Amen zusterquote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef simmu het volgende:
ik hoop dat florian fijne bloeduitslagen heeft! eigenlijk zou het het fijnste zijn als er iets duidelijks doch fixbaars uit komt!
nope. ik heb als kind geen waterpokken gehad, en als volwassene een keer een (jawel, een hele) waterpok. toen zei de huisarts al dat ik het nog eens 'echt' kan krijgen. en geloof me: ma sleepte me altijd juist expres naar iedereen met waterpokken. maar nee. ik heb als kind van alle kinderziektes alleen een keertje de bof aan een kant gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Amen zuster
Ik hoop dat je geen waterpokken krijgtMaar ben je er als kind wél mee in aanraking geweest? Want dan is de kans dat je het nu krijgt miniem
quote:BJ, jullie kleine Evie is bijna 1Dat lijkt me echt zo speciaal
En ik heb het gevoel dat het hier ook opeens zo vlug zal zijn, terwijl hij pas zondag 9 maand wordt
Maar het worden weer drukke maanden (feestmaand gaat voor mijn gevoel altijd zo vlug) waardoor het opeens maart zal zijn
![]()
En in mijn vakantie (ja, ik heb écht tijd over nu) heb ik eens een Excel gemaakt om uit te rekenen wanneer Thomas even lang geboren is als dat hij in mijn buik heeft gezeten. Dat is blijkbaar vrijdag (kan wel, inseminatie en bevalling waren allebei op een vrijdag), dus op zich niet raar. Behalve dan dat hij maar 273 dagen in mijn buik heeft gezeten, maar 40 x 7 = 280 en ik ben 10 dagen overtijd gegaan. Ik snap er echt niets meer van
Nee, hé? Ik dacht het ook.quote:
Zo handig is Thomas duidelijk nog niet. Hij heeft zo'n olifant-ding waar hij ballen moet ingooien en dan maakt het muziek, maar het is vooral papa en mama die de ballen er in gooien en Thomas die de ballen gewoon weggooit in het wilde wegquote:Florian kan de ballenbaanZo'n grote knikkerbaan met grote ballen en dan doet hij zelf de ballen bovenin
Vermaakt zich tijden!
(en is ziek (goh, oja? jaja!), dus moet zich wel vermaken, want slapen heeft hij vandaag nog niet gedaan...)
eens met dat!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, het is echt de hele dag goed gegaan vandaag. Ik heb niks meer aan hem gemerkt. In de meeste gevallen verloopt het zo bij pseudokroep, dus ik ben blij dat hij zich aan de gemiddeldes houdt..
Ik ook....-O- maar de KA had er een redelijk hard hoofd in geloof ik en ik weet niet hoe ik dan een huishouden moet runnenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef draculettetje het volgende:
freehoop voor jullie en hem dat hij toch niet al te ziek de winter door moet
ach gos die S.quote:
Lief dat je ernaar vraagt.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Lars is koortsvrij!![]()
Maar nu heeft hij een heel zielig hoestje... en met dat hoestje houdt-ie zichzelf wakker, gaat daarom huilen, waardoor wij zo ongeveer de hele nacht wakker waren...Met koorts slaapt-ie beter...
Misschien zometeen toch maar eens contact opnemen met de huisarts. Vragen of er iets aan te doen is. Bij mezelf helpt sabbelen op zo'n antaflu-tje best goed, maar dat is voor Lars vast niet zo'n goed idee
Fijn dat R. volgens het boekje gaat, Groofsken, en wat is S. lief...
Wat een vervelend vooruitzicht Freecell.. de wetenschap dat je 'waarschijnlijk' zo ongeveer de
hele winter een ziekig ventje hebt. Laten we hopen dat het meevalt.![]()
Ymme, hoe is het nu met Mart?
lege postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |