Dat denk ik eigenlijk niet. Want de spekjes zie ik heus wel. Maar hij is wel 'maar'75 cm, dus misschien speelt lebngte van de romp wel een grote rol in dat verhaalquote:Op woensdag 24 november 2010 13:20 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, als ik foto's van R zie zou ik ook echt niet zeggen dat hij al 10,5 kilo is hoor!! Zeker niet als hij rompers maat 74/80 nog pastBij Dyon zitten die zelfs strakker, terwijl hij 9 kilo is
R heeft vast wat zwaardere botjes
Kan ook, maar Dyon is maar 1 cm langerquote:Op woensdag 24 november 2010 13:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet. Want de spekjes zie ik heus wel. Maar hij is wel 'maar'75 cm, dus misschien speelt lebngte van de romp wel een grote rol in dat verhaal.
Ja dat zal het zijn!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ineens denk ik dat ik weet hoe het zit. Het is natuurlijk zijn haar dat zoveel weegt.
Haha, das wel een idee jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef Lijnloos het volgende:
Groof, ik zou de arts nog effe bellen om je bevinding door te geven, dan is het vast geen probleem meer volgende keer
Ik kreeg bij Eva hetzelfde bericht vorig jaar en ik heb 3 dagen gehuild.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zijn lengte zat op de middenlijn (of net eronder geloof ik) en zijn gewicht zat halverwege de middenlijn en de bovengrens. Dus dat is wat zwaar in verhouding. Ze zei over zijn eten dat ik de avondfles (pap) kon gaan laten, zeker met het oog op zijn gewicht. Zoiets zei ze.
Nou ja. Ik zit er niet wezenlijk mee hoor. Ik vond het gewoon voor het eerst niet zo leuk.
Ahh een verpleegkundige, dat zegt al genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het was een verpleegkundige. Onze arts is juist![]()
.
Oh, door de pannekoeken, geniaal!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Rozijntjes, dat moet ik ook es gaan proberen, we hebben er nog eenhele bak van staan (voor op de pannekoeken en zo) dus kan er zo wat pakken... denk dat Minke dat ook wel zou kunnen waarderen.
Oh das ook eng! Dat gebeurd hier niet, maar als we het bord te lang voor zn neus laten staan gooit hij alles inclusief het bord op de grondquote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef Lijnloos het volgende:
Rienk![]()
Minke propt ook altijd alles wat ze pakken kan in haar mond, daarom geef ik haar altijd de stukjes nog maar aan, want zelf met bord laten proberen heeft hier al meerdere keren tot de heimlich-methode geleid...
Oh gut wat sneuquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef simmu het volgende:
ik voel me een tikkie schuldig vandaag. ravi barstte vanmiddag zomaar opeens in huilen uit. niks was goed. echt heel hysterisch en bangig. ik snapte er niks van. alles was leuk, eten ging goed en seleentje was vredig aan het spelen met haar boor/zaagmachientje (fisher price, met geluid) en hij was nauwelijks te kalmeren. enfin; uiteindelijk maar allebei om half 2 op bed gelegd (ravi nasnikkend). toen kalmeerde hij wel en deed een hazeslaapje om daarna lekker te spelen. toen allebei weer naar beneden. flesje, prakkie en..... weer hetzelfde verhaal. en weer zat seleentje vredig te spelen met heur boormachientje.
oh. wacht. boormachientje. skrskrskrskr iiiiieeehhhhh!!!!! henghengheng. even getest met selene's medewerking. en jawel hoor: het ventje is bang van het boormachientje. dikke paniek zodra dat ding aan is![]()
en ik kwam daar pas 's laat middags achter![]()
dus we zijn aan het oefenen. selene speelt met heur boormachientje en ik zit er tegenover met ravi tussen mijn benenen zo ontdekte ik daarstraks dat hij weliswaar (nog) niet kan zitten, maar zich wel tegen kan houden met zijn handje als hij dreigt te vallen
toch was het zielig
Hier momenteel ook en er komt echt wel een tijd dat hij vol van het avondeten en toetje is en de fles laat staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie drinkt de ene dag wel (en goed) en soms weigert ze de fles.
Wanneer ze dit echt stelselmatig gaat doen, dan gaan we dan pas de fles laten vervallen.
moe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |