SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:35 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
gefeliciteerd dan zonder spoilerquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jongens. Dankjulliewel
.
Die spoilers zijn echt niet nodig hoor..
Leuk! Die van mij liggen er net in, dus die zullen wel pas over een uurtje of twee wakker zijn, verwacht ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
F.slaapt nog, als hij wakker is kom ik jouw kant op Groof.
In dat geval dan:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jongens. Dankjulliewel
.
Die spoilers zijn echt niet nodig hoor..
Arme jij! Mocht je niet mee?quote:Op zondag 12 december 2010 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
R. en Groof (en S.) van harte gefeliciteertd met R.'s eerste verjaardag! Wat een gezelligheid zo op de foto's te zien
NieuweUser, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met jou en Isa?
Hier is het raar... ben home alone, manlief en Minke zijn een weekendje weg naar mijn schoonouders (voor een reunie/concert van man, niet vanwege nare dingen hoor)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |