We hebben er ooit zelfs een korte fotoshoot van gehoudenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef simmu het volgende:
wat snoezig die lipjes! en wat gaat harrie hard!
nja, wij maken dus gerust huilfotos![]()
die van selene doet het nog altijd goed in [AEX] wanneer er weer eens een zondagsnoodmaatregel komtquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben er ooit zelfs een korte fotoshoot van gehouden
goed zo!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef leonieke het volgende:
En dames nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb nu voor mezelf gekozen en heb vandaag en morgen verlof genomen.
Mijn dossiers zijn niet af, maar in deze toestand zou ik ze ook niet af krijgen, ook niet als ik nu nog twee dagen zou gaan werken.
Nu dus even lekker genieten van ons gezinnetje (heel af en toe mijn mails checken), maar vooral proberen tot rust te komen.
Goed zo!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef leonieke het volgende:
En dames nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb nu voor mezelf gekozen en heb vandaag en morgen verlof genomen.
Mijn dossiers zijn niet af, maar in deze toestand zou ik ze ook niet af krijgen, ook niet als ik nu nog twee dagen zou gaan werken.
Nu dus even lekker genieten van ons gezinnetje (heel af en toe mijn mails checken), maar vooral proberen tot rust te komen.
nee joh. hier gaat het over of het al dan niet done is om huilfoto's te maken, daar gaat het over bananenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik lees nu pas dat het in het fototopic ging om bloot e.d foto's, ik dacht om kinderen die verdriet hadden
sorrie. bij ons doet de een (selene) dat elke avond (inclusief gillen, bedspringen en liedjes zingen) en de ander vanaf 5 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Agos Leandertje! Men, ik word helemaal emo van die foto. Ik wil 'm knuffelen!!
Kan iemand Emma even uitleggen dat 5 uur 's ochtends echt niet het moment is om heul hard te kletsen tegen alle dieren op je behang over je nachtelijke avonturen..![]()
Ze slaapt normaal tot mijn wekker gaat (om 6 uur of om 7 uur) dus dit is even wennen, zo drie dagen op een rij.
't klinkt echt superschattig maar 't is zo vroehoeg.
Als ze eerst wél langer sliep gaat het wrs wel weer overquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Agos Leandertje! Men, ik word helemaal emo van die foto. Ik wil 'm knuffelen!!
Kan iemand Emma even uitleggen dat 5 uur 's ochtends echt niet het moment is om heul hard te kletsen tegen alle dieren op je behang over je nachtelijke avonturen..![]()
Ze slaapt normaal tot mijn wekker gaat (om 6 uur of om 7 uur) dus dit is even wennen, zo drie dagen op een rij.
't klinkt echt superschattig maar 't is zo vroehoeg.
Hier ook op kdv maat 3 en thuis 4quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef Lijnloos het volgende:
Becky... zou het misschien helpen om haar 's nachts een luier aan te doen die net een maatje groter is? Hier hielp dat om ipv mt 3 een mt 4 aan te doen snachts... sindsdien geen lek-perikelen meer. Overigens heeft ze nu overdag (bij ons) ook mt.4, op kdv geven ze haar nog 3, past ook wel..
Ik ben er ook bijna doorheen en die van mij kan ik niet zo halen, die moeten besteld wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef leonieke het volgende:
Ik moet dringend melkpoeder halen voor Thomas. Normaal gezien heb ik dat altijd op reserve, maar vorige keer vergeten te bestellen. Dat krijg je natuurlijk als je te weinig tijd hebt om zelf tussen de rekken te gaan lopen en je je boodschappen bestelt via internet.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
WE HEBBEN EEN TAND!
Zo, dat mocht wel even groot hè?
haha, grappig. Wij hebben thuis kruidvat mt4. en kdv heeft pampers mt3. En beiden passen bij MInkequote:Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef Shandaly het volgende:
Volgens mij verschillen die luiermaatjes ook per merk... Op het kdv krijgt Lars nog maatjes 3 aan, kruidvat eigen merk, maar thuis vonden we de maatjes 3 van Pampers toch wel wat aan de krappe kant en zijn we een tijdje geleden al overgestapt op maatje 4.
(Doet me eraan denken dat wij ook bijna door de luiervoorraad heen zijn... morgen dan maar, vandaag ga ik lekker de deur niet uit)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
WE HEBBEN EEN TAND!
dat mag groot en dat verdient een juichje!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
WE HEBBEN EEN TAND!
Alé, hop, vlug die website openen en bestellen maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben er ook bijna doorheen en die van mij kan ik niet zo halen, die moeten besteld worden
Way to go Leoniekequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alé, hop, vlug die website openen en bestellen maar![]()
Ik ga er vandaag of morgen om![]()
En net telefoon gekregen van de onthaalmoeder met de vraag of we dinsdag een andere oplossing zouden kunnen vinden omdat een familielid is overleden en ze graag naar de begrafenis zou gaan. Ik ga denk ik maar eens mailen naar mijn baas om te vragen of ik nog een dag verlof kan nemen. Hij zal me graag zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |