abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88856192
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 61

Vorig topic:

24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 23-11-2010 11:45:29 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88856226
Laatste post:

Ik zit gewoon meer in het kleertjestopic de laatste tijd dan hier maarrr ik ben er weer en heb alles globaal bijgelezen

Ben al te laat, maar dag kleine grote Thomas een echte dreumes nu

Wat fijn dat Stef heeft doorgeslapen Inca! Wat sneu al dat tandjes-en kiesjesleed
Die filmpjes van hem waren echt te gek, hij LOOPT man

en Rienk stapt ook los die zag ik al aankomen, hij is echt een snellerd met zo'n beetje alles

Aah zielig he Simmu, hier ook eentje met verlatingsangst momenteel, vooral bij het weglopen van het ledikant overdag

Leonieke, ik heb het maar half meegekregen maar het komt op mij over als stank v dank van je werkgever, en dat na al die jaren en veeele overuren die je allemaal voor je werk hebt overgehad en gedaan hebt voor hen.
Denk alsjeblieft aan jezelf hoor

Jaaa een tandje voor R.
de fotodiscussie heb ik verder niet gelezen en de foto's ook niet gezien, maar ik vind kindjes die moeten huilen op foto's als ze echt verdrietig zijn of pijn hebben altijd best zielig dus daar zou ik zelf geen foto's van hoeven.Ook weer niet zo dat ik van die overgeposeerde foto's hou hoor,juist wel van spontane dingen maar dus niet van zielige dingen.
Boze foto's vind ik vaak wel hilarisch

Die pruillip van Emma hahaha

Hier alles wel best, ook allemaal tandjes die doorkomen (oa beide boventanden) en een kind wat veel op onze vingers hierdoor bijt haha, bijtring id blijkbaar niks.
Verder qua lopen nog steeds hetzelfde, langs de tafel en banken schuifelt hij druk heen en weer en staat soms los met 1 handje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88856665
Emma :D
Dat lipje.
  donderdag 18 november 2010 @ 12:08:53 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88857283
Ik was (in mijn haast) helemaal vergeten om nog te jompelen voor R's tandje. Bij deze dus *O*

En Vlindur, toffe dag toegewenst vandaag! ^)

simmu, sneu hè. Hopelijk gaat het snel weer voorbij...

Dat lipje van Emma! _O-
En Emma 'kennende' (doorzetter dat het is) zal ze waarschijnlijk behoorlijk goed gaan lopen :Y

Poppejans, hier wordt de bijtring ook vakkundig weggegooid om vervolgens op onze vingers te willen kauwen ;)

En die discussie in het fototopic laait steeds weer opnieuw op. Ik vind hem zinloos. Het zit hem heus niet in de banaan of een (half)bloot kindje. Ik zag laatst een interview met een (vermoedelijk) pedo hij werd geïnterviewd om iets anders en die zegt dan dingen als: ja en als je dan die kindertjes zit dansen met mooie jurkjes aan, daar kan ik zo van genieten.
Zieke/perverse mensen zien overal wel iets in...

Ow en natuurlijk nog even mijn stoere manneke:
pi_88859329
Harry *O* wat goed al! Hij gaat echt zo snel!!

Emma _O- geniaal kind dat je er bent! Dat pruillippie! Zo'n foto heb ik ook nog van Minke, die ook supervrolijk was, behalve als mijn vader met de camera in beeld kwam :+

Wat lijkt dit al weer lang geleden... :o
pi_88859772
Whehe, die lipjes :D

Dat is dus een moment dat ik nooit een foto neem. Gewoon omdat het niet in me opkomt :D
pi_88861946
Hier nog nooit z'n lipje gehad :(
Haha
pi_88862647
wat snoezig die lipjes! en wat gaat harrie hard!

nja, wij maken dus gerust huilfotos ;) ik heb nog een prachtige van seleentje die net toen de papa hier fotos maakte opeens begon te huilen. nog steeds geen idee waarom, maar dit was het resultaat:

deze was een leuke toevalstreffer:
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88862939
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef simmu het volgende:
wat snoezig die lipjes! en wat gaat harrie hard!

nja, wij maken dus gerust huilfotos ;)
We hebben er ooit zelfs een korte fotoshoot van gehouden :')
pi_88863115
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

We hebben er ooit zelfs een korte fotoshoot van gehouden :')
die van selene doet het nog altijd goed in [AEX] wanneer er weer eens een zondagsnoodmaatregel komt :Y
pi_88863470
En dames nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb nu voor mezelf gekozen en heb vandaag en morgen verlof genomen.
Mijn dossiers zijn niet af, maar in deze toestand zou ik ze ook niet af krijgen, ook niet als ik nu nog twee dagen zou gaan werken.
Nu dus even lekker genieten van ons gezinnetje (heel af en toe mijn mails checken ;) ), maar vooral proberen tot rust te komen.
pi_88863516
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef leonieke het volgende:
En dames nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb nu voor mezelf gekozen en heb vandaag en morgen verlof genomen.
Mijn dossiers zijn niet af, maar in deze toestand zou ik ze ook niet af krijgen, ook niet als ik nu nog twee dagen zou gaan werken.
Nu dus even lekker genieten van ons gezinnetje (heel af en toe mijn mails checken ;) ), maar vooral proberen tot rust te komen.
goed zo!
:*

geniet ze!
pi_88863830
Leo, ik ben trots op je! Heel goed dat je het zo hebt aangepakt! Rust lekker uit en geniet van je kleine en grote man :*
  donderdag 18 november 2010 @ 15:14:41 #14
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88863986
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef leonieke het volgende:
Goed zo! :* Geniet maar fijn van je gezinnetje!

Zo schattig die pruillipjes en huilgezichtjes! O+ Ze horen er nu eenmaal bij he!
Hier ook wat plaatjes, een overgang van :) naar :'(

*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88864047
agosssss, je hebt ook precies dat ene moment waar het lipje tevoorschijn komt te pakken!
  donderdag 18 november 2010 @ 19:22:28 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88873857
Leonie, wat goed van je! ^O^
en ik zou je mails ook laten voor wat het was want anders voel je je dadelijk nog schuldig omdat ...<vul hier iets in waar je je schuldig om kan voelen.

Geweldig die pruillipjes! :D

Ik weet eigenlijk niet of ik foto's heb van een huilende Harry.
Wel een filmpje van een vallende Harry die vervolgens mopperend verder kruipt en dan boos wordt op de wasmand :D
pi_88873942
Oh ik lees nu pas dat het in het fototopic ging om bloot e.d foto's, ik dacht om kinderen die verdriet hadden :D
pi_88878814
Dames ik ben echt al zo lang niet meer hier geweest, druk met 4 kinderen, en nog tig andere prive dingen, ruim een maand internetloos geweest thuis.

Leonieke ik vind het nog steeds verbazingwekken dat je werkgever nog altijd zo een grote kl**tz*k is en daar is weinig verandering in geweest sinds je zwangerschap. Spijtig om te lezen maar denk vooral aan je zelf, wat de andere dames al zeiden.
pi_88878944
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik lees nu pas dat het in het fototopic ging om bloot e.d foto's, ik dacht om kinderen die verdriet hadden :D
nee joh. hier gaat het over of het al dan niet done is om huilfoto's te maken, daar gaat het over bananen *)
pi_88880161
jeetje wat heb ik weet een boel gemist!

een tandje voor R. *G*

en nog meer jompels *G* ik zag stef los in de box staan

Ook een boel pruillipjes O+ ik vind ze geweldig
zie d'r hier wel maar nog geen foto van, toch eens proberen

Vlindur hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad ^)

en toen was mn hoofd alweer een vergiet :@

minidraak verhuist vanavond naar haar eigen kamertje, ben benieuwd of ze dan wel weer door gaat slapen
verder vandaag weer wezen zwemmen, en ze vond het weer helemaal geweldig
het leek echt alsof ze het vorige week gemist had
en ik blijf het zo mooi vinden hoe ze los "zwemt"
  donderdag 18 november 2010 @ 22:27:06 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88882467
Ik zou de post van draculettetje zo kunnen kopieren, maar ook daar heb ik de puf niet voor. Zooooo moe...

Hopelijk van het weekend bijslapen. Slapen tot 7 uur zou al enorm fijn zijn.
pi_88885229
Welterusten Becky ;) ik ken het gevoel.

Lars z'n waterpokken zijn nu echt goed doorgebroken... hij is net een krentenbolletje; met rooie krentjes dan wel. En vanmiddag had ie er ook 39o koorts bij, arm kereltje. Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen :z , en dat paracetamolletje heeft blijkbaar ook geholpen; de koorts is al iets gezakt.
Ik heb m'n collega's vandaag al wel vast voorbereid dat ik er morgen waarschijnlijk niet ben. Zoals hij nu is breng ik hem toch liever niet naar het kinderdagverblijf, ook al is morgenochtend de koorts gezakt.

:* voor Leonieke. Goed zo meisje! (En nu ook rust nemen he? Niet plannen om het hele huis van boven tot onder te soppen, de auto te wassen en de tuin winterklaar te maken in één weekend...)
Ow.. en Vlindur... ^) Mooie dag gehad?

Wij hadden bij Lars laatst ook een pruillipje vastgelegd. Want als je dat speelgoed nét iets te ver weg legt (om te kijken of ie er al naar toe zal kruipen)

maar dat kruipen wil nog niet zo goed.. dan krijg je dit:
pi_88891189
Ik ga vanmiddag voor het eerst met Mart (en de buggy) naar de stad.
Vind het doodeng. Want heb dit nog nooit gedaan. Normaal met manlief en de auto.

Iemand hier ervaringen mee? En hoe doen jullie dat? Als ik de buggy nou moet inklappen bijvoorbeeld. Mart op één arm en dan inklappen, dan moet ik straks eerst even flink oefenen.

Hier rijden overigens wel alleen buurtbussen (dus geen grote bussen maar voor 8 personen) dus denk haast wel dat ik de buggy niet hoef in te klappen. Hoop ik. Maar dan, achterwaarts Mart in de buggy erin tillen? Gaat dat lukken haha. Ik ben z'n stuntel er gebeurt mij vast iets wat niet hoort. :D
pi_88892406
Succes Ymme... Helaas kan ik je geen tips geven, wij hebben alleen de kinderwagen-buggy-inzet-variant, geen losse buggy zeg maar. Maar achterwaarts de bus in, lijkt me prima te doen toch? Anders vraag je effe hulp van iemand om te tillen. Wat ik merk is dat er vaak genoeg mensen effe helpen in het OV, hopelijk bij jullie ook!

Lars' pruillipje... O+
Tirza, _O- Geweldige serie zo!
pi_88892519
Hier ook een wandelwagen in de trant van bugy-inzet :D
Maar ook een losse buggy! Ideaal. Ligt meesta lin de auto.
Die manlief dan elke dag mee heeft omdat ik nog steeds geen rijbewijs heb. Maar in jan. ga ik er wel weer voor. Voordat ik zwanger zou zijn (of 'hoog' zwanger hihi) van eventueel nog een kindje, wil ik gewoon dat rijbewijs hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')