hier ookquote:Op zondag 5 december 2010 08:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat doet Fabian in Florians bed?
:-)
Herkenbaar hoor. Hier gaat het regelmatig zo.
Gelukkig versta ik limburgsquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Asyniur het volgende:
Kieknou!
Hij liep vamorgen gewoon opeens weg!
En hij stapt opeens ook aan je handen.
quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Asyniur het volgende:
Kieknou!
Hij liep vamorgen gewoon opeens weg!
En hij stapt opeens ook aan je handen.
Mijn ouders hebben een webcam op de laptop en mijn zus had al een losse. Maar skype is ideaal!quote:Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef Shandaly het volgende:
Vraagje... heeft iemand van jullie ervaring met webcams? (Ow, deze vraag kan fout uitgelegd worden... )
Ik zat te denken om mijn moeder voor haar verjaardag (in januari pas, er is nog tijd) een webcam cadeau te geven. En dan voor ons zelf natuurlijk ook één, zodat ze online af en toe met Lars kan 'kletsen'. Maar wat is dan handig? Ook meteen iets van een headset/microfoon erbij zodat ze ook kan praten? Of dat gewoon via de telefoon doen? (Lijkt me dat het voor Lars handiger is als oma door de speakers klinkt...) En welk programma gebruiken jullie dan? Skype? of via MSN? Of is er nog iets anders handigs?
Nee dat het niet zinsloos is, snap ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef freecell het volgende:
Wat is het voor spray Ymme?
Ui en spray doen echt wel wat hoorAlleen blijkbaar niet helemaal genoeg, maar dat maakt het nog niet zinloos
Paracetamol helpt trouwens redelijk goed tegen de pijn
Leuk een loopauto en héél veel cadeautjes voor Minke!
Vanaf 1 jaar ging ik abrupt over op koemelk. Mijn zoon gaat nu dus ook bijna over op koemelk.quote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Marlinde het volgende:
Wat is het stil hier
Heel veel zieke en verkouden kindjes las ikSnel allemaal beter worden hoor!
Hebben jullie een leuke sinterklaas gehad? Tessa is echt énorm verwend!![]()
Nog even een vraagje over het eten, wanneer gaan baby's/kindjes over op 2 flessen per dag, wanneer op 1 en wanneer hoeven ze geen flesje meer, maar mogen ze gewoon koemelk?
Heerlijk Poppejans! Geniet ervan, met je bijna-1-jarige zoonquote:Op maandag 6 december 2010 08:26 schreef Poppejans het volgende:
Kan ik me wel voorstellen Shandaly, dat is nog wel effe een behoorlijk eind en het was inderdaad soms nog vrij glad op de weg.
Wij vertrekken zo over een uurtje naar Texel voor een midweekje.
Vrijdag kom ik met verjaardagsspam hier nog even terug
Volgens mij ook hier iets zo...quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Vanaf 1 jaar ging ik abrupt over op koemelk. Mijn zoon gaat nu dus ook bijna over op koemelk.
En ehm... mijn dochter drinkt nogsteeds een fles pap 's ochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |