abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89466053
Mart gaat echt snel met de tanden.
7 en 8 beginnen nu ook al met doorkomen (onder).

Maar nu is het tandenpoetsen echt een ramp. Schreeuwen, hoofd weg draaien. Hij wilt het het gewoon echt niet.

En nu? Wil ook niet dat hij tandenpoetsen als iets 'engs' gaat ervaren.
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:22:52 #52
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89466083
Ymme, wat vind hij ervan als je het hem zelf laat doen?

Wat zit hij stoer op die slee!
Wat voor slee is dat eigenlijk? Ziet er heel tof uit!
A grand adventure has begun.
pi_89466123
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef Keshet het volgende:
Ymme, wat vind hij ervan als je het hem zelf laat doen?

Wat zit hij stoer op die slee!
Wat voor slee is dat eigenlijk? Ziet er heel tof uit!
Als hij het zelf doet, gaat hij alleen de tandpasta van de borstel af slurpen :D
pi_89467160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef ymme het volgende:

[..]

Als hij het zelf doet, gaat hij alleen de tandpasta van de borstel af slurpen :D
Ik maak Florian héél hard aan het lachen en dan poets ik gauw zijn tand.

En even hoor *O* IK BEN WEER TANTE! *O*

al 21x :o en het blijft zo leuk O+
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:14:42 #55
265732 Keshet
pi_89467665
Gefeliciteerd Freecell! *O*
21 neefjes en nichtjes, wow!
pi_89467669
Maar ik moet er meer poetsen dan 1 :D
6 inmiddels :D En 2 komen er alweer door (die dus veel pijn doen met tandenpoetsen lijkt wel).

En gefeliciteerd. Voor de 21ste keer :) Leuk hoor.
(ik zal nooit geen tante worden :{ , mijn broer en zijn vriendin willen niet en mijn zwager is homo en willen denk ik ook niet en eerlijk gezegd vind ik dit erg jammer!)
pi_89470613
nou, zes keer aan het lachen maken, of gewoon een tijdje iets minder poetsen als het hem pijn doet.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:33:05 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89473108
ymme, toen Harry's tanden boven doorkwamen, sloeg ik boven poetsen gewoon over :Y
Dan poets ik alleen zijn ondertanden.
Evt kun je ook tandvlees poetsen waar geen tanden doorkomen.
Ik ben in elk geval vol blijven houden, maar heb er geen gigastrijd van gemaakt in de zin van dat ik dan ook tevreden ben met 1x gauw de borstel eroverheen ipv 'goed' poetsen (als je begrijpt wat ik bedoel).
En wat zit hij leuk op die slee! Had hij geen koude handjes?
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:33:47 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89473146
Free, van harte gefeliciteerd met je 21e tanteschap! ;)
En wat leuk dat Florian zijn lijf wat meer doorheeft :Y
pi_89473509
Hier doet Thomas (momenteel toch ;) ) zijn mond open vanaf dat hij mij met de tandenborstel ziet afkomen. Super grappig om te zien eigenlijk :D Gisterenavond heb ik zelfs 2 keer gepoetst omdat hij zijn mond bleef open houden _O-

Freecell gefeliciteerd *O*

Ik droomde vannacht dat ik moest bevallen. Ik denk dat er toch iets heel erg aan het rammelen is geslagen bij mij :D (maar tegelijkertijd ook een beetje :{ eigenlijk).

Leuk hoor al die sleeën :Y Hier komt er nog geen slee in huis. P. vindt het te vroeg.
pi_89473777
Free, gefeli! 21x tanta al :o Aangetrouwd heb ik er inmiddels 6 (waarvan de oudste al een jaar of 23 is en de jongste 12 jaar) maar mijn broer en zijn vriendin hebben nog geen kinderen. Ik hoop stiekem dat dat niet te lang meer duurt, dan heeft Daan ook een neefje of nichtje om mee te spelen.

Hier is Daan ook enthousiast als je met de tandenborstel komt. Mond wijd open en dan zodra de tandenborstel in zijn mond zit, slurpt hij de tandpast op en gaan de kaken op elkaar. En dan wordt het weer een gevecht. Man houdt 'm vast en ik probeer 'm af te leiden met liedjes, lachen etc. tot we met veel geluk zijn tandjes kunnen poetsen. Erg vermoeiend 8)7

Zo, nog even lekker koppie thee drinken voor Daan wakker wordt en we de kou in gaan om de laatste sinterklaascadeautjes te kopen. <O) 8}
pi_89476208
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef Asyniur het volgende:
ymme, toen Harry's tanden boven doorkwamen, sloeg ik boven poetsen gewoon over :Y
Dan poets ik alleen zijn ondertanden.
Evt kun je ook tandvlees poetsen waar geen tanden doorkomen.
Ik ben in elk geval vol blijven houden, maar heb er geen gigastrijd van gemaakt in de zin van dat ik dan ook tevreden ben met 1x gauw de borstel eroverheen ipv 'goed' poetsen (als je begrijpt wat ik bedoel).
En wat zit hij leuk op die slee! Had hij geen koude handjes?
We hebben maar een rondje van 3 min gedaan ofzo, omdat hij ook nog heel erg verkouden is en zo hoest. En moest de handschoenen nog maken (was een wandje van het touwtje los zeg maar, dus die viel steeds op de grond). En meneer houdt ze ook nooit lang aan, net zoals zijn sokken en al het andere wat aan de voeten kan). :D
pi_89482615
Wij gaan straks terug de kou trotseren en Thomasje halen van bij de onthaalmoeder met de draagzak :) Eergisteren waren we gaan wandelen en hadden P. hem naar zich gedraaid met zijn gezicht, maar hij was niet echt happy. Vandaag hem dus maar rond laten kijken en man, wat een plezier. En hoe meer ik "kiekeboe" speelde, hoe luider hij kraaide van plezier O+ (de mensen die me gezien hebben, zullen ook wel gedacht hebben wat voor een belachelijk gedoe het was :') )
(en ja, Thomas is ook deze week een aantal keer naar de onthaalmoeder geweest, zodat ik wat op m'n plooi kon komen. Deze namiddag heel de namiddag geslapen :@ Ik hoop echt dat het de komende 3 weken goed gaat. Dan is het kerstvakantie en zijn we weer 2 weken thuis :Y )
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:06:27 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89483018
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:57 schreef leonieke het volgende:
(en ja, Thomas is ook deze week een aantal keer naar de onthaalmoeder geweest, zodat ik wat op m'n plooi kon komen. Deze namiddag heel de namiddag geslapen :@ Ik hoop echt dat het de komende 3 weken goed gaat. Dan is het kerstvakantie en zijn we weer 2 weken thuis :Y )
Dat geeft toch niks? Ik breng Harry ook wel eens weg, zodat ik even wat kan doen voor mezelf. :Y
Thomas heeft meer aan een uitgeslapen moeder :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:08:13 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89483078
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef ymme het volgende:

En gefeliciteerd. Voor de 21ste keer :) Leuk hoor.
(ik zal nooit geen tante worden :{ , mijn broer en zijn vriendin willen niet
Ach, wat niet is kan nog komen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:08:35 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89483093
Free, gefeliciteerd! 21 keer.
Gelukkig niet 21 keer van dezelfde zus :P\
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:14:02 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89483338
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef amaranta het volgende:
Free, gefeliciteerd! 21 keer.
Gelukkig niet 21 keer van dezelfde zus :P\
Dan had die het nu heel erg druk ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:16:00 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89483418
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan had die het nu heel erg druk ;)
Ach, dan zou de oudste ook al minstens 21 zijn he...
pi_89485296
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb je wel gratis oppas natuurlijk als je ergens naartoe wil...

Daarover gesproken: Thomas gaat volgende week vrijdag voor de eerste keer ergens anders overnachten :o Bij oma en opa. Toen ik zwanger was, had ik echt zoiets van: "ah, wat mij betreft kan hij vlug ergens anders gaan slapen" maar nu het zover is :X Onze kleine baby zijn eerste nacht uit huis :o
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:39:47 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89486554
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet! :D
Elke 9 maanden eentje dan zou de oudste net 15 zijn en als je de 1e 6 weken na de bevalling netjes in acht neemt dan kom je op een oudste van 17,5 ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:40:38 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89486582
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:06 schreef leonieke het volgende:
Daarover gesproken: Thomas gaat volgende week vrijdag voor de eerste keer ergens anders overnachten :o Bij oma en opa. Toen ik zwanger was, had ik echt zoiets van: "ah, wat mij betreft kan hij vlug ergens anders gaan slapen" maar nu het zover is :X Onze kleine baby zijn eerste nacht uit huis :o
Oei, spannend! Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren :N
pi_89486620
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef happyme28 het volgende:
Ziet er goed uit Leonieke! Oh en Leo, dat zeiden ze van Daan ook, dat hij het kruipen wel zou overslaan. Hij staat al ruim 2 maanden en loopt nu achter de loopwagen, maar bleef buikschuiven. Tot hij gister ineens een stukje kroop en vandaag heeft hij het ineens uitgevonden en kruipt hij de kamer rond :o
Weet je nog?

Thomas heeft vandaag een eigen kruiptechniek ontwikkeld :D Met zijn ene knie op de grond en zijn andere voet plat op de grond en maar vooruit 'gaan' O+

Straks eens zien of er een filmpje genoeg gelukt is om het te zien :)
pi_89486699
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oei, spannend! Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren :N
Mja, het is van moeten. Volgende week vrijdag is het proclamatie en P. en ik zitten in de organiserende werkgroep. En bijgevolg de afsluitende werkgroep. Vorig jaar was het op een donderdagavond 1u toen we iedereen naar huis hebben gekregen (einduur was 23u) en dit jaar is het een vrijdagavond, dus ik vrees dat we het niet vroeger zullen kunnen afsluiten.
En ik vind het ook zielig om hem dan rond 2u 's nachts te moeten wakker maken (+ dat mijn schoonouders dan ook moeten opblijven). Maar ik weet nu al dat ik volgende zaterdagochtend zal staan trappelen om hem terug op te halen :D

Komt het door de borstvoeding dat jullie nog wachten of zijn jullie er nog niet klaar voor? Moest het niet van moeten geweest zijn, was het hier ook nog niet gebeurd hoor :N
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:46:34 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89486768
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Weet je nog?

Thomas heeft vandaag een eigen kruiptechniek ontwikkeld :D Met zijn ene knie op de grond en zijn andere voet plat op de grond en maar vooruit 'gaan' O+

Straks eens zien of er een filmpje genoeg gelukt is om het te zien :)
aah, het klinkt als de aangepaste versie van Mette en Harry's Sven Kramerkruip ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:49:32 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89486867
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mja, het is van moeten. Volgende week vrijdag is het proclamatie en P. en ik zitten in de organiserende werkgroep. En bijgevolg de afsluitende werkgroep. Vorig jaar was het op een donderdagavond 1u toen we iedereen naar huis hebben gekregen (einduur was 23u) en dit jaar is het een vrijdagavond, dus ik vrees dat we het niet vroeger zullen kunnen afsluiten.
En ik vind het ook zielig om hem dan rond 2u 's nachts te moeten wakker maken (+ dat mijn schoonouders dan ook moeten opblijven). Maar ik weet nu al dat ik volgende zaterdagochtend zal staan trappelen om hem terug op te halen :D

Komt het door de borstvoeding dat jullie nog wachten of zijn jullie er nog niet klaar voor? Moest het niet van moeten geweest zijn, was het hier ook nog niet gebeurd hoor :N
Beiden...
Het was ook geen veroordeling naar jou hoor. Meer dat wij van die watjes zijn ;)
Zelfs mijn man die voorheen zo makkelijk praatte over 'een baby kan best eens een nachtje elders slapen' is 180 graden gedraaid :D
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:53:34 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89487025
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef leonieke het volgende:
Zijn techniek heeft een naam O+
Het ís de Sven Kramer Kruip. Mette demonstreert het even:
pi_89487647
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Beiden...
Het was ook geen veroordeling naar jou hoor. Meer dat wij van die watjes zijn ;)
Zelfs mijn man die voorheen zo makkelijk praatte over 'een baby kan best eens een nachtje elders slapen' is 180 graden gedraaid :D
Ja, idem hier, hoor :Y
Ik zou het ook liever anders zien, maar er is gewoon geen andere oplossing (behalve hem 's nachts uit zijn bedje halen bij oma en opa, maar dat leek ons ook zo onmenselijk om hem daar van 20u tot 2u te laten slapen en hem er dan uit te halen).
pi_89487764
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het ís de Sven Kramer Kruip. Mette demonstreert het even:
Ja :D Dat is ook Thomas zijn kruip :Y Maar hij heeft nog serieus wat oefening nodig om Mette ooit in te halen :o Mijn god, wat een snelheid _O_

Vanwaar komt de naam eigenlijk? Is dat een FOK-naam ofzo?
pi_89495928
ik haak even in op logeren. de mijne zijn enkel uit logeren geweest als we dat met zn allen doen. ik vind het voor geen van beiden nu een optie om alleen of met zn twee uit logeren te gaan. als het om de hoek zou zijn, dan zou ik daar denk ik zeker wel anders over denken, maar dat is nu eenmaal niet het geval. daarnaast merk ik dat ik toch wel een beetje een issue heb qua loslaten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89496572
selene's sinterklaasavond was trouwens bij ravi niet zo'n succes. hij vond het echt veeel te druk. het eerste deel kon ik met hem in de kantine zitten en kalmeerde hij wel en wilde hij wel spelen, maar toen was het pauze en ging het niet ;(

dus toen ging ik vast naar huis met hem en kreeg hij pap :Y)
pi_89508777
Arme Lars hoest nog steeds... 't was weer een brakke nacht. Het klinkt echt zo zielig... :'(
Weet iemand hoe het zit met huisartsen in het weekend? Bij de site van mijn huisarts zie ik alleen een telefoonnummer voor spoedgevallen, maar telt dit nu als een spoedgeval? Ik wil nu eigenlijk toch niet meer wachten tot maandag...
  zaterdag 4 december 2010 @ 08:12:48 #83
265732 Keshet
pi_89508842
Shandaly, als het goed is is er in jouw regio ook een huisartsenpost (HAP). In de lokale krantjes staat daar vaak alle contactinfo van. Het zou goed kunnen dat je ze bereikt via de spoedlijn van de huisartsenpost maar dat weet ik niet zeker. Succes!
pi_89508914
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef simmu het volgende:
ik haak even in op logeren. de mijne zijn enkel uit logeren geweest als we dat met zn allen doen. ik vind het voor geen van beiden nu een optie om alleen of met zn twee uit logeren te gaan. als het om de hoek zou zijn, dan zou ik daar denk ik zeker wel anders over denken, maar dat is nu eenmaal niet het geval. daarnaast merk ik dat ik toch wel een beetje een issue heb qua loslaten.
Aan dat loslaten probeer ik echt te werken. Met kleine dingen weliswaar. Zo hadden mijn man en ik bijvoorbeeld voor de bevalling afgesproken dat we andere mensen Thomas zouden laten vasthouden (mijn schoonouders hebben hun andere kleinkinderen niet mogen vasthouden voor ze 3 maand waren). Thomas gaat ook 4 dagen per week naar de onthaalmoeder, dus dan moesten we hem wel loslaten.
En toch merk ik dat ik de stap naar "overnachten" heel groot vind, terwijl ik weet dat Thomas normaal gezien vrij makkelijk in slaap valt en heel graag bij oma en opa is. Maar hem zelf niet voor de nacht in zijn bedje kunnen steken en 's nachts niet aan zijn deurtje kunnen luisteren. Ik kijk al uit naar volgende week zaterdag ;)
pi_89509267
Dank je Keshet, het ging inderdaad via dat spoednummer. Ik vond dat zo extreem klinken... 't is niet dat hij een of ander levensbedreigend iets heeft waarvoor hij NU een arts moet zien... Ik heb ze gebeld, en we konden vrijwel meteen 'even' langskomen. Heel gedoe, waren allebei nog in pyjama, auto nog dik onder het ijs, straten opgebroken dus moest omrijden...

Er heeft een arts naar zijn longetjes geluisterd en het kwam er op neer dat er niets aan de hand is. In ieder geval geen longontsteking of pseudokroep (en ik wist gewoon waar hij het over had! ;)) Lars is 'gewoon' snipverkouden. En voor die kleintjes zijn er niet veel medicijnen die je mag gebruiken omdat je van de meeste medicijnen wat duf wordt, en dat schijnt tot wiegedood te kunnen leiden...
Ik heb wel bij de apotheek een verzachtend hoestsiroopje meegekregen. Ik hoop maar dat het snel wat beter wordt...

Lars is nu in de maxicosi in slaap gevallen... ik denk dat ik hem maar eventjes laat liggen; ben allang blij dat ie even slaapt... :z
pi_89509452
Arme Lars!

Ik maakte wel een thijmthee als ze zo moesten hoesten:
Beetje (gedroogde) thijm in een pannetje, water erbij, even doorkoken en dan door een koffiefilter.

Bij grote kinderen (+ 1 jr) uit te breiden met een flinke schep honing.

Bij volwassenen uit te breiden met een flinke scheut kruidenbitter (en dan kan je het heel lang bewaren in de koelkast ;) )

Wordt hier door iedereen met gejuich ontvangen :) En het helpt goed!

Simmu: het is een normale reactie op een abnormale situatie dat jij een loslaat-issue hebt. En je weet het van jezelf, dat is stap één!

Leonieke, dan slaapt hij ergens anders voor het eerst, ga je 's avonds zelf naar bed, loop je volautomatisch dat kamertje in om nog even onder te stoppen.... Staat daar zo'n leeg bedje.. oja!
*slik* ;(

:+
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:08:25 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89509624
Leonie, zo snel ging Harry ook niet hoor met die kruip ;)
Dat is Mette's specialiteit. Volgens mij heeft wickie die naam bedacht (of anders haar man ;) )
En ik zou Harry ook bij zijn opa en oma laten logeren hoor, als het echt niet anders ging. Zoals jij beschrijft dus... Voordeel is: je kunt lekker doorslapen en op zaterdag mag je je ventje weer helemaal plat knuffelen!

Ook snipverkouden kan heel erg vervelend zijn. Veel beterschap voor Lars!
pi_89509886
:O

Mart wordt echt elk uur wakker van dat stomme hoesten.
Het is echt een vastzittende hoest. En de doorzichtige snottenbellen hebben plaats gemaakt voor dikke groene :r Vind het zo zielig voor hem.

Hij ligt nu op bed en heb een ui op zijn kamer gezet, hopelijk werkt dit!

Het is echt zo rot voor hem, maar inmiddels ook voor mij. Ben op... overdag is het constant troosten, huilen, eventjes spelen en weer troosten. Slapen want niet 1-2-3 gaat .'S nachts veel wakker, en echt doe het met heel veel liefde... maar ;( van mij mag hij weer snel beter zijn!
pi_89510272
beterschap aan alle verkouden kindjes :* wij zijn er net een beetje van aan het bijkomen.

Uit logeren laten gaan heb ik geen enkele moeite mee (bij de opa's en oma's dan). Hannah moest noodgedwongen een week uit logeren toen ik in Belgie in het ziekenhuis lag. Laatst is ze voor het eerst een nachtje bij mijn liefs ouders blijven slapen en dat ging ook prima. Kan haar dus met een gerust hart bij hun laten logeren als wij een feestje oid hebben. Het mooie is dat onze ouders het ook heel leuk vinden dus dan is het een win-win situatie.
pi_89510402
Mart slaapt zowiezo 1x per week bij mijn ouders.
Als ik ga werken dan brengen wij hem de avond van tevoren, omdat we hem anders wakker moeten maken 's ochtends terwijl hij dan nog zo lekker slaapt. En Mart maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar hij slaapt (als hij niet ziek is :D ).
pi_89510729
Vraagje:

Van wat voor soort bestek (lepel) eten jullie kindjes?
Ik merk hier dat de 6+ lepels te klein worden.

Maar geen idee wat nu toe doen. Vork? Lepel? Plastic, metaal? (plastic lijkt mij).
pi_89514013
het kwartje is gevallen :)
het ventje is (semi) mobiel *O*

echt heel soepel gaat het nog niet en enkel via wurmen en rollen, maar hij komt eindelijk van zn plek af als je hem op de grond legt :)
pi_89514044
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef ymme het volgende:
Vraagje:

Van wat voor soort bestek (lepel) eten jullie kindjes?
Ik merk hier dat de 6+ lepels te klein worden.

Maar geen idee wat nu toe doen. Vork? Lepel? Plastic, metaal? (plastic lijkt mij).
wij hebben van die plastic oefenbestekjes. die hebben ze gewoon bij de drogist (of supermarkt) een setje van vorkje en lepel van plastic
pi_89516883
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef simmu het volgende:

[..]

wij hebben van die plastic oefenbestekjes. die hebben ze gewoon bij de drogist (of supermarkt) een setje van vorkje en lepel van plastic
Wij ook. Bij de Kruidvat gehaald. Bevalt prima!
pi_89527232
We hadden een paar weken geleden al ontdekt dat Florian uit een gewone beker met een rietje kon drinken (meteen de eerste keer ging prima, haha!) Vandaag rietjesbeker gescoord, water in gedaan en ze zijn nu al onafscheidelijk :D
pi_89527399
Oh Shandaly, wat vervelend dat Lars zo'n vervelende hoest heeft. Gelukkig is het niks ergs. Goed dat je gebeld hebt en gegaan bent. Geruststelling is ook wat waard. :Y

Knap Free, drinken uit een rietje ^O^ .
pi_89535556
Ik heb maar een naamsticker op Hannah's rietbeker gedaan, want wanneer je een verzameling kindertjes bij elkaar hebt in 1 ruimte dan staan er minimaal 3 van die hema rietbekers :')

Bestekje ook gehaald bij de kruidvat, alleen mevrouw laat zich liever voeren :P

Man-o-man, ik ben me toch even een goede huisvrouw geweest vandaag! 2 pannen erwtensoep, 1 pan tomatensoep en een appeltaart gemaakt en verder ook nog een paar wassen gedraaid, boodschappen gedaan, cadeautjes ingepakt en opgeruimd/schoongemaakt. Oja, en een keuken gekocht :P
pi_89542683
Ik heb een prenatal rietbeker :+

Octo, ik kom bij je eten, goed? O-)

Ik voel me hier soms een beetje een ontaarde mama 's morgens! :o
Vanmorgen 6:30: dadadabla }:|
Ik denk, die is wakker en niet blij.
Doe een voet uit bed: stil.
Tien minuten later *mememe?*
Tien minuten later *dadada! ... da!*

Enz. Om 7:15 er uitgegaan omdat het een continue gedada werd. (en toen zat hij op zijn knieën blij te lachen)
Maar ik laat hem dan dus drie kwartier wakker? ik weet het niet. In zijn bed liggen :@
Luie mama meldt!
  zondag 5 december 2010 @ 08:52:29 #99
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89542842
Hieperdepieperdepiep hoeraaaaa!!! Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag Evie!!
Beessie-Jen en B-Jman ook van harte met jullie 1-jarige mama en papa jubileum!
Een hele fijne dag gewenst met leuke kadootjes!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 5 december 2010 @ 08:52:57 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89542843
quote:
Op zondag 5 december 2010 07:38 schreef freecell het volgende:
Ik heb een prenatal rietbeker :+

Octo, ik kom bij je eten, goed? O-)

Ik voel me hier soms een beetje een ontaarde mama 's morgens! :o
Vanmorgen 6:30: dadadabla }:|
Ik denk, die is wakker en niet blij.
Doe een voet uit bed: stil.
Tien minuten later *mememe?*
Tien minuten later *dadada! ... da!*

Enz. Om 7:15 er uitgegaan omdat het een continue gedada werd. (en toen zat hij op zijn knieën blij te lachen)
Maar ik laat hem dan dus drie kwartier wakker? ik weet het niet. In zijn bed liggen :@
Luie mama meldt!
Wat doet Fabian in Florians bed?
:-)

Herkenbaar hoor. Hier gaat het regelmatig zo. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')