091123
Oh, excuus :@ . Ik sloot het vorige topic met deze post:

Gefelicteerd Incantrix, met jullie prachtige zoon O+ .

Wij zijn vandaag naar het cb geweest. Mijn zoon met 11 maanden en 13 dagen :P :
10,5 kilo bij 75 cm ^O^ .

En voor de allereerste keer vond ik het eens niet zo leuk bij het cb :') . Ze begon over zijn eten, omdat hij wat zwaar is vergeleken met zijn lengte. Stom, maar dat viel (van binnen) echt verkeerd bij mij :D .
pi_89091136
Dankjewel Happyme ;) .
pi_89091153
No probs hoor Groofsken! Ik denk ik open 'm maar want ik wist niet of je het gezien had.

Pfff...maar ik verzaak hier echt vreselijk, het is echt megadruk op het werk en de tijd die ik dan over heb, gebruik ik meestal om met mijn mannetje(s) te knuffelen.

Anyway, Stef is 1 geworden vandaag, dus dat mag ik niet voorbij laten gaan zonder een flinke w/ *O* w/ *O* Wat is het snel gegaan. Tot over (precies!) 3 maanden :*

WupWup, ook nog gefeliciteerd met Emma natuurlijk, gister is het er niet van gekomen om je te feliciteren, maar als je hier nog mee leest. Gefeliciteerd!!

Groofsken, ik kan me voorstellen dat je even moest slikken toen ze iets over zijn eten zeiden, maar echt, trek je er niets van aan (makkelijker gezegd dan...). Daan is pas zo'n 70cm en weegt 10kg en daar zeggen ze tegen dat hij wel bijtrekt als hij gaat lopen. En R. is helemaal niet dik dus laat jezelf niets wijsmaken! Het zijn gewoon goede statistieken.

Met Daan gaat alles super, hij is erg druk met kletsen. Hij is aan het oefenen met klanken met zijn tong, lalalalala oa. Hij doet mee met Klap 'ns in je handjes en gaat heel schattig bij 'zo varen de scheepjes voorbij' met zijn handjes in elkaar heen en weer wiegen O+
pi_89091223
Nee, ik had het niet gezien, ik moest even naar boven. Mijn dochter riep nog iets (het spul ligt net in bed).

Juist omdat ik zelf echt denk dat hij niks te dik is (en zelfs dat hij alleen maar dunner zal worden) werd ik er van binnen een beetje boos om. Maar goed, ik weet natuurlijk zelf ook gewoon heel goed hoeveel gezonds er allemaal ingaat op een dag. ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 13:03:44 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89091240
Groof, kan ik me voorstellen hoor!
Maar goed, ene oor erin en andere eruit. Hij gaat nu steeds meer bewegen en uiteindelijk verbrandt hij strakjes lekker zijn babyspekkies. Daar zijn het net babyspekkies voor! En hij heeft vast een goede reserve voor de tijd dat eten 'slecht' gaat ;)

Mijn zoon weegt iets meer dan 7 kilo bij 70 cm en daarvan zeggen ze dan dan ik moet zorgen dat hij genoeg calorieën binnen krijgt (alsof hij broodmager en bijna ondervoed is :D )

Wat leuk, een babbelende Daan!
pi_89091484
Haha Harry :D . Zo klein en fijn O+. Mijn dochter was ook altijd heel licht, maar daar heb ik nooit wat over gehoord. Behlave één keer, toen ze met een oorontsteking meer dan 10% was afgevallen. Toen moest ik ook bewust calorieën gaan geven.
pi_89091708
Groof, kan me heel goed voorstellen dat het in het verkeerde keelgat schoot, zo'n opmerking. Maar R. is inderdaad niet dik vind ik. Toen ik hem zag bij de meet vond ik het in elk geval geen worstje of zo. Gewoon een flinke vent, maar dat vind ik vooral in zijn lengte en hoe hij lekker aan het spelen was (karakter). O+

Ik ben ook echt zo benieuwd naar Minke haar stats morgen...
pi_89091759
Whahahaha, ja hoe hij alles af wist te pakken van iedereen O-) .
pi_89091830
Tis zo grappig, ik vind mijn kinderen gewoon heel fijn, lekker en gezond. Dat vind ik bij mijn dochter (die naar verhouding juist licht was) en dat vind ik bij mijn zoon die naar verhouding juist wat zwaar is. Ik zie zelf geen verschil eigenlijk :o (hoezo bevooroordeeld? :+ ).
pi_89091870
Groof, als ik foto's van R zie zou ik ook echt niet zeggen dat hij al 10,5 kilo is hoor!! Zeker niet als hij rompers maat 74/80 nog past :P Bij Dyon zitten die zelfs strakker, terwijl hij 9 kilo is :D R heeft vast wat zwaardere botjes ;)
pi_89091901
Nou ja, mijn moeder heeft dat ook altijd zo gevoeld ten opzichte van ons en hoewel ik als kind best stevige periodes heb gekend heb ik daardoor nooit 'dik' gevoeld. En inderdaad, ik ben van heel normaal postuur gebleken :P .
pi_89091934
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:20 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, als ik foto's van R zie zou ik ook echt niet zeggen dat hij al 10,5 kilo is hoor!! Zeker niet als hij rompers maat 74/80 nog past :P Bij Dyon zitten die zelfs strakker, terwijl hij 9 kilo is :D R heeft vast wat zwaardere botjes ;)
Dat denk ik eigenlijk niet. Want de spekjes zie ik heus wel. Maar hij is wel 'maar'75 cm, dus misschien speelt lebngte van de romp wel een grote rol in dat verhaal ;) .

En nog even hoor, een kort filmpje van mijn 10,5 kilo-beertje dat bilhupst en zitswingt O+ .

en weer weg...

[ Bericht 14% gewijzigd door groofskendezoveelste op 24-11-2010 20:12:17 ]
pi_89092030
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat denk ik eigenlijk niet. Want de spekjes zie ik heus wel. Maar hij is wel 'maar'75 cm, dus misschien speelt lebngte van de romp wel een grote rol in dat verhaal ;) .
Kan ook, maar Dyon is maar 1 cm langer :P

Ach heerlijk toch wat spekjes. Ze kunnen beter iets reserve hebben dan te weinig, als ze eens ziek zijn kan er ineens veel af gaan... Dan zouden ze bij Dyon weer kunnen 'klagen' bij het CB, dus ach het zal nooit goed zijn ;)
pi_89092074
Wie weet hoeveel langer zijn romp is :P .
pi_89092122
Ineens denk ik dat ik weet hoe het zit. Het is natuurlijk zijn haar dat zoveel weegt :7 .
pi_89092128
Ahhh lief filmpje O+

[ Bericht 83% gewijzigd door Meimeltje op 24-11-2010 22:01:14 ]
pi_89092189
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ineens denk ik dat ik weet hoe het zit. Het is natuurlijk zijn haar dat zoveel weegt :7 .
Ja dat zal het zijn! :D
En daarom hebben we hier een lichtgewicht O-)
pi_89092250
_O-
pi_89092604
Groof, ik zou de arts nog effe bellen om je bevinding door te geven, dan is het vast geen probleem meer volgende keer _O-
pi_89092669
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef Lijnloos het volgende:
Groof, ik zou de arts nog effe bellen om je bevinding door te geven, dan is het vast geen probleem meer volgende keer _O-
Haha, das wel een idee ja :P .
Het was een verpleegkundige. Onze arts is juist ^O^ O+ .
pi_89093265
Groofs, hier een knulletje van 10,5 bij 73 cm (2 maanden geleden)
En op onze weegschaal nu, bijna 12 kilo.

En geen commentaar van CB omdat je het er niet aan af ziet. :D
pi_89093321
:W Hoi!!

Ben hier al een hele tijd niet meer geweest. Druk met vanalles! Ik heb wel zo nu en dan even gelurkt, dus ben nog wel een beetje op de hoogte van jullie wel en wee! :P

En ik zie dat Stef jarig is! *O* *O* Gefeliciteerd grote jongen! Een hele fijne dag gewenst!
pi_89093462
Zoveel is dat toch niet? Hier 9,3 KG bij 76 CM en daar zeiden ze juist van dat hij wel wat zwaarder mag _O-

Wat is de marge dan?
pi_89093746
Zijn lengte zat op de middenlijn (of net eronder geloof ik) en zijn gewicht zat halverwege de middenlijn en de bovengrens. Dus dat is wat zwaar in verhouding. Ze zei over zijn eten dat ik de avondfles (pap) kon gaan laten, zeker met het oog op zijn gewicht. Zoiets zei ze.

Nou ja. Ik zit er niet wezenlijk mee hoor. Ik vond het gewoon voor het eerst niet zo leuk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')